![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen angst voor mensen die abortus plegen, ik strijd alleen met de pen voor de rechten van de geconcipieerde mens om geboren te mogen worden. Ik heb geen angst voor mannen die hun penis amputeren, of vrouwen die een dubbele mastectomie laten uitvoeren, maar ik wil de biologische onmogelijkheid om van geslacht te veranderen niet voor waarheid aannemen. Ik heb geen angst van mannen die graag mannen zien en vrouwen die graag vrouwen zien, maar zij ontbreken de biologische mogelijkheid om kinderen te maken, en een andere mens kan nooit debet zijn aan hun wens kinderen op te voeden. Wij hebben geen recht om de natuur te vernielen. Niet als het over het water gaat, niet het over het land gaat, niet als het over de lucht gaat, en ook niet als het over mens en dier gaat. En we zijn fantastisch veel moeite aan het doen om alles te beschermen van de invloed van de mens, maar de mens zelf beschermen we niet... Trouwens, je standpunt kenbaar maken wordt heel simpel als je er niet de intentie mee hebt iemand te overtuigen. Ik zou derhalve een enorm slechte politieker zijn.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag: bent wel de moeite waard in hun ogen? Een cruciale vraag. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2024 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die mensen die zich dat recht toe-eigenen, wonnen al veel teveel terrein Gunter. We moeten vandaag al aan mensen uitleggen dat we hier met een medisch schandaal te maken hebben. En als dat uitkomt? Wie eist aansprakelijkheid? Hetzelfde met corona. Als morgen disease X uitbreekt, gaan ze die lobbyist Van Ranst (die een mensenmoordenaar is) opnieuw aanwijzen als deskundige? Dat zijn toch wel oprechte zorgen hoor. Als je ziet hoeveel invloed die hebben op de burgers rond u.
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
Waar is het voorbeeld van een maatschappij die ten onder ging aan de geheel vrije economische, culturele, maatschappelijke, politieke en wetenschappelijke menselijke interacties? Zonder omni-presente en interveniërende overheid "om alles in goede banen te leiden." Waar, Jan? Maatschappijen eindigen altijd in abjecte miserie als er leiders beginnen te eisen dat de bevolking vrijheden opgeeft omwille van het algemeen belang. Moet je DAAR eens een lijstje van hebben? We zullen beginnen met Noord-Korea. Dat land bestaat ENKEL nog maar voor het "algemene belang" want individuen hebben daar (zo goed als) géén rechten. Het enige wat jij daar tegenin kan brengen is dat het hier nog niet zo erg gesteld is. Ik zeg dat alles wat links is van libertarisme onderweg is naar puur communisme. En je hebt mijn punt hier al meer dan enkele keren perfect geïllustreerd.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want als ik iets van de VLD leerde, prepare for the worst!
Niet integreren, maar segregeren. Ze verdelen u als volk kapot om tot beleid te komen en zoeken zondebokken voor hun wanbeleid. Het zal trouwens met dien NVA ni anders worden zenne, de Vlaming wordt mee met de Waal hervormd en de migratiedeuren blijven wagenwijd openstaan. Anders moest u niet hervormd worden he.
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
Laat die typering maar achterwege, Cufi. Don't need it, don't want it, doesn't exist. We zijn allemaal mensen, en voor mij is iemand met een ander brein hetzelfde al iemand met een andere haarkleur. Ik erken dat wij een weg zijn ingeslagen die mij niet zint. Maar ik hou mijn ogen open en ons gezin is mentaal perfect in staat hier binnen een uur de auto in te stappen, en nooit meer terug te komen. Maar het is (nog, en hopelijk nooit) niet nodig, nu, om hier uw biezen te pakken, en het is ook niet zo simpel om de juiste plek te vinden op naartoe te gaan. Ogen en oren open houden, en vooral mentaal voorbereid zijn op wat hoogstwaarschijnlijk, onvermijdelijk, gaat komen.
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
Een hechte bevolking betekent een machteloze staat. Dus de staat doet alles om ons te verdelen. Je moet zelfs niet erg slim zijn om dat principe te begrijpen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is waar dat ik u niet zo had mogen labelen, waarvoor mijn oprechte excuses Gunter. Het is zo, het komt. Maar de mensen hebben er deze keer zelf voor gekozen in het stemhokje.
