![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() houden Marokkanen niet van honden?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() voor wie HLN en Indymedia (terecht) niet de meest betrouwbare bronnen vindt, het komt van hier:
http://www.blid.be/archief/20080524.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Het is eerder, honden houden niet van Marokkanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Als dat waar is?!
![]() Misschien nogal een voorbarige conclusie, maar de politie-examens mogen toch wat strenger gemaakt worden hoor. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het bij de jongere garde voornamelijk om krapuul geraakt, dat op die manier zelf uit de handen van justitie probeert te blijven. Zeker gezien ons land een politiestaat is.
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Ziekelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, misschien kan je haar eens vragen waarom haar honden niet meer zo tuk zijn op "jongeren". Ze heeft het nog niet lang geleden hier komen zeggen, maar toen zat filo waarschijnlijk angstig onder de sofa. Enfin, ik zal zelf maar de link geven zodat je haar tijd niet moet verspelen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=105352
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 mei 2008 om 16:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt om ziek van te worden. Wat gebeurt er in de hoofden van zo'n poco's soms toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, on-topic:
Politie beweert dat het beest agressief was terwijl de eigenaars zeggen van niet. Volgens HLN zou het dier ook agressief zijn geweest tov. de politie waardoor die weer de combi invluchtten. Dan mogen ze mij verklaren waarom er een kogelgat was in de zetel waarin de hond volgens de eigenaars lag te slapen. Me dunkt dat het hier toch ging om ofwel totaal onbekwame gastjes of cowboys. Of een combinatie van beiden. En nog zeggen dat je in dit land als agent verantwoordig moet afleggen voor elke kogel. Maar een beetje een dierenarts erbij roepen of een verdovingsgeweer gebruiken, dat is niet in hen opgekomen. Ik ben trouwens niet goed van die foto's.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 mei 2008 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me ook af wie van hun buren momenteel een orgasme krijgt omdat hij/zij het was die met leugens over een agressieve hond naar de politie belde en dit dus deels op z'n geweten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bevestigt dus wat ik schreef? PS, in die thread gaf ik mijn opinie. Laatst gewijzigd door filosoof : 25 mei 2008 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga maar eens na hoeveel kinderen elk jaar door dat soort vechtmachines aangevallen wordt. Laatst gewijzigd door filosoof : 25 mei 2008 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Gij vergelijkt Marokkaanse jongeren nu met honden?
Laatst gewijzigd door longhorn : 25 mei 2008 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat voor mensen waren die politie-agenten? Een trauma opgelopen met honden vroeger waarvan de rekening nog moest vereffend worden? Een slechte dag? Waren het mensen uit het midden-oosten die sowieso op tafel springen als ze een keffertje van twee centimeter groot zien en die dus meenden dat het beest hun ging verslinden? ![]() Ik bedoel komaan. Over zoiets kan ik me echt opjagen. Niet dat ik meer om dieren geef dan om mensen, maar het gaat om agenten die schoten... en het was niets een een ongeluk. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die agenten mogen voor mijn part geïnterneerd worden. Liever vandaag dan morgen. Je kan nu zeggen dat ik overdrijf, maar wie kan mij garanderen dat die mensen op enigszins normale wijze gaan reageren indien ze een mens tegenkomen, die wel iets misdaan heeft? Krijgt ook meteen de kogel waarschijnlijk. En zij kunnen dan zeggen dat het om wettelijke zelfverdediging gaat.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 mei 2008 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Als ze 't dan wel doen vindt Polly dat 't niet zou mogen:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=101491 Hondenbezit blank voorrecht? ![]() |
![]() |
![]() |