![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw reactie deed me onmiddellijk denken aan de reactie van onze staatspers nav de moord op Guido Demoor. Wanneer wij uitdrukking geven aan onze verrassing over het constructieve gedrag van de allochtone gemeenschap, dan geven we uitdrukking aan onze diepgewortelde overtuiging dat het in wezen nooit meer goed komt. Kunnen we nu eens naar een toestand waar het normaal is dat allochtonen hun kinderen opvoeden en waar het normaal is dat deze kinderen afstuderen net zoals autochtone kinderen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je vergeten dat in moslimlanden de islam werkelijk elk aspect van het persoonlijk, maatschappelijk, politiek en cultureel leven bepaalt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn collega's, het onderhoudspersoneel en de directie zien mij graag en vinden dat ik m'n werk uitstekend doe, mijn leerlingen vinden dat ik 'un monstre' ben, dat ik 'déchire' en 'tue' (ondanks mijn record in de categorie 'herexamens' !), mijn inspectrice laat mij met rust (ik denk dat ze een beetje geïntimideerd is, ha ha), de ouders van mijn leerlingen komen graag met mij praten en luisteren ook goed en delen de mening van de vorige, kortom, ik ben met m'n gat in de boter gevallen, en het grappigste van al is dat ik noch een licentiaatsdiploma van een of andere Filologie heb, noch een Getuigschrift van Pedagogische Bekwaamheid ![]() ![]() ![]() 2) Don Quixote achterna !!! D.Q. : 'Ziet gij dan niet den vijand in de verte ? Hoort gij dan niet het trompetgeschal ?' S.P. : 'Ik zie en hoor niks dan een windmolen en het geblaat van een kudde schapen.' 3) Tja, ik interesseer me vooral voor mensen zoals te gij en ekik. Ik ben niet goed in cijfers, ik heb er eigenlijk zelfs een vrij grondige hekel aan (in het algemeen, hé). Ik gruw van numerologie, de sudoku-rage gaat aan mij met een sneltreinvaart voorbij terwijl ik langs de kant sta te grazen, ik heb altijd problemen met rekeningen en zo, de lotto interesseert me geen fluit, ... Telefoonnummers kan ik nog net onthouden (toch die van mijn ouders, familieleden en enkele vrienden). Dat zegt genoeg, niet? En die van die statisticus aan de oever van een rivier en zo hoef ik u vast ook niet te vertellen, hé? Zo'n baard ! 4) Kan ik die via Internet consulteren ? Welk adres ? 5) zie 3) djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deed dat omdat ik ervan overtuigd ben dat we op de goede weg zullen geraken, willens nillens ![]() 2) En om d�*t te bereiken wilt u niet dat ze een school kunnen organiseren waar meisjes met een hoofddoek wèl probleemloos worden ingeschreven ? Overigens, door wie wordt het 'autochtoon crapuul' grootgebracht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Je vergeet 'Mother Earth', 'Climate Change', 'Israël', 'YouTube', en last but not least 'Global Economy'. Tegenwoordig mag je ook 'War On Terror' aan dat lijstje toevoegen. En als ze moeten pissen of kakken, kunnen ze dat ook niet eeuwig ophouden. Zelfs Allah kan ze daarbij niet helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
[snip] Citaat:
Maar: meten is weten. http://www.statistics.gov.uk
![]() |
![]() |
#369 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel vakken krijgen ze? Het stond gisteren in de gazet. Het zijn er niet veel. Veel godsdienst en geschiedenis en aardrijkskunde (islam en grenzen van de islam) en wat wiskunde en latijn. Wat gaan ze daar mee doen? Geen zak!
![]() |
![]() |
#371 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alle gebeurtenissen in de wereld wijzen wel in de richting van een verheviging van de mohammedaanse strijd. Jihad is het Arabische woord. Wat me eraan doet denken dat ik verder moet lezen in Gilles KEPEL, Oorlog in het hart van de islam. Ik vind het bedroevend dat men telkens weer tracht van het probleem te reduceren tot de "hoofddoek". Het gaat om veel meer dan dat symbool.
![]() |
![]() |
#372 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het "uw" zwakheid is die in "uw" logica bestaat ! (a*B)=zwakheid Als 1=zwakheid Wat is dan (a*B) ? Waar haal je dan deze "1" vandaan als er oorspronkelijk geen getal is in (a*B) ? Zou 1(a*B)=zwakheid dan kunnen we zeggen dat 1=zwakheid maar dan gaat de wereld ineen storten omdat (a*B) en negatieve materie wordt !!! Dit bestaat in de logica en de getallenkunde laat staan in de wereld van de realiteit !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 28 augustus 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had het geluk Nederlands, Frans, Engels en Duits voldoende te beheersen om een goede indruk te maken op de ambtenaar van het Ministerie van Onderwijs van de Franse Gemeenschap, zodat ik eerst twee weken iemand in Schaarbeek mocht vervangen en onmiddellijk daarop aan de slag kon voor de rest van het schooljaar in Jette. En sedertdien willen die daar me niet meer weg !! ![]() 2) Vandaar dat ik plassen mijd ! Ik vroeg het me al af ![]() 3) Meten is een eerste, en belangrijke, stap, en dient dan ook accuraat en uitgebreid te gebeuren, en weten is daarom nog niet kennen, en kennen is daarom nog niet begrijpen. 4) Dank je voor de link ! 't Is nogal véél materiaal, maar ik zal er me wel eens aan zetten, ooit. Als ik het voor de lessen Engels zou kunnen gebruiken, zal ik dat zeker proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg dat nu eens in het Nederlands Lincoln. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de ouders die voor die school helpen betalen zovéél geld gaan spenderen aan minderwaardige rommel. Het ging er hem volgens de zegsman van de school voornamelijk om : - meisjes die een hoofddoek dragen gemakkelijker ingeschreven te krijgen, en - te kunnen garanderen dat het eten op school 'halal' gaat zijn. Die man wilde zelfs lessen Nederlands op zijn school. Ik vind het spijtig dat zoveel scholen zo moeilijk doen over die hoofddoeken. In mijn eerste school zaten er zo'n paar meisjes. Maar die zaten tenminste te samen met en te midden van vele andere meisjes èn jongens die géén hoofddoek droegen. En dat leek voor die jonge gasten geen probleem te zijn. Waarom voor ons dan wèl, eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |