![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israël moet maar met één ding rekening houden, en dat is de veiligheid van haar eigen burgers en grenzen. Het raketten afvuren is hetgeen dat alle vooruitgang onmogelijk maakt. Pas als dat voor de volle 100% gedaan is zullen de israëlieten de vijs losser maken. En dat zal volgens mij niet gebeuren, want dan tekent Hamas hun eigen vonnis. Die willen heus geen 'vrede' want dan stopt hun lukratieve broodwinning. Dit is een bevroren conflict, vrij hopeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Res 181 was a TWO STATE PROPOSAL, refuted by the Arabs. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 16:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger bij DM zou ik hem qua schrijftalent direct na een Walter Pauli gezet hebben. Nog zo iemand die uit onvrede met Van Thillo vertrokken is. Net als Liesbeth Van Impe, ook een schrijftalent dat om dezelfde redenen vertrokken was. Ik kan natuurlijk niet oordelen over de manier waarop hij te werk gaat. Maar hou er wel rekening mee dat journalisten een heel solitair beroep hebben en allemaal concurrent zijn van elkaar. En een groot ego... DDC heeft veel over de Dutroux affaire geschreven, en toen waren er echt 2 kampen onder de journalisten die diametraal tegenover elkaar stonden en zelfs giftige stukken publiceerden over de foute methodiek van het andere kamp. Maar ik heb zo het idee dat jij over dat onderwerp meer weet dan ik. ![]() Qua onderzoeksjournalist zie ik hem op hetzelfde niveau als bv een Tom Cochez, ook al een talent uit de oude kweekschool van DM. Zit nu bij Apache.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we om enigszins ernstig te zijn over het onderwerp de vraag niet stellen aan de Vlaming in plaats van aan de partijbonzen/vakbonden/ziekenkassen?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 januari 2017 om 16:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt er anders wel fier op zijn, het is voornamelijk dankzij uw (politieke) vrienden, dat het islam-tuig ongestoord zijn gangen kan gaan in veel Brusselse gemeenten.
![]() |
![]() |
#370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Splits...piniepeilingen
Daar zijn al meer dan genoeg peilingen naar gedaan. Degenen die het hoogste percentage weergeven zijn trouwens degene met de laagste betrouwbaarheid...Als je daarvoor al een bron begint te vragen dan heb je echt niet goed opgelet de laatste jaren. Als je trouwens de verkiezingsuitslagen bekijkt, zie je ook nog steeds dat er geen meerderheid is bij de separatistische partijen. Ook dat zou bij u een belletje moeten doen rinkelen, nee? Of denk je dat er veel separatisten op de tjeeven, liberalen, groenen of sossen stemmen misschien?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 januari 2017 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die hun jackpot winst op die verkoop normaal vinden, en dan nog een beetje gaan kakken over het fenomeen dat ze zelf veroorzaakten inspireert mij eerder tot walging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gemiddelde Vlaming weet ook niet dat Vlaanderen jaarlijks een fortuin kado geeft aan Wallonië.
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet dan al van goede school zijn om die sfeer te doorbreken, ik heb het trouwens, zoals ik reeds zij, persoonlijk meegemaakt. Ik wist heel goed dat DDC maar een deel van het dossier had gebruikt (enkel wat in zijn voordeel ging, uiteraard), maar ik wist ook dat mijn departement niet kon reageren met het ander luik omdat daar stukken in stonden die niet openbaar gemaakt konden worden. Ik spreek hier zonder in detail te treden en zelfs met een (lichte) aanpassing van de realiteit, maar je begrijpt wel waarom ik dat doe. ![]() Zijn beweringen, die niet verkeerd waren maar een totaal vertekend beeld ophingen van de realiteit, konden dan ook niet tegengesproken worden... Komt daar nog bij dat hij nooit voorafgaand contact opneemt met de 'andere partij', zodat hij geen enkel rekening moet houden met zijn/haar argumenten en uitleg, dat zou immers het beeld dat hij wilt ophangen, in gevaar brengen. In casu is het vrij duidelijk dat hij iets beoogt, namelijk de te grote Joodse invloed. Hij geeft daar dan ook voorbeelden van, in het onderwijs bij voorbeeld. Maar wat laat hij bij voorbeeld links liggen: http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...ijkheden.dhtml http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130717_00662457 Voorbeelden van situaties waar overheid, waarneer Spa.Ministers, duidelijk niet zo (orthodox) Joods-gezinde initiatieven neemt inzake onderwijs. Wat de situatie toch wel enigszins nuanceert. Ik ga het hierbij laten want naar het schijnt ben ik bevooroordeeld. ![]()
![]() |