Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2013, 16:02   #361
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Twee minuten zoeken leverde onderstaande al op. Meer tijd wil ik er echt niet aan spenderen. Ik denk dat iedereen jouw ideeën wel kent.
Eisen dat iedereen gelijk behandeld word is voorbeeld van discriminatie? Want dat staat er in de quote die u ophaalt.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2013, 16:29   #362
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan moeilijk geloven dat jij niet zou weten dat niet alle moslims even "vroom" zijn.
U gelooft wat u wilt.

Dat niet alle 'moslims' even 'vroom' zijn, wist ik inderdaad al langer.

De overgrote meerderheid van de jonge moslims die ik ken WIL niet naar discotheken (kunnen) gaan.

Die jongens en meisjes zijn daar - terecht? onterecht? - niet in geïnteresseerd.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2013, 16:35   #363
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZION Bekijk bericht
We "moeten" hen met de nek aankijken, venteke.

Zoniet..."probleme, vuile hond ?"

En toch kijk ik die vettige geitenneukers, met de neus aan.

"Ik" ben hier thuis, "zij" zijn nergens "thuis".
'Jullie' moeten niks.

Maar als 'jullie' wie dan ook met de neus aankijken, dienen 'jullie' niet verwonderd te zijn dat 'jullie' 'probleme' krijgen.

"What you give is what you get."

Zo moeilijk is het.

Oud 4 oktober 2013, 16:36   #364
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ter info:

Stieren reageren niet op kleuren daar ze kleurenblind zijn.
Op de beweging die men maakt met het 'doek' dat is iets anders

Een test

Oud 4 oktober 2013, 20:26   #365
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mist zoals gebruikelijk weer het punt.
Integendeel, circe slaat de nagel op de kop.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 01:41   #366
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
sinds wanneer is een beschaving afhankelijk van het kleurtje? Dat is wel een hele racistische insteek die je hier komt aanreiken.
Als er iemand een racist is, dan ben jij het wel. Je verschuilt je racisme onder een heel dun laagje selektief pseudo-ateïsme. Uit al je andere schrijfsels blijkt echter dat je een blanke supremacist bent :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Als de westerse beschaving zal blijven voortbestaan, dan zal ze in ieder geval minder blank worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
En minder beschaafd misschien ook.
Citaat:
dat is geen misschien, dat is een zekerheid.
Jij bent met andere woorden gewoon een blanke supremacist die er niet voor uitkomt. Vrolijk Op Vrijdag is dan tenminste eerlijk, want die komt er openlijk voor uit dat hij een blanke supremacist is.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 11 november 2013 om 01:44.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 02:04   #367
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is geen misschien, dat is een zekerheid.
Het duurde welgeteld twee generaties alvorens de hoogstaande bloeiende romeinse beschaving volledig verwoest was en overgenomen door barbaarse volkeren die zo de donkere middeleeuwen inluidden. De mooie romeinse mozaieken bleken vb. een goede ondergrond voor de koeienstal en herstellen was er niet meer bij, want die technieken kenden ze niet.
Dit is een erg selektieve lezing van de geschiedenis, namelijk het deel dat in je kraam past. De andere kant van het verhaal is dat het Romeinse Rijk aan haar eigen welvaartschauvinisme is ten onder gegaan. De volgevreten Romeinen waren hun luizeleventje zodanig gewoon dat ze niet meer bereid waren ervoor te vechten, zodat die zogezegd "baarbaarse volkeren" vrij spel kregen. Ze konden door hun "ieder voor zich"-mentaliteit niet meer onderling solidair zijn. Rijke Romeinen wilden niet solidair zijn met arme Romeinen. Bovendien was de Romeinse ekonomie voor een groot stuk op slavenarbeid gebazeerd.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 11 november 2013 om 02:04.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 10:57   #368
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

En Heeft Aboe Jahjah, zijn uitkering ondertussen al te pakken ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 12:24   #369
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
En Heeft Aboe Jahjah, zijn uitkering ondertussen al te pakken ?
Nog ni.Ma tga ni lang dure vooraleer der ne rooien hem een job geeft.Der moete duizenden afvloeien,maar veu de Jaja zal er wél een plaatske zijn.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 12:45   #370
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoewel niemand het zal ontkennen dat allochtonen ook zelf verantwoordelijkheden hebben, zal je hen daar niet van kunnen overtuigen wanneer je geen aandacht hebt voor terechte verzuchtingen van hun kant.
Zeer geachte mevrouw Edina,

- Ik meen te begrijpen dat u vindt dat deze mensen van hun verantwoordelijkheden overtuigd moeten worden door iemand anders, en uit zichzelf niet volwassen kunnen worden.

