Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2006, 12:13   #361
Jawatte
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Neen, want ik vind jou levenswijze en opvattingen niet zo voorbeeldig als de mijne.
Raar antwoord, maar allez dan gok ik op student.

Gij zijt precies niet naar het concert voor verdraagzaamheid gegaan. Gij doet maar met uw opvattingen wat ge wilt, niemand moet zich daar mee bemoeien -al vind ik het wel interessant er vragen over te stellen-. Spijtig dat gij die wederzijdse verdraagzaamheid niet kunt opbrengen.

Laatst gewijzigd door Jawatte : 4 november 2006 om 12:17.
Jawatte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2006, 13:37   #362
cor
Minister

Standaard

""Ach, in onze studententijd dachten we ook allemaal dat we de wereld gingen veranderen, de ene al wat fanatieker dan de andere. Met de jaren -wanneer ge zelf begint bij te dragen aan de maatschappij- komt het meestal wel goed.""

Ja, pa.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2006, 13:39   #363
cor
Minister

Standaard

""Als we morgen allemaal onze auto, frigo en TV buitengooien dan zie ik het toch niet goed komen met de samenleving zenne.""

Dan zie ik het niet meer goedkomen met de vuilkar.
Oud 4 november 2006, 13:55   #364
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En rijden zonder batterij/alternator, man je bent bezig over motors van in de tijd van onze grootvaders.
Met de nieuwe zal u dat niet meer lukken.
Het enige wat ik zeg is dat een dieselmotor in sé geen elektriciteit nodig heeft om te draaien. (buiten voor het starten.)

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2006, 14:03   #365
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
""Als we morgen allemaal onze auto, frigo en TV buitengooien dan zie ik het toch niet goed komen met de samenleving zenne.""

Dan zie ik het niet meer goedkomen met de vuilkar.
Dan start ik wel een export handel naar Afrika. Afrikaanse zeelui kopen no questions asked nu al honderden frigo's op telkens zij hun terugreis aanvatten. Ze staan tot op dek gestapeld. En sommige idiote westerlingen maar de wereld redden....

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Oud 4 november 2006, 15:39   #366
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jawatte Bekijk bericht
Ja 'k zie het juist in een andere draad. Ge zijt blijkbaar nog student. Dus 't zal toch een combinatie zijn van idealisme en financiele noodzaak.

Ach, in onze studententijd dachten we ook allemaal dat we de wereld gingen veranderen, de ene al wat fanatieker dan de andere. Met de jaren -wanneer ge zelf begint bij te dragen aan de maatschappij- komt het meestal wel goed.
Dat stelt me dan gerust voor mijn wedergeboorte.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2006, 15:42   #367
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Raar antwoord, maar allez dan gok ik op student.

Gij zijt precies niet naar het concert voor verdraagzaamheid gegaan. Gij doet maar met uw opvattingen wat ge wilt, niemand moet zich daar mee bemoeien -al vind ik het wel interessant er vragen over te stellen-. Spijtig dat gij die wederzijdse verdraagzaamheid niet kunt opbrengen.
Allez als je iemand naar zijn beroep vraagt, begin dan bij je eigen curriculum.
Als je wil weten hoe en wat, raad ik je hartelijk al de door mij geposte threads aan.
Oud 4 november 2006, 18:46   #368
Jawatte
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Als je wil weten hoe en wat, raad ik je hartelijk al de door mij geposte threads aan.
Ja dat zal wel. Alleen, 'k heb er 2 opengedaan, over de nieuwe mens en over transportbanden. Ik heb wel kunnen lachen, maar behoefte om nog andere threads van u te lezen heb ik nu toch niet. Dan kom ik maar niet te weten wat gij doet in 't leven, ik ga daar niet van wakker liggen.
Oud 4 november 2006, 23:29   #369
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Ik pleit helemaal daar niet voor. Waar staat dat?
U ontkent dat een 2.5L tot een 5L meer vervuilen dat een 1.1 L tot een 2L.
Als je zegt dat ik geen punt heb, waaruit blijkt dat? Je speelt altijd heel simpel de bal terug maar een degelijk tegenargument komt er niet.
Hoezo pleit ik voor maatregelen die het milieu mogelijks neg. beïnvloedt.
Leg eens uit "MOGELIJKS",toon dat eens aan. Bewijs dat eens.
Uw vage bewering: "zwaarder auto's vervuilen niet noodzakelijk meer"
. Waar slaat dat op? Maar volgens mij weet je nog eens niet dat het hier om zware auto's gaat, en niet over een 2L diesel bijv.
Een grote heffing op nieuwe wagens zwaarder dat 2.L daarmee kan men oudere meer vervuilende wagens mee naar de schroothoop kunnen verwijzen en voor dat geld deze mensen een nieuwe weinig vervuilende wagen mee helpen aankopen.
Je moet toch telkens weer iemand persoonlijk kunnen aanvallen, hé. Sluit je anders aan bij één of andere spionkop van een voetbalclub dan kun je constant mensen uitjouwen, zoals de scheidsrechter, die een andere mening heeft dan jou.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Omdat je pleit voor maatregelen die enkel de kapitaalkrachtigere mensen treffen, maar die het milieu mogelijks zelfs negatief beinvloeden. Bewijs genoeg me dunkt.

