![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Dat zet de deur open voor meer chantage en overtreden van de wetten van het gastland. Zaken waar een gewone burger voor gestraft wordt, worden nu gebruikt als wapen tégen de overheid, daarin gesteund door een pastoor die aldus aan politiek doet en zelfs de overheid tegenwerkt.
De asielzoekers hebben nu de boodschap gekregen dat chantage en het overtreden van onze wetten loont, de asielzoekers die netjes de procedures volgen, worden benadeeld. Basis zou moeten zijn respect, maar deze mensen, opgehitst door exteme organisaties hebben geen enkel respect, noch voor de wetten, noch voor de cultuur en de religie van het gastland. Een Belg die hetzelfde zou doen in het buitenland, zou meteen met behulp van de Belgische ambassade het land worden uitgezet. Zo leren die lui, die met chantage en desnoods geweld hun wetten en wil opdringen ons land kennen als een land zonder zelfrespect en zonder ruggegraat. Turtelboom zelf heeft bewezen dat ze totaal onbekwaam, onervaren en erg zwak is, De Wael zou nooit hebben toegegeven aan deze chantage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Illegalen, het woord zegt het al, hebben geen eisen te stellen aangezien ze illegaal zijn. En iedereen die vind dat al die arme sukkelaars hier moeten blijven. Prima, geef u geld aan die mensen en laat ze in u woning, op u kosten leven. Vol is vol! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans op ontvoeringen en gijzelingen van burgers om hun zin te krijgen is plots met 100% gestegen, want Belgie onderhandeld blijkbaar wel met criminelen als de politici hun reputatie op het spel komt te staan. Het is dus niet alleen na de illegalen, maar ook naar de gedetineerden een fout. Want deze zullen dit zien als een teken dat ze enkel mensen moeten dreigen telaten sterven als ze hun zin willen krijgen. Gewoon het begin van het einde, alles is op losse schroeven gezet door deze toegeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nu net wat deze mensen misbruiken. Het oude kerkasiel. De reactie wereldwijd als men een RKK- kerk zou bestormen met politie en/of strijdkrachten zijn niet voorspelbaar en daar maken deze mensen misbruik van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Het is toch hemeltergend hoe slap de overheid geworden is. De eigen burgers zadelen ze zonder problemen met superboete's op maar een stel vreemde criminelen die bovendien een monument en een godshuis kraken? Ho maar, die laten we toch rustig zetten en we geven ze alles wat ze willen?
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze hadden toestemming en de volle steun van een pastoor, dacht ik zo: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=IP1TPCSQ "De Vlaamse priester Daniel Alliet, die de actie van dag één steunde en stroomlijnde, is tevreden." Waarschijnlijk deed de priester dit vanwege: Mattheus 25, 31-46 31 Wanneer de Mensenzoon komt, omstraald door luister en in gezelschap van alle engelen, zal hij plaatsnemen op zijn glorierijke troon. 32 Dan zullen alle volken voor hem worden samengebracht en zal hij de mensen van elkaar scheiden zoals een herder de schapen van de bokken scheidt; 33 de schapen zal hij rechts van zich plaatsen, de bokken links. 34 Dan zal de koning tegen de groep rechts van zich zeggen: “Jullie zijn door mijn Vader gezegend, kom en neem deel aan het koninkrijk dat al sinds de grondvesting van de wereld voor jullie bestemd is. 35 Want ik had honger en jullie gaven mij te eten, ik had dorst en jullie gaven mij te drinken. Ik was een vreemdeling, en jullie namen mij op, 36 ik was naakt, en jullie kleedden mij. Ik was ziek en jullie bezochten mij, ik zat gevangen en jullie kwamen naar mij toe.” 37 Dan zullen de rechtvaardigen hem antwoorden: “Heer, wanneer hebben wij u hongerig gezien en te eten gegeven, of dorstig en u te drinken gegeven? 38 Wanneer hebben wij u als vreemdeling gezien en opgenomen, u naakt gezien en gekleed? 39 Wanneer hebben wij gezien dat u ziek was of in de gevangenis zat en zijn we naar u toe gekomen?” 40 En de koning zal hun antwoorden: “Ik verzeker jullie: alles wat jullie gedaan hebben voor een van de onaanzienlijksten van mijn broeders of zusters, dat hebben jullie voor mij gedaan.” 41 Daarop zal hij ook de groep aan zijn linkerzijde toespreken: “Jullie zijn vervloekt, verdwijn uit mijn ogen naar het eeuwige vuur dat bestemd is voor de duivel en zijn engelen. 42 Want ik had honger en jullie gaven mij niet te eten, ik had dorst en jullie gaven me niet te drinken. 43 Ik was een vreemdeling en jullie namen mij niet op, ik was naakt en jullie kleedden mij niet. Ik was ziek en zat in de gevangenis en jullie bezochten mij niet.” 44 Dan zullen ook zij antwoorden: “Heer, wanneer hebben wij u hongerig gezien of dorstig, als vreemdeling of naakt, ziek of in de gevangenis, en hebben wij niet voor u gezorgd?” 45 En hij zal hun antwoorden: “Ik verzeker jullie: alles wat jullie voor een van deze onaanzienlijken niet gedaan hebben, hebben jullie ook voor mij niet gedaan.” 46 Hun staat een eeuwige bestraffing te wachten, de rechtvaardigen daarentegen het eeuwige leven.’ Ik dacht je zo bijbelvast was Pruis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Past het nu iets minder in je kraam misschien? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Plaats mij dan inderdaad zo ver mogelijk naar links. Citaat:
Als ik akkoord ga met de index; moet ik dat dan uit eigen zak betalen? Als ik akkoord ga met bejaardenzorg; moet ik dan 10 100-plussers op zolder nemen? Weet je wat: ga jij persoonlijk tegen die 160 mensen in die Kerk gaan zeggen dat "Echte Pruisen geen kompassie hebben met "bruinen" en dat ze moeten oprotten naar hun eigen land" Maar ja, op een forum stoere praat verkopen is veel makkelijker e... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Past het nu iets minder in je kraam misschien? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Plaats mij dan inderdaad zo ver mogelijk naar links. Citaat:
Als ik akkoord ga met de index; moet ik dat dan uit eigen zak betalen? Als ik akkoord ga met bejaardenzorg; moet ik dan 10 100-plussers op zolder nemen? Weet je wat: ga jij persoonlijk tegen die 160 mensen in die Kerk gaan zeggen dat "Echte Pruisen geen kompassie hebben met "bruinen" en dat ze moeten oprotten naar hun eigen land" Maar ja, op een forum stoere praat verkopen is veel makkelijker e... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Maes_P : 3 juli 2008 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |||||||
Minister
|
![]() [quote=Maes_P;3543971]Het is zijn kerk, nietwaar.
Helemaal niet! Dat is een profane manier van denken. De Kerk is een Godshuis: het behoort God toe, de priester is alleen de voorganger in het gebed. Bovendien is het activa eigendom van de RKK. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien gaat het hier om schaamteloze opportunisten die de sociale strijd in hun eigen land ijskoud in de steek lieten en hier op extreem-egoïstische en bovendien illegale manier hun chantage hebben gepleegd. Het zijn door en door slechte mensen, die goed genoeg wisten dat ze door op de emotionele snaar te spelen genoeg aandacht zouden krijgen van linksen. En het is nog gelukt ook. Dat is geen christelijke instelling, hoef het gezegd, bovendien behoren ze niet eens tot de christene gemeenschap. Om azielzoekers nu met terugwerkende kracht te gaan zien als termen die in de Bijbel beschreven staan vind ik wel erg gortig en lasterlijk. Bovendien begaan al die criminelen de zwaarste vorm van Godslaster door een gebedshuis zo te ontheiligen. Dat is waarlijk een zonde die ik niet op mijn geweten zou willen hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik zal echter blijven spreken tegen de links-fascistische junta die het land in sneltempo aan het kapot maken is.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Hier
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=222 Citaat:
Door zwakkeren te helpen? Welk verschil ziet U? Of hielp Jezus enkel blanken? Citaat:
Enkel voor menselijke behandeling van mensen. Citaat:
racisme =/= deugdzaam Citaat:
Citaat:
Citaat:
U hebt nog werk aan de winkel, Pruis. Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||||
Minister
|
![]() [quote=Maes_P;3544052]Hier
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=222 Nadien werd echter al snel duidelijk wie luc154 werkelijk was. In feite Uw bondgenoot want Katholieken vind hij ook maar niets. Ik heb die uitspraak trouwens later terug genomen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zijn wij wel nog baas in eigen land, om een oude slogan te gebruiken? Blijkbaar niet. Citaat:
Citaat:
Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840). Laatst gewijzigd door Preuße : 3 juli 2008 om 13:51. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar allez toch! en die moskee bevuilen met hun uitwerpselen zeker? dat ze dat in een kerk doen, tot daar aan toe, maar een moskee is heilige grond hé makker!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij mag heel die kerk volstoppen met hongerstakende illegalen en die nadien te eten geven. Hij mag die zelfs voor mijn part heel hun leven te eten geven en hun kinderen en kleinkinderen ook te eten geven. Maar hij mag NIET van mij eisen dat MIJN zuurverdiende geld gebruikt moet worden om héél de derde wereld van eten te voorzien. Dat doet mijnheer pastoor dan zelf maar. Desnoods bidt hij voor een mirakeltje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat de gepensioneerden ergens een kerk gaan bezetten en beginnen met een hongerstaking voor een hoger pensioen.
Misschien kunnen we met enkele belastingsplichtigen ook een hongerstaking beginnen voor lagere belastingen...eens kijken wat dat zou uithalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() De vergelijking priester van de Begijnhofkerk met Jezus gaat helemaal niet op, integendeel. De priester volgt NIET het voorbeeld van Jezus.
JEZUS EISTE RESPECT VOOR GEBEDSHUIZEN, terwijl deze priester het katholieke gebedshuis heeft laten ontheiligen en gebruiken door mensen (en vooral de extreme organisaties die hen ophitsen) die schaamteloos misbruik maken van de naïeviteit en wereldvreemdheid van een bejaarde priester. Als die priester van de begijnhofkerk het voorbeeld van Jezus zou volgen, zou hij RESPECT vragen, maar nee, hijzelf toont geen respect voor praktiserende gelovigen, volgt het evangelie niet en laat zich gebruiken voor politieke doeleinden. Wie de bijbel heeft gelezen weet dat JEZUS RESPECT EISTE voor gebedshuizen: toen farizeën en marktkramers winkel hielden in de tempel, heeft Jezus hun tafels omver gegooid en weggejaagd uit de tempel. Jezus wou dat het gebedshuis enkel voor gebed diende en eiste eerbied. Dat neemt niet weg dat men het naar het voorbeeld van Jezus mag opnemen voor de zwakkeren, misdeelden en vreemdelingen, maar het moet op een RESPECTVOLLE manier gebeuren en niet door het bezetten van kerken en het daarmee gepaard gaande totale gebrek aan respect voor de gelovigen en chantage. Laatst gewijzigd door marjan : 3 juli 2008 om 14:33. |
![]() |
![]() |