![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wilders zou een lintje moeten krijgen! ze beginnen nu EINDELIJK te spreken over zelfkritiek????? hoe is het mogelijk?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het was een erg inzichtelijke uitzending van de religieuze reactionaire krachten - hoewel zelf onderling danig verdeeld - tegen de moderniteit. Het is ook te zien op internet: http://www.nioweb.nl/2008/03/28/het-...ndag-30-maart/ Laatst gewijzigd door Sjaax : 30 maart 2008 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Waarom zou hij het risico lopen om gedood te worden door een volgeling van de religie van Vrede en Verdraagzaamheid? Er moet maar 1 gek klaar staan ... de overgrote meerdeheid van 'gematigde' moslims gaan die gek niet tegenhouden hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als volgeling van het Flying Spaghetti Monster wil ik dat het nu eens moet gedaan zijn om over bouletten in tomatensaus als "junkfood" te praten! Ik EIS dat men dit vanaf nu HEMELSE SPIJZEN noemt! en anders is het godslastering. zo!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() RAmen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Zeggen dat Mo seks had met een kind is toch de waarheid en dus zie ik ook niet in hoe dat beledigend kan zijn. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 maart 2008 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik zat in mijn hoofd met de afbeelding van de profeet met een erectie. Het is sowieso niet toegestaan de profeet af te beelden. Dat is belediging no. 1. Ik weet niet wat er in de koran of de hadith staat over afbeeldingen met erecties. Maar ik kan me zo voorstellen dat dat ook onder het kopje beledigen valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Had veel meer verwacht van zijn 'film'
Het waren allemaal beelden die ik al ooit een gezien had...
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koran zegt dat misschien. Maar aangezien wij niet in die pedofiel geloven en dus ook de koran niet lezen hoeven wij ons aan geen enkel verbod te houden dat moslims opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |