![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Je' heb ik altijd en (nu nog dus) veel te 'hollands' gevonden. Het gebruik van 'gij' en 'u' vind ik eigenlijk het meest gepast. Dat hoort ook zo in onze streek Limburg, maar vroeger was het gebuikelijk in gans Vlaanderen. Maar men moest blijkbaar weer de eigen taal vervangen voor het hollandse 'je'. 'Je' is eigenlijk 'cultuurvreemd'. |
|
![]() |
![]() |
#342 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De eerste daad van de Reconquistadores in Andalousië was het sluiten van de badhuizen. De Andalousische cultuur was een waardige erfgenaam van de Griekse en de Romeinse, de Spaanse Inquisitie daarentegen... Krieg aufs Messer mit Rom, Frieden und Freunschaft mit dem Islam!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik "je" zeg ben ik vriendelijk, als ik "U" zeg, dan moet je goed lezen wat ik bedoel.. simpel toch? "gij/ge" is amper schrijfbaar in hedendaagse schrijftaal (ik bedoel de zinsvorming verandert dan ook).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 augustus 2007 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
#345 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#346 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik denk dat dit in de Bijbel staat als ik mij niet vergis... volgens mij verwart u de religies met elkaar... ![]() trouwens een praktiserende moslim moet zich steeds in staat van reinheid bevinden. Dat kan niet gezegd worden over Christenen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben geen moslim, als je dat soms bedoelt.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén klein voorbeeldje : 'Zie-je van Bruhhe, zet-je van ahter, je moe van voren in de reke nie gaon staon!' |
|
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het vat precies het verschil tussen niet-moslims en moslims samen. Of Hoogmoed hem zal snappen zonder hulp uit Mekka, betwijfel ik. |
|
![]() |
![]() |
#356 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() het is daarom dat ze tot vlak na de 2e wereldoorlog als vuilaards rondliepen de meeste lopen nog steeds zonder hun handen te wassen het toilet buiten......... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#358 |
Minister
|
![]() Hoogmoed, als ik je op je woord mag geloven ben je er eentje die de regel van constante reinheid toepast, mijn man ook trouwens, mocht ik een paar van zijn gewoontes hier neerschrijven dan zouden sommigen hun oogjes nogal opentrekken, ik deed dat in het begin trouwens ook, maar niet ALLE moslims passen die regels toe en zoals Circe zegt, hoe lossen nomaden, woestijnbewoners, mensen die geen stromend water hebben... dat op?
|
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
die trekken van oase naar oase... hoe kunnen ze anders overleven... trouwens die gebruiken eerst stenen en om te "finishen" wat water (dat bespaart water) zij zijn zeer zuinig met water en verprutsen dat niet zoals dat in de "beschaafde" wereld gebeurt. |
|
![]() |