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken maar een handjevol katholieken waar ik naar op kijk en hij was er 1 van. Nuja, ik ben ook al wat ouder geworden en gevormd door baptisten. Misschien speelt dit ook parten. De weegschaal is inderdaad niet meer in balans. De overheden pakten ons alles af, bedeelden zichzelf steeds meer, duwden alles op elkaar in chaos en beloven ons dan orde? Fuck da!
![]() |
![]() |
#370 | |
|
![]() Citaat:
Er bestaan geen abnormale mensen. Alleen mensen.
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik word er dagelijks aan herinnerd door mezelf in de spiegel ![]() En overal waar ik kom haha.
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Citaat:
Als iemand zich elken dag doucht, zn tanden en zn gat kuist, en proper kleren aan doet, kan ik al veel hebben hoor.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarom dat ze geen fouten maken, maar dat het pure moedwil is. Ze veroorzaken heel moedwillig die chaos om uw sociale zekerheid af te pakken en ons in een nieuwe vorm van slavernij te dwingen.
Wir schaffen das! Als we dees overleven en de volgende loopt nog eens mee met Duitsland of vaccinazi, lijkt de lantaarnpaal wel een valide oplossing. Citaat:
Maar ik heb daar vrede mee zenne ![]()
![]() |
![]() |
#375 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dankzij mijn SS-database zal ik pandareus en de profeten die Vivaldi II voorspelden met veel plezier aan hun fellatio allegorie, in het normale taalgebruik meestal pijpen genoemd, herinneren.
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GLB over zijn aan lager wal geraakte neefje:
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 17 juni 2024 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OMG ik volg de belgische politiek / politici maar halvelings maar naar aanleiding van deze thread vroeg ik me af wat er met Verhofstadt gebeurt is.
Het lijkt dat hij op pensioen is gegaan? Zijn we EINDELIJK van deze kwal verlost?!? Overigens kan dat europees de VLD wel wat stemmen gekost hebben ook. Verder back on thread: - Ik volg de belgische politiek niet nauw genoeg om een goed antwoord te geven op de vraag. Ik zou alleen maar opmerken dat ipv te speculeren over de redenen (en ja er zijn er genoeg denkbaar) het mi interessanter is om te luisteren wat kiezers die in het verleden open vld stemden en dat nu niet meer gedaan hebben hun beweegreden was (en voor wie ze dan wel gestemd hebben). Ik kan me perfect inbeelden waarom mensen op VB. N-VA, Groen, PVDA of zelfs vooruit stemmen. CD&V ligt al veel moeilijker. Ik beeld me dat altijd wat in als een steeds ouder wordende groep gewoontestemmers, of mensen die tevreden zijn met hun lokale CD&V burgemeester. Ik heb het nog veel moeilijker me in te beelden waarom iemand op open VLD stemt. Klassieke liberalen (in zover die niet al lang vertrokken zijn want de meerderheid is al heel lang weg denk ik) hebben betere alternatieven, de linkervleugel van open vld ook... die kunnen dan beter Groen! of vooruit stemmen. Blijft over: - degenen die er persoonlijk belang bij hebben en misschien (?) een groep gewoontestemmers? Het zou voor mij interessant zijn om te weten waarom iemand die nog steeds Open VLD stemt dat gedaan heeft...
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil hier nog even op zeggen dat ik denk dat Alexander De Croo misschien nog het enige goeie aan heel die partij was.
Rutten met haar geile postjespakker-gedrag Egbert ![]() De niet verkozen Paul Van Tigchelt Die smerige dievegge die figuurlijk in elk huis van België heeft ingebroken: Kaouakibi ... Alexander De Croo hebben ze kapitein van de Titanic gemaakt nadat die tegen de ijsberg gevaren was.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
Om vervolgens een akkoord te aanvaarden dat indruist tegen zijn eigen partij programma Om vervolgens er alles aan te doen om hem op internationaal niveau te laten opmerken Om dan als zijn eigen voorzitter waarschuwt dat ze op een rampzalige koers zitten die buiten te werken en te vervangen in iets wat je amper als een verkiezing kan omschrijven door zijn handpopje Ongena Om dan rutten nogmaals opzij te zetten en Van Tigchelt op een postje te zetten, een postje waarin hij net zo slecht was als de minister die hij verving ... De croo is toch echt wel waarom ovld tenonder ging, tesamen met de rest vanb de psotjes pakkers en andere zoontjes van.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |