Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2010, 21:32   #3801
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dat is straf! Wat jij daarvan denkt is bij deze helemaal niet relevant. Ge vroeg om een islamitisch bewijs en die heb je gekregen. Zint het u niet, dan verzin je zelf maar een hadith.

Maw u hebt er dus totaal geen problemen mee dat het 'kind' Maria zwanger was op 13 jarige leeftijd van een 'heilige geest'?
U niet richten tot mij, maar richt u even tot de post van Smiley.
Dat is een mooie reactie op datgeen jij "bewijs" noemt.

Maria was niet gepenetreerd voor die zwangerschap.
Dat klein meisje van mohammed wel...
Oud 13 november 2010, 21:32   #3802
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Aicha is niet uitgehuwelijkt.

Aicha was geen 6 jaar en dus ook geen puber toen ze trouwde.

Artisjok heeft een paar reactie hierboven vermeld hoe oud Maria was, of verwacht ge nu dat ik de link plaats?
Behoorlijk triestig uw eigen godsdienstgeschiedenis niet kennen. Dat kind was zes jaar en kreeg de penetratie van een volwassen vent op 9 jaar. Geen leugens of mistgordijnen daarrond leggen. De waarheid over mohammed, de valse profeet met pedoneigingen ,moet iedereen kennen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 21:33   #3803
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Sahih Bukhari Volume 8, Book 73, Number 151
Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)

Sahih Muslim Book 8, Number 3311
'A'isha reported that Allah's Apostle married her when she was seven years old, and (s)he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he died she was eighteen years old.

Abu Dawud, Vol. 2, #2116: "Aisha said, "The Apostle of Allah married me when I was seven years old." (The narrator Sulaiman said: "Or six years."). "He had intercourse with me when I was 9 years old."
goed zo gast !!!
Oud 13 november 2010, 21:35   #3804
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Behoorlijk triestig uw eigen godsdienstgeschiedenis niet kennen. Dat kind was zes jaar en kreeg de penetratie van een volwassen vent op 9 jaar. Geen leugens of mistgordijnen daarrond leggen. De waarheid over mohammed, de valse profeet met pedoneigingen ,moet iedereen kennen.
Volgens de geschedenis zijn onze voorouders pedofielen :
De dochter van de vlaamse graaf Gwijde van Dampierre op 10 jaar:
Margaretha (1272-1331), die in 1282 huwde met Alexander (1263-1283), erfprins van Schotland en in 1286 met Reinoud I van Gelre (1255-1326)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gwijde_...ierre#Kinderen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Margare...281272-1331%29

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2010 om 21:41.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 21:35   #3805
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
1. Neem het toch even serieux en zie in in welk religie het schoentje wringt. Met welk religie wij dezer dagen het meeste problemen hebben. Religie weerhoudt de menselijke groei, welk religie het meest volgens u?

2. Ik wil gewoon dat religie een privékwestie wordt. Dat het gedaan is om dingen op te eisen omdat een bepaald boekje dat zo voorschrijft.
God heeft niets te zeggen in het Westen. Die tijden zijn gedaan.

3. Dat zou nochtans niet mogen voor iemand dat God uitkoos als religie van alle tijden. Moeten wij nu ook allemaal met zo'n jonge meisjes trouwen en ze massaal laten voortplanten? Terwijl we met een overbevolking zitten.
Dat zijn voor mij allemaal signalen dat islam net niet een religie voor alle tijden is. Maar dat islam haar doel bewezen heeft en veilig opgeborgen mag worden.

4. Gelijk heb je!

Op uw ander punt: In de VS en Europa wordt er wel wat aan gedaan he
Het is nog allemaal niet perfect, maar er kan tenminste over gepraat worden, en dat praten zet zich om in resultaten. Dat is helaas niet waar bij de islam. Daar mag helemaal niets in wijzigen, maw, ze willen in de middeleeuwen blijven kleven.

Waarom val je enkel de islam dan aan .... de katholieke kerk is evengoed ziek .

