![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De totale economische schade werd in een EC studie geschat op 1 M Euro per verkeersdode. Met 1484 verkeersdoden en 8949 zwaar gewonden in 2001 in Belgie, gaat het hier dus over serieuse bedragen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Vivant betreft. Dacht dat men daar enkel denkt een een gevoelige BTW-verhoging, waarmee de lasten van de sz kunnen betaald worden. Maar hoe gaat ge dat in Europa kunnen verkopen (of gaat heel Europa mee doen ?). En wat als de anderen een invoertaks gaan heffen voor Belgische producten, als compensatie voor de abnormaal hoge BTW waaraan hun producten in Belgie onderhevig zijn ? Een ding is een zekerheid. Het is vijf voor twaalf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Fleuri
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap niet wat de regering er aan kan doen dat VW en Ford slechte auto's maken die niemand wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Feit is gewoon dat de verkoopscijfers van de golf v tegenvallen.
Volkswagen heeft in betere tijden gezegd dat ze de welvaart van het bedrijf gaan spreiden over alle vestigingen van volkswagen. Nu dat het slechter gaat zegt de directie dat men ook de afslankingsmaatregelingen moet spreiden over de verschillende fillialen. Is dus geen zaak waar de regering iets aan kan doen, ze kunnen wel proberen onderhandelen maar of dat dat veel gaat opbrengen, ik denk het niet. Het probleem in de auto sector is vooral dat de wagens te goed worden, dus minder rap slijten. En het probleem bij de golf is waarschijnlijk gelegen aan het feit dat je voor een golf veel meer betaald dan je uiteindelijk terug krijgt. De mense, beginnen dit na vier reeksen golf in te zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar Verhofstadt doet dat wel ter gelegenheid van elke fabriekssluiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De overheid moet trouwens die wagens kopen die haar het minste kosten (dus inclusief verbruik en onderhoudscontracten). Welke dat zijn daar spreek ik me niet over uit, want ik ken niet veel over auto's. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Als ze bij Volkswagen kunnen besparen ben ik content, want dan kan ik mij binnenkort misschien een goedkopere Volkswagen kopen.
![]() |
#34 |
|
![]() Ik ken de cijfers van VAG niet, maar hier alvast die van Porsche:
http://www3.us.porsche.com/english/u...sbericht72.pdf Allesbehalve een bedrijf in problemen als je het mij vraagt. In vijf jaar tijd van 79 Miljoen euro verlies naar 165 miljoen Euro winst... Als ze nog wat knippen wordt het misschien nog wat beter. Leuk voor de consument.
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel er inderdaad de standing mee. Denk echter niet dat de zaken zo eenvoudig liggen, en dat wagens zonder standing �* priori slechte wagens zijn, zelfs �* priori geen bedrijfsonvriendelijke wagens. Slaag er de doodnuchtere testverslagen maar eens op na, en veel Mercedessen en BMW's zullen enkel uitblinken door hun hoge kostprijs. Dacht zelf dat testaankoop erin geslaagd is, van ne Skoda als beste koop te classeren.
Dus als de overheid de beste koop moet kopen, dan zal dit Skoda zijn. Maar dat zal ze niet doen. Omdat de hogere ambtenaren een stel klein jong zijn. Herinner U Nolfs (dikke Spa'er). Deze was er bij de leasingmaatschappij ingeslaagd, om speciaal voor hem, ne BMW te leasen, met nog een spreepje meer, dan op de BMW die normaal voor hem voorzien was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bart.L |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens hebt ge natuurlijk wel gelijk, gedeeltelijk toch. Maar om een extreme vergelijking te nemen. Vergelijk het met mode, met haute couture. Uiteindelijk betaald ge daar een stuk meer, enkel (of toch voornamelijk) voor het element originaliteit. Kunt ge daarom zeggen dat de andere kledij slecht is ? Ze valt alleen minder op, en heeft geen standing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Mensen kopen producten om noden te lenigen. 1 van die noden is u een bepaald imago aanmeten. Standing is dus een integraal deel van een product, dat evenzeer meespeelt als bvb de technische kwaliteiten van een wagen.
![]() |