Aantonen dat jij ongelijk hebt? Je hebt zelfs niet eens een punt; waar wil je dan dat ik iets begin aan te tonen?

En die hadden wel degelijk een bron die hun gelijk aantoonde + zij waren consistent. Jij hebt geen van beide; je hebt zelfs geen standpunt.

Tot hier haal je het nog; spijtig genoeg ga je zo dadelijk helemaal uit de bocht.

Zwaardere auto's vervuilen niet automatisch meer.

Maar, heel leuk om te zien dat je ervoor pleit dat éénieder met een oudere wagen, veel zwaarder belast moet gaan worden

Lachen met je eigen onvermogen, doet dat deugd?
Je bewijst hier dus zwart oppwit dat je wat eerder simpelweg uit je nek stond te kletsen. Vind je dat leuk?

Dat wil dat inderdaad niet zeggen; fijn dat je dat zelf nu ook inziet.

Want daar beneden ben je gepantserd en daarboven niet; zoiets?
Als het dan toch zo voor de hand liggend is; waar o waar blijven dan die cijfers die dit gezever bevestigen?

Dat was op net nieuws, net zoals die imaginaire studies jouw gelijk aantonen zeker

Maar goed; kan je dan verklaren waarom pakweg de industrie een pak meer CO2 uitstoot? Of waarom residentiële verwarming nog meer uitstoot? Enig idee?

Zoveelste bewijs dat je enkel en alleen afgunstig bent

Jeuj!
En dan?
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2006, 23:45   #370
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Van anatomie heb je ook wel duidelijk geen kaas gegeten. Je meest vitale organen liggen in je borst en buik.
En dan? Wat is dat voor een antwoord? Een teken dat je nadenken niet zo dadelijk je sterkste punt is? Misschien bedoel je dat jij wel het geld hebt om straks nog meer voor benzine te betalen? Ofwel begrijp je niet dat het een kwestie is van vraag en aanbod. Hoe meer vraag er is naar olie des te duurder die zal worden
Citaat:
Omdat je pleit voor maatregelen die enkel de kapitaalkrachtigere mensen treffen, maar die het milieu mogelijks zelfs negatief beinvloeden. Bewijs genoeg me dunkt.

Aantonen dat jij ongelijk hebt? Je hebt zelfs niet eens een punt; waar wil je dan dat ik iets begin aan te tonen?

En die hadden wel degelijk een bron die hun gelijk aantoonde + zij waren consistent. Jij hebt geen van beide; je hebt zelfs geen standpunt.

Tot hier haal je het nog; spijtig genoeg ga je zo dadelijk helemaal uit de bocht.

Zwaardere auto's vervuilen niet automatisch meer.

Maar, heel leuk om te zien dat je ervoor pleit dat éénieder met een oudere wagen, veel zwaarder belast moet gaan worden

Lachen met je eigen onvermogen, doet dat deugd?
Je bewijst hier dus zwart oppwit dat je wat eerder simpelweg uit je nek stond te kletsen. Vind je dat leuk?