- U zult dus wel bereid zijn om die rol te spelen?

- En u weet hoe u dat moet doen: rekening houden met gerechtvaardigde aspiraties, of hoe u dat ook noemt.

Gaat u gerust uw gang, en draagt u zelf maar de kosten en risico's, maar schuift u die toch niet af op werkgevers, huisbazen en ondernemers! Deze mensen kunnen geld verdienen aan correcte werknemers, huurders en klanten, en als zij mohammedanen afwijzen terwijl dit louter op vooroordelen berust, zullen zij weggeconcurreerd worden door verstandiger werkgevers, huisbazen en ondernemers.

Probleem opgelost!

Laten "discriminerende" werkgevers, huisbazen en ondernemers deze marktkansen liggen zonder failliet te gaan, dan zal dit uw overtuigingswerk vergemakkelijken.

Sterkte!
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 12:58   #371
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Twee minuten zoeken leverde onderstaande al op. Meer tijd wil ik er echt niet aan spenderen. Ik denk dat iedereen jouw ideeën wel kent.
Mijn vorige bericht was kennelijk ook hierop een antwoord.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2014, 23:12   #372
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

En kijk eens welke nieuwsjes mijnheer Boeboe Jaja ons nu weer heeft gebracht:

Citaat:
Hans Knoop, journalist en woordvoerder van het Forum der Joods Organisaties merkt in een kort artikel op de website van de Joodse koepelorganisatie op dat Abou Jajah terug van weg geweest is.

Jahjah die naast een Libanese ook een Belgisch paspoort heeft organiseerde als voorzitter van het AEL een aantal betogingen in Antwerpen die uit de hand liepen. “Die evenementen resulteerden in vergrijpen tegen Joden en Joodse eigendommen”, aldus Knoop die schrijft dat Jahjah “met een column in De Standaard terug in het land is”.

Knoop haalt aan hoe de Antwerpse politie tijdens één van deze beruchte betogingen maar op het nippertje een klassieke progrom op de Antwerpse Joodse wijk kon voorkomen.

Veroordeeld als antisemiet

In Nederland werd Jahjah veroordeeld wegens antisemitisme nadat hij zeer grove cartoons publiceerde die nachtmerries bezorgden aan de Joodse bevolking. In ons land kwam hij en zijn organisatie met exact dezelfde feiten weg omdat het Centrum Gelijke Kansen zei te wachten op de uitspraak van de Nederlandse rechter. Maar ondanks de veroordeling daar ondernam het Centrum daarna niets meer. Door deze straffeloosheid bleef de Belgische aanhang van Jahjah de cartoons ongeremd via sociale media verder verspreiden.

AK 47

Voor zijn terugkeer naar België dook Jahjah op in een foto waarop hij met een Kalashnikov prijkt. Een bron die om veiligheidsredenen anoniem wou blijven meldde aan Joods Actueel dat het een wapen van Hongaarse makelij betrof met het kenteken Magyar 66H 73971.

Nog volgens de gedetailleerde informatie die op onze redactie binnenliep werd het wapen “door Vlaamse allochtonen uit Vilvoorde buitgemaakt en op een omgebrachte Hezbollahterrorist in de buurt van Aleppo op 7 juni 2013 teruggevonden”.
http://joodsactueel.be/2014/01/03/fj...-de-standaard/

jaja juist.

En wat schreef hij in De Standaard?

Citaat:
Het is triest om te vertrekken, maar het moet wel, want het is niet meer veilig in Libanon. Jij hebt me dat doen inzien. Je vond me altijd nonchalant met mijn veiligheid, zei je, in een land waar ik nu bijna geen vrienden meer heb behalve jou en een paar kameraden. Ik heb er geen vrienden omdat ik het spel van sektarisme en haat niet meespeel, en omdat ik weiger mij te schikken naar de wensen van machthebbers, vooral als die corrupt en onderdrukkend zijn. Na mijn steun aan de Syrische revolutie zijn zelfs mijn voormalige bondgenoten in Libanon vijanden geworden, een deel van mijn familie spreekt zelfs niet meer met mij; ik ben in hun ogen een verrader omdat ik niet achter een regime kan staan dat zijn volk uitmoordt. De andere kant moet mij ook niet, want ik blijf mij uitspreken tegen collaboratie met Israël en met de Navo en ik verfoei banden met achterlijke regimes zoals dat van Saudi-Arabië en ik weiger legitimiteit te schenken aan terroristische moordgroepen als Al-Qaeda.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131230_00907874

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be