![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zulke reactie had ik wel verwacht. Dus je geeft zelf toe dat je hier eigenlijk geen idee meer hebt wat je aan het verkondigen bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vraagje, puur uit nieuwsgierigheid: is Nederlands jouw moedertaal?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
|
![]() Citaat:
Jij pleit voor verdraagzaamheid, maar enkel tegenover jouw subcultuur. De homo's verdienen alle respect en wie dat niet kan opbrengen, zoals bv vele nazi's ... die moet je uitroeien. Snap je niet dat het een perpetum mobile van de haat is, dat je zo blijft aanzwengelen? Ik stelde dat in een tolerante maatschappij iedereen wat van zijn principes moet inboeten, want ik geloof dat B&H leden in een homobar krijgen evenveel van hen vereist als van die homo's. Met andere woorden: als we nu eens alles zouden relativeren, inplaats van overal wat achter te gaan zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
|
![]() De daad bij het woord voegen en de daad bij het woord voegen lijkt me niet omgekeerd maar precies hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en dan na een jaar of 40 zulke evenementen zullen ze elkander misschien wat tolereren en kunnen beide groepen zich integreren in onze maatschappij.
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk mee maar het filmpje Samenkomsten van extremistische groeperingen moeten in de toekomst preventief verboden kunnen worden. Open-VLD'er Claude Marinower is, samen met Koen T'Sijen van Spirit, één van de stuwende krachten achter dat idee. De kwestie laait opnieuw op nadat het neonazistische Bloud and Honour zaterdag een bijeenkomst hield in Mechelen. Marinower en T'Sijen werken al een tijdje aan een wetsvoorstel, maar dat blijkt niet zo eenvoudig. **** Bron/ATV**** Goed voorstel van Claude Marinower is dat....
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me een uitstekend idee om het ventieltje van een snelkookpan volledig af te sluiten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 maart 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() De "Open" in Open-VLD klonk nog nooit zo surreëel. Ook Spirit maakt zichzelf belachelijk door voor vrijheid te prediken en tegelijk dergelijke totalitaire censuur op te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Parlementslid
|
![]() Neo-Nazi's zijn nog net een trapje hoger dan Nazi's en die nog net een trapje hoger dan een mislukte amoebe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer eens lezen vriendje. Daar staat "het woord bij de daad voegen" en niet "de daad bij het woord voegen".
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() Het omgekeerde van de daad bij het woord voegen is de daad van het woord wegnemen.
Moet je geen diploma Germaanse filologie voor hebben me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er is aan jou voorwaar een groot komisch talent verloren gegaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 13 maart 2007 om 17:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pieter B : 13 maart 2007 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
|
![]() Dan moet de boel vroeg of laat eens ontploffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
Deze mensen hebben hun argumenten om tegen jou te zijn en sommige fanaten willen jou inderdaad ook uitroeien. Snappie dat je eigenlijk zeer selectief bent. En daarom dat ik suggereerde dat Hitler misschien uit zelfverdediging handelde: vernietig je vijanden, voor ze het met jou doen. Dat hebben Stalin, Napoleon, Julius Caesar en ga zo verder ook ooit gedaan. Maakt dat Hitler slechter dan andere grote heersers? In de Oudheid zijn er ook genocides gebeurd. Er zijn zelfs hele volkeren uitgemoord, omdat ze tegen een bepaald veroveraar waren. So what? De geschiedenis blijft zich herhalen zo lang koppigaards blijven volharden in hun gelijk om onverdraagzaam te zijn. |
|
![]() |
![]() |