Dat wil dat inderdaad niet zeggen; fijn dat je dat zelf nu ook inziet.

Want daar beneden ben je gepantserd en daarboven niet; zoiets?
Als het dan toch zo voor de hand liggend is; waar o waar blijven dan die cijfers die dit gezever bevestigen?

Dat was op net nieuws, net zoals die imaginaire studies jouw gelijk aantonen zeker

Maar goed; kan je dan verklaren waarom pakweg de industrie een pak meer CO2 uitstoot? Of waarom residentiële verwarming nog meer uitstoot? Enig idee?

Zoveelste bewijs dat je enkel en alleen afgunstig bent

Jeuj!
En dan?
Oud 5 november 2006, 00:01   #371
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Ik pleit helemaal daar niet voor. Waar staat dat?
Lees er je eigenste posts die je eerder deed nog eens op na; van zodra je begon te pleiten voor supertaksen op alles wat nog maar van ver ruikt naar een wagen voor die beter begoeden, maar geen taksen voor die arme sukkelaars die geen geld hebben voor iets beters en dus maar met een vervuilende tank moeten verder rijden, ben je je geloofwaardigheid beginnen verliezen en ben je beginnen pleiten voor minder milieu en meer afgunst.

Citaat:
U ontkent dat een 2.5L tot een 5L meer vervuilen dat een 1.1 L tot een 2L.
En dat zonder veel probleem; ik wil met graagte een 2,5 SUV naast pakweg een oude corsa 1,4 van 1990 zetten. Je zal het resultaat niet graag zien vrees ik.

Ik ben echter niet zo onnozel om algemeen geldende stellingen te gaan maken, in tegenstelling tot wat jij doet. Met zware auto's kan je zonder probleem milieu-belastend rijden, net zoals met lichte auto's. Alleen vereist het wellenige zin voor nuance om dat in te zien, en dat past niet in je betoog dat bulkt van afgunts.

Citaat:
Als je zegt dat ik geen punt heb, waaruit blijkt dat?
Uit het feit dat je tot hiertoe nog geen één zinnig punt naar voor hebt kunnen brengen, maar dat je je moet beperken tot bote fantasietjes en onwaarheden.

Citaat:
Je speelt altijd heel simpel de bal terug maar een degelijk tegenargument komt er niet.
Waar er geen argument gegeven wordt, moet je ook geen uitgebreid tegenargument gaan verwachten.

Je kan zo ook gaan ontkennen dat er zwaartekracht is, en achteraf tegen iedereen die stelt dat je zevert gaan zagen dat ze geen deftige tegenargumenten geven, maar dat is niet meer dan een zielige poging tot intellectuele zelfbevrediging. Goed ommjezelf wijs te maken dat je toch wel goed bent, maar verder nietszeggend.

Citaat:
Hoezo pleit ik voor maatregelen die het milieu mogelijks neg. beïnvloedt.
Je pleitte ervoor zij die geen nieuwe wagen "kunnen veroorloven" ongemoeid te laten, remember.

Citaat:
Leg eens uit "MOGELIJKS",toon dat eens aan. Bewijs dat eens.
Oudere wagens verbruiken meer, vervuilen meer door een gebrek aan filters en gebrekkige technieken en zijn op de koop toe nog eens gevaarlijker voor bestuurder én voetganger/fietser wegens absoluut geen aanwezigheid van kreukelzones en/of beveiligingszones. Dus ja, als jij die wagens ongemoeid wilt laten, dan pleit jij voor meer vervuiling en meer onveiligheid.

Citaat:
Uw vage bewering: "zwaarder auto's vervuilen niet noodzakelijk meer"
. Waar slaat dat op?
Zie boven.
Mijn zware wagen verbruikt op weekbasis gemiddeld 6l per 100 gereden kilometers. Vele kleine wagentjes zullen van zo'n cijfer enkel kunnen dromen, en zullen met gemak aan 8 tot 10 liter per 100km zitten. Raar, nietwaar

Citaat:
Maar volgens mij weet je nog eens niet dat het hier om zware auto's gaat, en niet over een 2L diesel bijv.
Mijn beste, als je zelf nog niet snapt hoe wagens functioneren, hoe motors functioneren en hoe hun verbruik in elkaar zit, dan zou ik me niet al te zeer inlaten met wat ik al dan niet weet.

