![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door het CS wordt het VB slapend rijk, zonder dat er iemand van het VB een poot moet uitsteken. Wat doen de parlementairen van het VB? Niet, helemaal niets, stilzwijgen over opositie voeren of wegen (door opositie) op het beleid. Roepen en tieren langs de zijlijn (die jullie zelf wensen) daar zijn jullie sterk in. Non-comformistische partij, laat me niet lachen. De partij die met haar 70 punten programma, pure rassenhaat en racisme verkondigde, heeft heel veel van deze punten ingeslikt. Ze doet zelf wat ze de N-VA verwijt, zelfs erger nog.
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben helemaal geen partijslaaf. Geef goede argumenten om mij tegen te spreken.
![]() |
![]() |
#366 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik uit nooit kritiekloos argumenten van anderen. In tegenstelling tot u heb ik zelf een mening, komt deze overeen met die van anderen, dan is dat niet mijn probleem (dat van u wellicht wel).
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 3 maart 2006 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is sommigen blijkbaar te doen om tegengesproken te worden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En anderen blijkbaar alleen om 7 jaar oude draden op te rakelen met nietszeggende commentaren...
Stop daar mee, onnozelaar die u bent... |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Minister-President
|
![]() Zelfs Frieda Brepoels zegt dat ze evengoed nu op een andere partij kan stemmen. Je kan haar geen ongelijk geven. Denk je dat er één iemand bij de B.U.B. het zich in zijn hoofd haalt om het taalfederalisme te verdedigen?