![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yep. Het schoolvoorbeeld van plat opportunisme, meer niet.
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zit jij nu de zwaartekracht in twijfel te trekken? Hahahahahahahahahahaha ![]() Laatst gewijzigd door Infidel : 17 april 2008 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel bekrompen. Alle volkeren die God/godsdienst boven alles stellen zijn intellectueel, technologisch, sociaal en wetenschappelijk hopeloos achterlijk.
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof in al-Modabbir !! Weet je wat modabbir is? Een voorbeeld: Als je thuis komt en je vindt u etentje klaar en lekker, jij eet het op en beseft ook dat er modabbir bestaat (misschien u moeder) die dat voor u klaar heeft gemaakt. Niet alleen dat, maar ook het eetgerei en het bestek .. je weet "er is een modabbir die dat gemaakt hebben" omdat ze allemaal een doel hebben. Het eetgerei Het bestek Het eten = hebben een doel, dus er is een modabbir die ervoor gezorgd heeft. ![]() Hahahah geen evolutie heé�*�* ![]() Jawel, er is een evolutie, vroeger hadden ze andere borden en dan beter gemaakt en dan in de loop van de tijd (met meer kennis en mogelijkheden) worden die borden beter en nu hebben wij verschillende borden met verschillende decoraties en kleuren ![]() Dat is een evolutie maar evolueert niet van zichzelf, er zijn mensen die het doen evolueren ![]()
Laatst gewijzigd door Averroes : 17 april 2008 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Begin met Einstein, de grondlegger van sociologie Ibn Khaldun, de grondlegger van wetenschappelijke methode Ibn al-Haytham ..
Laatst gewijzigd door Averroes : 17 april 2008 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dear god :')
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Einstein geloofde dus niet in god... _einstein.html Leugenaar, een wetenschapper misbruiken om je achterlijke denkbeelden te promoten, lafaard!!!
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Geloven komt nadat je je twijfel hebt overstegen. Aan elk geloof is een vorm van twijfel inherent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Altijd hetzelfde met die moslims: hun eigen definities die net iétsjes afwijken van de definities die in de niet-moslimwereld gelden. En wat het ergst is: definities die juist minder nuances en minder onderscheidingsvermogen in de hand werken. Ik moet die Deux-Chevaux niet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Het overstijgen van twijfel betekent niét dat je niet meer twijfelt. Het wil juist zeggen dat je die twijfel op één of andere manier weet (of durft) te plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die geloven zijn meestal mensen die de waarheid niet willen zoeken, of ze niet willen zien.
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Wie heeft de waarheid in pacht, dat hij die überhaupt kan zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
jij bent een leugenaar niet ikke, ik heb gezegd dat hij in de schepper geloof, dus hij gelooft niet in God volgens de joods-christelijke tradities. Iedereen wilt dat behalve diegenen die dat niet willen weten .. het is niet vreemd .. ze willen ook niets weten !! Op dezelfde site staat er: “However, Einstein's God was not the God of most other men .." God volgens godsbeeld van Spinoza die beinvloed werd door o.a Avecinna en Aveccina op zijn buurt door de ideeën van Hallaj dat God natuur is en natuur God en God is in alles .. Je moet goed lezen .. de grootste wetenschapper in deze tijd krijgt jullie materialisme en atheisme onder zijn voeten.
Laatst gewijzigd door Averroes : 17 april 2008 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik weet dat je bent! Maakt mij niet uit wat jij het noemt, belangrijk is wat ik het zelf noem ![]() Onderscheid tussen geloven en weten bestaat niet in mijn woordenboek wanneer het over "Schepper" gaat .. schepper is iets/iemand diet er MOET bestaan. Je kan niet het bestaan zonder hem voorstellen. Je denkt anders ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verbaast het je dat mensen je niet begrijpen? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ElFlamencoLoco
Ik weet dat je bent, en je zegt: Citaat:
Ik bedoel ik weet dat je bent = een weet voor mij en een geloof (ik weet en dus ik geloof) want wat ik over jouw weet is BEPAALD en de rest kan ik gewoon geloven als je iets zelf vertelt of een boodschapper naar mij stuurt. Wat ik over jou weet is dat jij bent!
Laatst gewijzigd door Averroes : 17 april 2008 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof in intuitieve kennis
|
![]() |
![]() |