Citaat:
Een grote heffing op nieuwe wagens zwaarder dat 2.L daarmee kan men oudere meer vervuilende wagens mee naar de schroothoop kunnen verwijzen en voor dat geld deze mensen een nieuwe weinig vervuilende wagen mee helpen aankopen.
Ach so, nu dient dat geld al om anderen een nieuwe wagen te kopen? Straffe toeren; eerder diende dat geld nog voor milieuverbetering.

Citaat:
Je moet toch telkens weer iemand persoonlijk kunnen aanvallen, hé. Sluit je anders aan bij één of andere spionkop van een voetbalclub dan kun je constant mensen uitjouwen, zoals de scheidsrechter, die een andere mening heeft dan jou.
En vreemd genoeg heb ik je tot hiertoe nog steeds niet aangevallen, noch heb ik je uitgescholden.
Probeer nu eens eerst wat deftige argumenten te verzamelen, en sla me daar eens mee om mijn oren ipv je te willen vergrijpen aan nutteloze techniekjes.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2006, 00:11   #372
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

En al een spionkop naar keuze gevonden? Je hoeft niets van voetbal te snappen hoor en evenmin na te denken. Liefst niet, dat helpt daar alleen maar.
Je bent wel de persoonlijke toer op gegaan.
Dit is mijn laatste bericht aan jouw beste Sfaxke. manneke toch ofwel begrijp je niet wat ik schrijf of wil je niet. Maar kruip als je blieft terug in je kist, want de lijkgeur is niet meer te harden!
Ajuus
Citaat:
Lees er je eigenste posts die je eerder deed nog eens op na; van zodra je begon te pleiten voor supertaksen op alles wat nog maar van ver ruikt naar een wagen voor die beter begoeden, maar geen taksen voor die arme sukkelaars die geen geld hebben voor iets beters en dus maar met een vervuilende tank moeten verder rijden, ben je je geloofwaardigheid beginnen verliezen en ben je beginnen pleiten voor minder milieu en meer afgunst.

En dat zonder veel probleem; ik wil met graagte een 2,5 SUV naast pakweg een oude corsa 1,4 van 1990 zetten. Je zal het resultaat niet graag zien vrees ik.

Ik ben echter niet zo onnozel om algemeen geldende stellingen te gaan maken, in tegenstelling tot wat jij doet. Met zware auto's kan je zonder probleem milieu-belastend rijden, net zoals met lichte auto's. Alleen vereist het wellenige zin voor nuance om dat in te zien, en dat past niet in je betoog dat bulkt van afgunts.

Uit het feit dat je tot hiertoe nog geen één zinnig punt naar voor hebt kunnen brengen, maar dat je je moet beperken tot bote fantasietjes en onwaarheden.

Waar er geen argument gegeven wordt, moet je ook geen uitgebreid tegenargument gaan verwachten.

Je kan zo ook gaan ontkennen dat er zwaartekracht is, en achteraf tegen iedereen die stelt dat je zevert gaan zagen dat ze geen deftige tegenargumenten geven, maar dat is niet meer dan een zielige poging tot intellectuele zelfbevrediging. Goed ommjezelf wijs te maken dat je toch wel goed bent, maar verder nietszeggend.

Je pleitte ervoor zij die geen nieuwe wagen "kunnen veroorloven" ongemoeid te laten, remember.

Oudere wagens verbruiken meer, vervuilen meer door een gebrek aan filters en gebrekkige technieken en zijn op de koop toe nog eens gevaarlijker voor bestuurder én voetganger/fietser wegens absoluut geen aanwezigheid van kreukelzones en/of beveiligingszones. Dus ja, als jij die wagens ongemoeid wilt laten, dan pleit jij voor meer vervuiling en meer onveiligheid.