Bvb
Citaat:
1 Korintiërs 11 schreef:
Christus is het hoofd van de man, de man het hoofd van de vrouw en God het hoofd van Christus.1 Korintiërs 11 schreef:
De man is immers niet uit de vrouw voortgekomen, maar de vrouw uit de man; en de man is niet omwille van de vrouw geschapen, maar de vrouw omwille van de man.1 Korintiërs 11 schreef:
Vrouwen moeten gedurende uw samenkomsten zwijgen. Ze mogen niet spreken, maar moeten ondergeschikt blijven, zoals ook in de wet staat. Als ze iets willen leren, moeten ze het thuis aan hun man vragen, want het is een schande voor een vrouw als ze tijdens een samenkomst spreekt.1 Timoteus 2 schreef:
Ik wil dat bij iedere samenkomst de mannen met geheven handen bidden, vol toewijding, zonder wrok of onenigheid. Ook wil ik dat de vrouwen zich waardig, sober en ingetogen kleden. Ze moeten niet opvallen door een opzichtige haardracht, dure kleding, goud of parels, maar door goede daden, zoals gepast is voor vrouwen die zeggen dat ze God vereren. Een vrouw dient zich gehoorzaam en bescheiden te laten onderwijzen; ik sta haar dus niet toe dat ze zelf onderwijst of gezag over mannen heeft; ze moet bescheiden zijn. Want Adam werd als eerste geschapen, pas daarna Eva. En niet Adam werd misleid, maar de vrouw; zij overtrad Gods gebod. Ze zal worden gered doordat ze kinderen baart, als ze tenminste volhardt in het geloof, de liefde en een heilige, ingetogen levenswijze.1 Petrus 3 schreef:
Voor u, vrouwen, geldt hetzelfde: erken het gezag van uw man. Dan zullen mannen die weigeren Gods boodschap te aanvaarden daarvoor gewonnen worden door het gedrag van hun vrouw, zonder dat zij iets hoeft te zeggen, omdat ze zien hoe zuiver u leeft uit ontzag voor God. Uw schoonheid moet niet gelegen zijn in uiterlijkheden, zoals kunstig gevlochten haar, gouden sieraden of elegante kleding, maar in wat verborgen ligt in uw hart, in een zacht en stil gemoed. Dat is een onvergankelijk sieraad dat God kostbaar acht. Daarmee tooiden zich vroeger ook de heilige vrouwen die hun hoop op God vestigden en het gezag van hun man erkenden, zoals Sara; zij gehoorzaamde Abraham en noemde hem 'heer'. U bent haar dochters wanneer u het goede doet en u zich geen angst laat aanjagen. U, mannen, moet verstandig omgaan met uw vrouw, die brozer is dan u. Behandel haar met respect, want zij deelt samen met u in de genade van het nieuwe leven. Dan staat niets uw gebeden in de weg.Efeziërs 5 schreef:
Vrouwen, erken het gezag van uw man als dat van de Heer, want een man is het hoofd van zijn vrouw, zoals Christus het hoofd is van de kerk, het lichaam dat hij gered heeft. En zoals de kerk het gezag van Christus erkent, zo moeten vrouwen in ieder opzicht het gezag van hun man erkennen.Kolossenzen 3 schreef:
Vrouwen, erken het gezag van uw man, zoals past bij uw verbondenheid met de Heer.

Vergeet niet dat die zakken in afrika volop zieltjes aan het winnen zijn , overal kinderen verkrachten en homohaat prediken en straffen op homo's tot uitvoering brengen .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 21:35   #3806
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Waarom ontkennen moslims dat?
Omdat ze nu beseffen dat pedofilie vies is. Met behulp van de linkse dwaallichten en bekeerlingen proberen ze een rad voor de ogen te draaien.

Als dat niet helpt zullen ze beginnen schelden. Of u beschuldigen van een dubbelnicker te zijn.

Het is zo doorzichtig als iets. Behoorlijk zielig en kinderachtig ook.
Oud 13 november 2010, 21:36   #3807
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jawel, ik richt mij tot u, smiley kennen we ondertussen wel al. U vroeg om een bron en die heb je gekregen. Het is niet omdat die bron u niet zint, dat die dan ook 'fout' is hé.

Ow dus het penetreren zit u dwars. Jij bent heel slecht geplaatst om over anderen te oordelen als het over pedofilie gaat. Het feit dat Maria, het 13-jarig kind met een dikke zwangerschapsbuik rond liep is voor u ook geen probleem?
Oud 13 november 2010, 21:37   #3808
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Nee maria was naar een spermabank gegaan
Oud 13 november 2010, 21:39   #3809
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Jawel, ik richt mij tot u, smiley kennen we ondertussen wel al. U vroeg om een bron en die heb je gekregen. Het is niet omdat die bron u niet zint, dat die dan ook 'fout' is hé.

Ow dus het penetreren zit u dwars. Jij bent heel slecht geplaatst om over anderen te oordelen als het over pedofilie gaat. Het feit dat Maria, het 13-jarig kind met een dikke zwangerschapsbuik rond liep is voor u ook geen probleem?
13 jaar is jong, maar 6 jaar, da's piepjong.
Het verschil is wel dat wij geen Mohammed, Dutroux of Aid Out vereren en als te volgen rolmodel zien.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 21:40   #3810
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is straf! Wat jij daarvan denkt is bij deze helemaal niet relevant. Ge vroeg om een islamitisch bewijs en die heb je gekregen. Zint het u niet, dan verzin je zelf maar een hadith.

Maw u hebt er dus totaal geen problemen mee dat het 'kind' Maria zwanger was op 13 jarige leeftijd van een 'heilige geest'?
13 jaar is een hemelsbreed verschil met 9 jaar.

Bovendien moest maria de aandacht niet delen met andere bruiden en een eindeloos aantal slavinnen.

Vele van die slavinnen waren gelukkig getrouwd. Tot de mohammed besloot dat hem nog meer vrouwen wilde verkrachten. De Mohammed sneed de kelen van hun echgenoten door.

dan nog beginnen zagen over de christenen. De islam de meest wreedaardige levenswijze in de wereld.

