Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2008, 13:53   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
De NMO "discussieert" nu op Nederland 2 over de film en de referenties naar de jaren '30 en nazipropaganda vliegen over de tafel.
wilders zou een lintje moeten krijgen! ze beginnen nu EINDELIJK te spreken over zelfkritiek????? hoe is het mogelijk?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 15:23   #22
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
De NMO "discussieert" nu op Nederland 2 over de film en de referenties naar de jaren '30 en nazipropaganda vliegen over de tafel.
Nog interesanter kwam daarna op de NIO (Nederlandse Islamitische Omroep). Daar lieten ze steun zien van een aantal christelijken, dominees en priesters, en een joodse rabbijn (rabbijn Soetendorp) aan de islamitische zaak. Religie mocht absoluut niet 'beledigd' worden. Daar was iedereen het hartgrondig over eens. Wat beledigen dan inhield, daar werd niet over gesproken. Het kwam bvb. niet ter sprake of kritiek op kinderseks, zoals door de profeet Mohammed gepraktiseerd met zijn 9-jarige vrouw Aisa, nu terechte kritiek of beledigend was.

Het was een erg inzichtelijke uitzending van de religieuze reactionaire krachten - hoewel zelf onderling danig verdeeld - tegen de moderniteit.

Het is ook te zien op internet: http://www.nioweb.nl/2008/03/28/het-...ndag-30-maart/

Laatst gewijzigd door Sjaax : 30 maart 2008 om 15:27.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 15:31   #23
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Nog interesanter kwam daarna op de NIO (Nederlandse Islamitische Omroep). Daar lieten ze steun zien van een aantal christelijken, dominees en priesters, en een joodse rabbijn (rabbijn Soetendorp) aan de islamitische zaak. Religie mocht absoluut niet 'beledigd' worden. Daar was iedereen het hartgrondig over eens. Wat beledigen dan inhield, daar werd niet over gesproken. Het kwam bvb. niet ter sprake of kritiek op kinderseks, zoals door de profeet Mohammed gepraktiseerd met zijn 9-jarige vrouw Aisa, nu terechte kritiek of beledigend was.

Het was een erg inzichtelijke uitzending van de religieuze reactionaire krachten - hoewel zelf onderling danig verdeeld - tegen de moderniteit.

Het is ook te zien op internet: http://www.nioweb.nl/2008/03/28/het-...ndag-30-maart/
Ik kreeg bij die uitzending het gevoel dat men kritiek en belediging gelijkschakelde.
Oud 30 maart 2008, 16:05   #24
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Ja dat denk ik ook, hij heeft al een keer een aanbod geweigerd van een persoon die een dialoog met hem wilde starte.
Waarom zou hij het risico lopen om gedood te worden door een volgeling van de religie van Vrede en Verdraagzaamheid? Er moet maar 1 gek klaar staan ... de overgrote meerdeheid van 'gematigde' moslims gaan die gek niet tegenhouden hoor.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 16:27   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Religie mocht absoluut niet 'beledigd' worden. Daar was iedereen het hartgrondig over eens.
Ik ook!

als volgeling van het Flying Spaghetti Monster wil ik dat het nu eens moet gedaan zijn om over bouletten in tomatensaus als "junkfood" te praten!
Ik EIS dat men dit vanaf nu HEMELSE SPIJZEN noemt! en anders is het godslastering.

zo!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 16:29   #26
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik ook!

als volgeling van het Flying Spaghetti Monster wil ik dat het nu eens moet gedaan zijn om over bouletten in tomatensaus als "junkfood" te praten!
Ik EIS dat men dit vanaf nu HEMELSE SPIJZEN noemt! en anders is het godslastering.

zo!
Mais oui, Grande Boulette
RAmen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 17:41   #27
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Het kwam bvb. niet ter sprake of kritiek op kinderseks, zoals door de profeet Mohammed gepraktiseerd met zijn 9-jarige vrouw Aisa, nu terechte kritiek of beledigend was.
/QUOTE]

Zeggen dat Mo seks had met een kind is toch de waarheid en dus zie ik ook niet in hoe dat beledigend kan zijn.

Laatst gewijzigd door daiwa : 30 maart 2008 om 17:41.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:35   #28
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zeggen dat Mo seks had met een kind is toch de waarheid en dus zie ik ook niet in hoe dat beledigend kan zijn.
Daar heb je gelijk in.

Maar ik zat in mijn hoofd met de afbeelding van de profeet met een erectie. Het is sowieso niet toegestaan de profeet af te beelden. Dat is belediging no. 1. Ik weet niet wat er in de koran of de hadith staat over afbeeldingen met erecties. Maar ik kan me zo voorstellen dat dat ook onder het kopje beledigen valt.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:45   #29
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Had veel meer verwacht van zijn 'film'
Het waren allemaal beelden die ik al ooit een gezien had...

K. Marx
Koerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:49   #30
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
haha dan krijg je boycot NL en België

Boycot ?
Geen olijven meer ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 23:27   #31
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar heb je gelijk in.

Maar ik zat in mijn hoofd met de afbeelding van de profeet met een erectie. Het is sowieso niet toegestaan de profeet af te beelden. Dat is belediging no. .

De koran zegt dat misschien.
Maar aangezien wij niet in die pedofiel geloven en dus ook de koran niet lezen hoeven wij ons aan geen enkel verbod te houden dat moslims opleggen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2008, 01:19   #32
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2008, 14:11   #33
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De koran zegt dat misschien.
Maar aangezien wij niet in die pedofiel geloven en dus ook de koran niet lezen hoeven wij ons aan geen enkel verbod te houden dat moslims opleggen.
Pedofiel?
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be