Zie boven.
Mijn zware wagen verbruikt op weekbasis gemiddeld 6l per 100 gereden kilometers. Vele kleine wagentjes zullen van zo'n cijfer enkel kunnen dromen, en zullen met gemak aan 8 tot 10 liter per 100km zitten. Raar, nietwaar

Mijn beste, als je zelf nog niet snapt hoe wagens functioneren, hoe motors functioneren en hoe hun verbruik in elkaar zit, dan zou ik me niet al te zeer inlaten met wat ik al dan niet weet.

Ach so, nu dient dat geld al om anderen een nieuwe wagen te kopen? Straffe toeren; eerder diende dat geld nog voor milieuverbetering.

En vreemd genoeg heb ik je tot hiertoe nog steeds niet aangevallen, noch heb ik je uitgescholden.
Probeer nu eens eerst wat deftige argumenten te verzamelen, en sla me daar eens mee om mijn oren ipv je te willen vergrijpen aan nutteloze techniekjes.
Oud 5 november 2006, 11:17   #373
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
En al een spionkop naar keuze gevonden? Je hoeft niets van voetbal te snappen hoor en evenmin na te denken. Liefst niet, dat helpt daar alleen maar.
Dit is mijn laatste bericht aan jouw beste Sfaxke. manneke toch ofwel begrijp je niet wat ik schrijf of wil je niet. Maar kruip als je blieft terug in je kist, want de lijkgeur is niet meer te harden!
Ajuus
Fijn om te lezen dat dit jouw laatste bericht is aan mij, mijn beste pekka. Je komt toch niet verder dan zinloos geëmmer over zaken die niet eens to the point zijn. Als je geen degelijke argumenten hebt, geef dan dan gewoon toe ipv jezelf een slachtofferrol te bedenken en je daar vervolgens in te gaan wentelen.
Als je het toch over persoonlijk worden wil gaan hebben, dan stel ik voor dat je je eigen posts nog eens goed doorleest. Deze laatste post is er opnieuw een prachtvoorbeeld van. 't Lijkt me wel typerend in elk geval; is dat iets dat je steeds doet? Wanneer je merkt dat je praatjes geen zoden aan de dijk brengen, beginnen met schelden?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2006, 11:20   #374
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ajuus
The truth hurts, let's shoot the pianoplayer....

Oud 5 november 2006, 17:13   #375
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

forumauto3.doc
Oud 6 november 2006, 11:23   #376
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja dat zal wel. Alleen, 'k heb er 2 opengedaan, over de nieuwe mens en over transportbanden. Ik heb wel kunnen lachen, maar behoefte om nog andere threads van u te lezen heb ik nu toch niet. Dan kom ik maar niet te weten wat gij doet in 't leven, ik ga daar niet van wakker liggen.
Voor dat lachen, mag ik je dan 5 euro per uur rekenen?
Volgens mij is het méér waard, maar je hebt er altijd die goedkoop mogen lachen...

"En wat doe jij zo allemaal in het leven", vroeg een Timeshare-shark mij ooit, die mij (vruchteloos�* wou (her)aanwerven...

En wat doe jij zo allemaal in het leven?

Oudjes patrioniseren, om in hun ultieme levensfaze op de vallreep wat rechtse idealen bij te brengen vermoed ik?

