![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Gisteravond gezien over Wilders.
Als ik het goed heb begrepen vinden Belgen Nederland te conservatief om moslimextremisten op te nemen en hiermee om te gaan De beste stuurlui staan aan wal ,was mijn reactie. Van je buren moet je het niet hebben bij dit soort problemen. Gelukkig hebben wij de steun van Denemarken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Uitspraken van diene vettige kletskop met zijn nekhaar over geert Wilders zijn Mozart kapsel dat hij bij zijn moeder moet laten bleken met javel?! Wat een uitspraken en wat een regelrechte haat tegenover iedereen die rechts denkt! Hoe is het mogelijk dat dit nog mag uitgezonden worden met centen van de burgers,ook van mensen die rechtse gedachten hebben !! Het is zeer gemakkelijk iemand aan te vallen zonder dat die persoon aanwezig is!! Geef mij eens de camera zal ik ook eens zo een programmatje maken. Goede raad voor de rode VRT ,als je iemand wil aanvallen ,heb dan het lef deze persoon ook uit te nodigen,of zijn jullie daar te laf voor of bang dat je dan van antwoordt zal gediend worden?
![]() Laatst gewijzigd door benji : 11 maart 2008 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Yup,en over Wilders zijn haar.Die Fien Moerman moest er mee lachen,dat wijf zou wel beter eens eerst in eigen boezem kijken,dat zit daar zonder blikken of blozen.In de krant vergeleek ze de kiezers met vee,als het niet goed gaat ,gaat het vee van je weg.
Volgens haar zijn we dus kuddedieren.En ziets zit in het parlement ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Beste forumgenoten-die-zo-afgeven-op-phara,
de beste oplossing is niet meer kijken. Ik kijk of luister al lang niet meer naar zgn. "duidingsprogramma's" op TV of radio. TV kijk ik al helemaal niet meer en Radio 1 ben ik dankbaar omdat ze mij Klara hebben laten ontdekken... ![]() Als u zich ook zo opwindt over die partijdigheid, over het feit dat Fien-met-de-boter-op-het-hoofd zomaar weer binnengehaald is, kan ik maar één ding zeggen: stem op een partij die rechtlijnig is! Ik heb hier al véél over nagedacht, en er zitten figuren in die partij waar ik het helem�*�*l niet mee eens ben. Maar ik stem liever op een partij waar plaats is voor negationisten, dan voor partijen die zulke mistoestanden dulden. Ik ben tegen negationisme, maar men moet nu eenmaal zijn prioriteiten stellen, en voor mij zijn die: rechtlijnigheid veiligheid aanpak van criminaliteit Ik zeg niet dat het VB 100 % rechtlijnig is, dat is immers geen enkele partij, maar ze benadert toch het meest rechtijnigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moest ik via de belastingsbrief kunnen aanvinken wat er met mijn belastingsgeld zou mogen gebeuren zou vrt zeker geen cent meer krijgen. Wij hebben nood aan een écht debatprogramma waar IEDEREEN aan bod en waar de kijker ook zijn zeg mag hebben ,maar daar is men te laf voor in den belziek ,bang van de mening van de man in de straat.
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Media zijn heel machtig.
Alleen die mensen, die vertellen wat in het kraam past van de reportagemaker, laat men zien. Hoeveel programmas kennen we die rechtstreeks uitgezonden worden, en waarin de gewone man zijn mening mag zeggen aangaande politiek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nl. dat hij een opportunist & een lege doos is... Heb ik over de verkettering van het VB gekeken? Niets gezien. Citaat:
moet je VOORAL bij het VB zijn... Zij hebben het grootste aantal veroordeelde criminelen op hun kieslijsten staan. Gelukkig dat je 'geloofwaardigheid' niet hoog in het vaandel draagt dan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() In het begin van de de uitzending van gisterenavond, zei Fientje Moerman toen niet dat ze de plaats van een parlementair had gekregen omdat deze haar zetel niet langer interesseerde?
Terwijl iets later in de uitzending die onbekende parlementair (gellof dat ze een tandarts is) zei dat ze klaarstond om haar taak op te nemen. Ze liet zelfs haar agenda zien en waar zeer teleurgesteld in de gang van zaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moerman: 'ik heb die Hilde Dierickx nog nooit ontmoet, ik ken haar niet' even later: 'Mijn relatie met hilde was altijd opperbest' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Dat klopt als een bus...
![]() Ik had verwacht dat Phara of die andere rappe hierop zou gereageerd hebben, maar ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..het moet gezellig blijven hé daar aan tafel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in het landen der blinden is éénoog koning... Phara ? Linkser dan links ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Carlsberg and Red and White with Danish Dynamite ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Inderdaad gewoon schrijnend dat de VRT zo subjectief is als maar zijn kan. En Phara is daar één van de koplopers van. Waarschijnlijk daarom dat ze haar een programma hebben gegeven. Valt niets anders over te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik vind trouwens los daarvan dat dat nieuwe journaal een heel amateuristische, tendentieuze indruk maakt.
Buitenlands nieuws wordt onderbelicht, en in het begin wordt er dan weer erg doorgedramd over binnenlandse zaken.
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op de VRT-redactie heerst er een grote kerktorenmentaliteit. |
|
![]() |
![]() |