![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3781 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sahih Bukhari Volume 8, Book 73, Number 151 Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13) Sahih Muslim Book 8, Number 3311 'A'isha reported that Allah's Apostle married her when she was seven years old, and (s)he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he died she was eighteen years old. Abu Dawud, Vol. 2, #2116: "Aisha said, "The Apostle of Allah married me when I was seven years old." (The narrator Sulaiman said: "Or six years."). "He had intercourse with me when I was 9 years old."
![]() |
![]() |
#3782 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij ben jij een dubbelnick van Sunnyboy...zelfde stijl van schrijven en zelfde haatmening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3783 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3784 | ||
|
![]() Citaat:
Aicha was geen 6 jaar en dus ook geen puber toen ze trouwde. Artisjok heeft een paar reactie hierboven vermeld hoe oud Maria was, of verwacht ge nu dat ik de link plaats?
![]() |
![]() |
![]() |
#3785 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3786 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3787 |
Banneling
|
![]() Tiens, haar papa was toch een maat van Mo? Hij gaf zijn kind cadeau aan die oude viespeuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3788 | |
|
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#3789 | |
|
![]() Citaat:
Sahih Bukhari Volume 8, Book 73, Number 151 Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13) Sahih Muslim Book 8, Number 3311 'A'isha reported that Allah's Apostle married her when she was seven years old, and (s)he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he died she was eighteen years old. Abu Dawud, Vol. 2, #2116: "Aisha said, "The Apostle of Allah married me when I was seven years old." (The narrator Sulaiman said: "Or six years."). "He had intercourse with me when I was 9 years old."
![]() |
![]() |
#3790 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoewel ik weinig respect heb voor Human Rights Watch (omwille van de geschiedenis, achtergrond en oprichting van de organisatie) zal je me niet horen ontkennen dat er inderdaad kindhuwelijken zijn en dat dat inderdaad een probleem is. Dergelijke kindhuwelijken komen inderdaad voor in sommige islamitische landen (maar niet in allemaal) zoals ze ook voorkomen in Afrika en in Indië onder andere godsdiensten of culturen zoals Hindoes en Animisten. Natuurlijk is dat onaanvaardbaar en natuurlijk moet daartegen opgetreden worden. Maar dat doe je niet door leugens te verspreiden over Hamas noch door de leugens van MEMRI te verspreiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#3791 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3792 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ik wil gewoon dat religie een privékwestie wordt. Dat het gedaan is om dingen op te eisen omdat een bepaald boekje dat zo voorschrijft. God heeft niets te zeggen in het Westen. Die tijden zijn gedaan. 3. Dat zou nochtans niet mogen voor iemand dat God uitkoos als religie van alle tijden. Moeten wij nu ook allemaal met zo'n jonge meisjes trouwen en ze massaal laten voortplanten? Terwijl we met een overbevolking zitten. Dat zijn voor mij allemaal signalen dat islam net niet een religie voor alle tijden is. Maar dat islam haar doel bewezen heeft en veilig opgeborgen mag worden. 4. Gelijk heb je! Op uw ander punt: In de VS en Europa wordt er wel wat aan gedaan he ![]() Het is nog allemaal niet perfect, maar er kan tenminste over gepraat worden, en dat praten zet zich om in resultaten. Dat is helaas niet waar bij de islam. Daar mag helemaal niets in wijzigen, maw, ze willen in de middeleeuwen blijven kleven.
![]() |
![]() |
#3793 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hmz, is God ne pedo? hmz..
![]() |
![]() |
#3794 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3795 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik stel duidelijk dat dergelijke huwelijken niet alleen in sommige islamitische landen voorkomen maar ook bij Hindoes en bij Animistische godsdiensten.
![]() |
![]() |
![]() |
#3796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En citeer meteen ook waar ik volgens jou lieg. (met link graag) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3797 | ||
|
![]() Citaat:
Maw u hebt er dus totaal geen problemen mee dat het 'kind' Maria zwanger was op 13 jarige leeftijd van een 'heilige geest'?
![]() |
![]() |
![]() |
#3798 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2010 om 21:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3799 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filsoof is ook al zo'n fanatieke gelovige van de islamappeasementkerk. Laatst gewijzigd door Ninelle : 13 november 2010 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3800 |
|
![]() Sommige moslims ontkennen dit omdat zij zoiets walgelijks niet kunnen inpassen in het beeld dat zij van iSSlam en hun 'profeet' hebben. Die steken dus gewoon hun kop in het zand want zonder hun iSSlam kunnen ze niet leven. Hun wereld zou in elkaar storten. Diegenen die het niet ontkennen die hebben andere smoesjes uitgedacht om het toch maar te vergoeilijken zoals... jamaar dat was in die tijd normaal. Wat natuurlijk absurd is. De 'profeet' heeft sommige dingen die normaal waren in die tijd verboden. Hij heeft het drinken van alcohol verboden. Dus diegen die al eens graag een wijntje dronken (pech voor de druivenboeren) die moesten eraan geloven doch huwen met kinderen of slavernij ??? Daar zag de 'profeet' mohammed niks verkeerds in want hij had zelf een kind als bruid en slaven bij de vleet. Profeet mohammed (crimineel, slavendrijver, roofmoordenaar, dictator, veelwijver etc) geeft het goede voorbeeld voor de goede moslim. Een goede moslim is een slecht mens. Goede mensen die denken moslim te zijn die aldus met de nare waarheid over iSSlam en de 'profeet' geconfronteerd worden hebben dan geen andere mogelijkheid dan te liegen of te ontkennen.
Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2010 om 21:35. |
![]() |
![]() |