![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en met urine/stront op hun handen hun werkzaamheden verder zetten... (wat die ook mogen zijn... ![]() vorig jaar heeft testaankoop de cremeriekes gecontroleerd ... en bij 90% vonden ze bacteries terug afkomstig van hun handen niet te wassen na toiletgebruik.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is natuurlijk wel wat anders dan de spermasporen in de looksaus van de pitazaken natuurlijk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#363 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel deze discussie is trouwens lachwekkend, omdat rituele reinheid en persoonlijke hygiëne twee totaal verschillende dingen zijn.
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nu ga ik douchen!! na eerst driemaal de trap op en neer te lopen, tweemaal te stofzuigen, een glas water in één geut heb binnengekieperd en dan nadien het glas viermaal heb rondgedraaid alvorens het in de afwasmachine te stoppen. Anders telt mijn douche niet zie je!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 augustus 2007 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
#365 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Doki : 3 augustus 2007 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
#366 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Minister
|
![]() De rituele wassing of woedhoe alleen is niet voldoende om te mogen bidden. Iemand die 'rein' is, is ook hygiënisch 'proper'.
|
![]() |
![]() |
#369 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men een half litertje water over zich laat lopen, of met een nat hand over zijn lichaam en hoofd strijkt, dat men "proper" zou zijn. Zowel de woedoe als de goesl kunnen met zand worden uitgevoerd. Dat heeft absoluut niets met hygiene of "properheid" te maken.
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() woedoe widoe wadoe bimsalabing
![]() ![]() ![]() Bende maffen! |
![]() |
![]() |
#371 |
Minister
|
![]() Geestelijk zuiver.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#373 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wil niet uitsluiten dat er propere moslims zijn, die hygiene ernstig nemen, maar dat is niet wegens de voorschriften van de leer. Die voorschriften kan men volgen met twee handvol water of twee handvol zand. En met drie keitjes in de zak voor als men zijn behoefte gedaan heeft. Ik heb me dikwijls afgevraagd of dat altijd verse steentjes moesten zijn, maar dat heb ik nooit durven vragen. Ik hoop dat je deze realiteit niet als negatief zal zien, want dan zie je de mohammedaanse leer als negatief. ![]()
![]() |
#374 |
Minister
|
![]() 't Is maar wat je als geestelijk "zuiver" wil zien. Denken aan wie ik straks ga beroven, afpersen, terroriseren, verkrachten, ... als het maar in naam van de Profit gedaan wordt?
#375 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() enkel wie zich niet laat leiden kan geestelijk zuiver zijn. elke gelovige is geestelijk vervuild door zijn/haar geloof, het verbied hen hun geest ten volle tot ontplooing te brengen.
#376 |
Minister
|
![]() Daarom dat ik tegen godsdienstige hiërarchie ben, en dat is net het goede aan de Islam, daar is er geen hiërarchie zoals bij de katholieken.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 3 augustus 2007 om 21:53. |
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie de islam nog steeds negatiever dan mijn eigen religie, anders was ik al bekeerd. Hebben gisteravond trouwens een heel interessante discussie gehad nav de 'preek' in de moskee gisteren. Heb er uit besloten dat mijn land een achterlijke regering heeft.... maar dat is een ander onderwerp en dus off-topic. |
|
![]() |
![]() |
#378 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#379 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Anyway... het zit niet in mij om topics te starten, ik zal er wel over beginnen in een bestaande draad. |
|
![]() |
![]() |
#380 |
Minister
|
![]() Ik was gisteren nog eens in de omgeving van de Seefhoek. De Handelsstraat, Gasstraat, Korte Zavelstraat, Stuivenbergplein, Diepestraat, ...
Dat is een tijdbom voor de volksgezondheid. Heeft Antwerpen geen politie genoeg om op te treden tegen al het vuil daar?