Laatst gewijzigd door eno2 : 6 november 2006 om 11:28.
Oud 6 november 2006, 12:57   #377
Jawatte
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Voor dat lachen, mag ik je dan 5 euro per uur rekenen?
Volgens mij is het méér waard, maar je hebt er altijd die goedkoop mogen lachen...
Gaat ge nu al ook bepalen of en wanneer er gelachen mag worden?
Citaat:
En wat doe jij zo allemaal in het leven?
Dat is geen stomme vraag. Wanneer ge een grote theorie komt verkondigen dan helpt het om uw ervaring en expertise op dat gebied te vermelden als ge wat geloofwaardig wilt overkomen.
Bijvoorbeeld wanneer mannen hier komen vertellen dat ze mechanicien van opleiding zijn, dan zijn ze geloofwaardiger als het over alternators gaat dan degenen die vijf minuten geleden gegoogeld hebben naar "alternator" en al hun kennis uit de eerste drie links hebben gehaald.
Dat gij blijkbaar niet graag uw relevante expertise/ervaring/beroep/studies vermeldt, betekent voor mij dat ge niks relevants van al dat hebt. Want dat is normaal het eerste wat iemand naar voren brengt als hij ziet dat er tegenkanting komt.
Da's 't nadeel van een forum, ge ziet niet tegen wie ge het hebt. Als gij geen frigo, tv of wasmachine hebt, dan zie ik u zonder achtergrond als een boer Charel of een andere marginaal uit Jambers. Dus ik vraag naar wie of wat ge zijt, maar ge antwoordt ernaast dus ge blijft voor mij boer Charel. En dus zijn uw posts voor mij niet meer dan een samenraapsel van wat fantasmes, ideologie en onverdraagzaamheid van iemand die buiten de maatschappij leeft.
Ik zie het ook niet als consequent om met uw overtuiging in de bibliotheek een PC van een paar honderd watt te gaan gebruiken om bijna 10.000 posts op dit forum te zetten. Die inconsequentie zet mij ook niet aan om u serieus te nemen.
Citaat:
Oudjes patrioniseren, om in hun ultieme levensfaze op de vallreep wat rechtse idealen bij te brengen vermoed ik?
Is het hebben van een auto, tv, frigo en wasmachine een rechts ideaal? Volgens mij is het juist links was die ijvert dat IEDEREEN deze zaken kan kopen.
Een grotere persoonlijke vrijheid waar ik voorstander van ben is inderdaad eerder rechts.
En van patroniseren gesproken:
Citaat:
Neen, want ik vind jou levenswijze en opvattingen niet zo voorbeeldig als de mijne.
De pot verwijt de ketel?
En voorbeeldig voor wie of wat?

Laatst gewijzigd door Jawatte : 6 november 2006 om 13:27.
Oud 6 november 2006, 13:31   #378
cor
Minister

Standaard

""Wanneer ge een grote theorie komt verkondigen dan helpt het om uw ervaring en expertise op dat gebied te vermelden als ge wat geloofwaardig wilt overkomen.""

Als ge dat gelooft, dan vrees ik toch dat ge nog in veel vallen gaat trappen, jong. Elke doortrapte verkoper begint met op zijn expertise te wijzen.
En onlangs hoorde ik nog iemand zeer belerend praten over het huwelijk; hij was pastoor.
Oud 6 november 2006, 13:35   #379
cor
Minister

Standaard

""Oorspronkelijk bericht door eno2

Jawatte:
De pot verwijt de ketel?
En voorbeeldig voor wie of wat?""

Hey, HALLO!
Oud 6 november 2006, 14:34   #380
Jawatte
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Als ge dat gelooft, dan vrees ik toch dat ge nog in veel vallen gaat trappen, jong. Elke doortrapte verkoper begint met op zijn expertise te wijzen.
Dat valt wel mee denk ik. Ne verkoper moet het maar volhouden tot zijn produkt verkocht is. Hier op een forum waar iedereen u in vraag kan -en zal- stellen is het niet gemakkelijk een expertise te veinzen en dit vol te houden. Ofwel valt ge door de mand, ofwel moet ge alle vragen ontwijken. In beide gevallen is uw geloofwaardigheid er aan. Brengt dus niks op hier.
Citaat:
Hey, HALLO!
Nee serieus. Zijn levenswijze kan voorbeeldiger zijn dan de mijne als het gaat om milieuvriendelijkheid, maar het mijne is dan weer voorbeeldiger als het gaat om persoonlijke vrijheid of het creeren van welvaart. En zonder frigo in een huurwoning zal 'm ook niet veel feestjes of etentjes geven voor familie en vrienden denk ik, op dat vlak zal 'm toch ook geen voorbeeld van een sociaal wezen zijn. Toch allemaal zaken die belangrijk zijn in een leefbare samenleving.

Laatst gewijzigd door Jawatte : 6 november 2006 om 14:36.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be