Zijn er moslims die geen last van hun geweten hebben?
Oud 13 november 2010, 21:40   #3811
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
13 jaar is jong, maar 6 jaar, da's piepjong.
Het verschil is wel dat wij geen Mohammed, Dutroux of Aid Out vereren en als te volgen rolmodel zien.
BRAVO !
Oud 13 november 2010, 21:41   #3812
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat ze nu beseffen dat pedofilie vies is. Met behulp van de linkse dwaallichten en bekeerlingen proberen ze een rad voor de ogen te draaien.
Over doorzichtigheid gesproken , hoeveel keer heb je dit zinnetje al geschreven .... . Het lijkt op een plaat die blijft hangen , ga je nog creatief worden of blijft het bij dat 1 zinnetje en de hoop smileypostings.

Laatst gewijzigd door Wisord : 13 november 2010 om 21:43.
Oud 13 november 2010, 21:42   #3813
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

OK kga ff stoppen met de spot te drijven...
Ik heb de bronnen nagechecked op google, en sorry ze schieten fel te kort.

Die link van Kalli zegt trouwens dat ze 15 was wanneer ze met mohammed was en zes jaar wanneer ze hem leerde kennen? Als ik het goed begrijp.
Even wansmakelijk voor een boek dat zich een geloof van alle tijden noemt.
Oud 13 november 2010, 21:43   #3814
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Waarom val je enkel de islam dan aan .... de katholieke kerk is evengoed ziek .

Bvb

Vergeet niet dat die zakken in afrika volop zieltjes aan het winnen zijn , overal kinderen verkrachten en homohaat prediken en straffen op homo's tot uitvoering brengen .
Hela makker, ik val de kerk even hard aan hoor
Maar ik zeg er wel bij: die volgelingen gaan geen lezingen verstoren in een "vrij meningsuiting" maatschappij.
Noch hoofddoeken van het hoofd rukken zoals bepaalde moslims zwangere vrouwen in de buik stampte.
Oud 13 november 2010, 21:43   #3815
grimbergen
Banneling

Standaard

[quote=Wisord;5096843][quote=grimbergen;5096827]Omdat ze nu beseffen dat pedofilie vies is. Met behulp van de linkse dwaallichten en bekeerlingen proberen ze een rad voor de ogen te draaien.

Citaat:

Over doorzichtigheid gesproken , hoeveel keer heb je dit zinnetje al geschreven .... . Het lijkt op een plaat die blijft hangen , ga je nog creatief worden of blijft het bij dat 1 zinnetje en de hoop smileypostings.
Erg dat je niet inhoudelijk durft reageren. Of neen niet erg, dat zijn we al gewend.

Zo doorzichtig linkse dwaallichten. Dat ze niet eens door hebben dat ze hun pampergroepje helpen een profeet met pedoneigingen aanbidden.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 13 november 2010 om 21:46.
Oud 13 november 2010, 21:43   #3816
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, dat volk is evenziek. In India wonen trouwens ook moslims.
Die maken het de indiërs ook al zo moeilijk.
Ze maken het eigenlijk overal wel te bont he? Geen land dat er gene last mee heeft.

Soit: de essentie is: Islamitische culturen huwelijken minderjarigen uit.
Dit komt door de regels uit de koran die ik gaf in die wiki link.

artisjok, ge quote zoveel oneindig door om diepere uitleg te krijgen. Doch ben ik ze deze maal schuldig?
Hoezo, ze maken het overal wel te bont.
In Indië heb je ook wel wat niet-moslims die het de andere Indiërs ook lastig maken.

Lees de wiki-artikel over kindhuwelijk in het Nederlands, en vertel me dan of dit een islamregel is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinderhuwelijk

Vertel me dan ook waarom zoveel niet-moslims die "islamregel" volgen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 21:44   #3817
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die link van Kalli zegt trouwens dat ze 15 was wanneer ze met mohammed was en zes jaar wanneer ze hem leerde kennen? Als ik het goed begrijp.
Gaat u ook reageren op mn vraag? (Laatste zin, zie vorige reactie)
Oud 13 november 2010, 21:44   #3818
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Correctie Het ziekelijkste geloof aller tijden.
Oud 13 november 2010, 21:45   #3819
Wisord
Banneling

Standaard

[quote=grimbergen;5096848][quote=Wisord;5096843]
Citaat:

Erg dat je niet inhoudelijk durft reageren. Of neen niet erg, dat zijn we al gewend.

Zo doorzichtig linkse dwaallichten. Dat ze niet eens door hebben dat ze een pedofiele valse profeet mee helpen aanbidden.

Weer de repeatknop induwen ... sterk bezig makker ! ik niet inhoudelijk reageren ... ik denk eerder dat jij selectief zaken negeert .

Laatst gewijzigd door Wisord : 13 november 2010 om 21:46.
Oud 13 november 2010, 21:45   #3820
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Hoezo, ze maken het overal wel te bont.
In Indië heb je ook wel wat niet-moslims die het de andere Indiërs ook lastig maken.

Lees de wiki-artikel over kindhuwelijk in het Nederlands, en vertel me dan of dit een islamregel is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinderhuwelijk

Vertel me dan ook waarom zoveel niet-moslims die "islamregel" volgen.
Dat laatste is eenvoudig : omdat het door de wet verboden wordt.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be