![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u ergens op uw eentje woont, zult u ook in alle aspecten op zichzelf aangewezen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Collectivisme; voor het groter goed, voor een hoger doel, voor god en vaderland, voor de bomma, voor allah, en jezus, en boeddha, en de grote roerganger. Collectivisme eist onderwerping, en individualisme doet dat niet. Samenwerking binnen individualisme ontstaat door vrije wil. Samenwerking binnen collectivisme ontstaat door dwang. Collectivisme is moreel compleet inferieur aan individualisme, niet in het minst door een gebrek aan reciprociteit.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
|
![]() Citaat:
Jij beweert dat samenwerking tussen individuen verdwijnt als het individu precedent krijgt op het collectief. Bron?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het u 'niet uitmaakt' te wéten WAAR "1984" vandaan komt, zult u er moeilijk weer van af kunnen geraken, hé. Om maar iets te zeggen: "1984" komt NIET 'uit de lucht gevallen', en al evenmin 'van de aliens'. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 juni 2024 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo was ik eerst transfoob en homofoob. Ik dacht, verdekke ik ben dat niet, ik getuig gewoon van de waarheid! Dus ben ik van strategie veranderd en ben ik er den draak mee beginnen steken en die mensen faliekant beginnen uitlachen met satire. En jawel, dat werkte magisch goed! Ik ben zelfs geen trans- of homofoob meer, ze zijn het zélf geworden lol
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is vrij logisch en kan door ieder kind begrepen worden. Als iedereen het eigen ik als ultieme referentie neemt, is de lijn gevonden voor de confrontatie tussen de uiteenlopende aspiraties van die verschillende individuen. De balans vereist het geven en nemen, de juiste balans tussen de belangen van het individu en die van de gemeenschap.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 14 juni 2024 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemeenschap die gij bedoelt is niet degene die Hij bedoelde.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2024 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn er kosten voor de handelaar. Ik heb u zelfs de pap in de mond gegeven door u een artikel door te sturen, maar alweer kies je ervoor door het niet te lezen en onwetend te blijven. De kosten voor de handelaar liggen tot 3 keer hoger dan bij digitale transacties.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet.
Ik was drie weken 'te vroeg', en mocht een tijdje in een couveuse doorbrengen, net lang genoeg om 'de zonde' aan mij voorbij te laten gaan. En néén, ik heb niet geroepen: hey hey ge vergeet mij !!! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aliens? Indien die er zijn, houden ze zich niet meer bezig met dit gehakketak op mensenmaat . Die zijn dat stadium al lang voorbij.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2024 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een christen richt een mens niet op het individu. Dat is voor woke-plebs.
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan hij/zij/het niet beter gewoon de kap over de haag gooien? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ik heb veel te verbergen, so what? Ben ik verplicht alles te delen?
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vind die aliens uiteindelijk toch maar een nest klootzakken. ![]() Ik ben wellicht hun ALLERGROOTSTE fan ooit, en toch blijven ze het vertikken mij te ontvoeren of zelfs maar gewoon een desnoods héél kort bezoekje van een pakweg een nanoseconde te brengen. Maar bij één of andere halve of héle imbeciel duiken ze dan weer wél en zelfs ongevraagd op ![]() De hufters. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie (of wat) is BB? Brigitte Bardot? Burt Bacharach? Bed & Breakfast? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Althans dat is de context.
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, OK.
Tja, ik zit eerder in het kamp van "Little Sister" en ben nog lang niet van plan dat te verlaten; het is er véél te gezellig. Zal ik eens vragen of gij ook binnen moogt? ![]()
![]() |
![]() |