![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, dat was een antwoord op uw respons dat een niet werkende regering u niet deert en dat partijen dat dus niet als nieuw feit moeten zien, en daar niet op hoeven te reageren ![]() nee, er is geen begroting gemaakt, en elkeen die deskundig is zal u dat bevestigen, er is een kopietje genomen van de vorige begroting. er is geen begroting gemaakt rond een regeerakkoord. wie deze regering een regering noemt die werkt, die neemt een populistisch loopje met de waarheid (of speelt partijpolitieke spelletjes) uw volste recht, maar ik moet daarmee mijn tijd niet verbeuzelen. Laatst gewijzigd door Anna List : 1 juli 2008 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U wil een werkende regering én een onafhankelijk Vlaanderen? Begrijp ik u nu wel goed? Ik heb inderdaad geen last van de huidige situatie; op welke manier hebt U daar persoonlijk last mee? Citaat:
En zoals ik al zei; we kunnen dan nu inderdaad een discussie beginnen over de effectiviteit van die begroting. Maar da's voor een ander topic zeker? ![]() Citaat:
Of past die gedachte niet in uw partijpolitieke spelletje? Citaat:
Indien U last hebt van mijn mening; plaats me dan op uw negeerlijst. Daarvoor bestaat ze ook. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus ALS (en daar is iedereen het toch wel over eens denk ik) geen werkende Belgische regering meer gevormd KAN worden DAN is het tijd voor de volgende politieke keuze : onafhankelijkheid er is daar immers geen middenweg tssn (confederatie vereist ook onafhankelijkheid, dat ligt vervat in de definitie van confederalisme) ééntje voor u : ALS u geen last hebt van het niet werken van de federale regering ... WAAROM is ze dan gevormd ? allez, omdat gij het zijt nog een : ALS u geen last hebt van het niet werken van de federale regering ... doet mij dat vermoeden dat u niet erg oploopt met de democratische principes van een rechtstaat. en neen, er is geen begroting van de huidige regering, er is een begroting van de vorige regering, maar zoals u weet had de kiezer d�*t beleid weggestemd, dat is het doel immers van verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een demokraat die nog nooit verkozen is zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hamc zoals altijd ... bulls eye ...
steeeerike ... hole in one ... afhankelijk van wat uw sport is (ik gok toch eerder die bulls eye, al val ik bij jou van niks achterover ! ) Laatst gewijzigd door Anna List : 1 juli 2008 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeft ook niet hé, hij is gekozen als uitvoerder van het beleid door democratisch gekozen parlementsleden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Zo blijkt ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Dragracen of darts ofzo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt me wel iets om te proberen ja. De kans is dus groot dat het er van de zomer van komt. We gaan daar wel opvallen tussen die raar geklede mensen met onze vesten aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alle administraties/overheidsinstellingen werken toch nog dacht ik? En nogmaals Anna; geef eens een voorbeeld van waar U in uw persoonlijke leven (concreet dus) last heeft van de 'niet werkende' regering.
Laatst gewijzigd door Maes_P : 1 juli 2008 om 13:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard zal Peeters de Vlaamse onafhankelijkheid niet uitroepen. Mangain himself is dat op dit eigenste ogenblik aan het doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben flamingant en separatist. Maar met de beste wil van de wereld, snap ik sommige andere separatisten op dit forum niet. Kritiek hebben op een minister-president omdat die de onafhankelijkheid niet zal uitroepen ... ja, dan ga je eens de verkiezingsbeloften navlooien ... verkiezingsbeloften op basis van dewelke bepaalde partijen zitjes hebben gehaald in het parlement om te doen wat de kiezers gevraagd hebben van te doen .... en ... dan vind ik geen enkel argument voor Peeters om de onafhankelijkheid uit te roepen. Het kartel heeft de verkiezingen gewonnen op basis van een niet-separatistisch parkoer. Parkoer dat uitgestippeld is tot aan de volgende verkiezingen, waarna de tsjeven als niet-separatisten verder kunnen, en de NVA als wel-separatisten. Vwoil�* mijn uitleg waarom ik sommige separatisten niet kan begrijpen. Dat zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat ik de demokratie aanhang zeker ??????? (of droger gezegd: als er iemand iets te verwijten is, dan is het toch wel de kiezer die maar niet separatistisch wil stemmen zeker ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw uitleg en die van Maes Pils klopt als een bus ... mochten we vandaag juli 2007 schrijven we schrijven echter juli 2008 en er is geen werkende regering ... ik mag toch nog wel verwachten van mijn politiek personeel dat ze rekening houden met dat feit en er de nodige conclusies aan verbinden ?! neenee, ik heb deze quote geplaatst omdat ie de bocht inluidt van het 'Vlaams' Kartel ... je zal wel zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Toch meen ik te mogen stellen dat als men voor een separatistische partij stemt, zoals bijvoorbeeld de separatistische NVA, men mag verwachten dat die partij haar kazak niet draait en Belgie probeert te redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA kan er nog uitstappen hé, maar CD&V heeft nooit beloofd om België te laten ontploffen, integendeel zelf.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Splitsing BHV is niet de enig mogelijke oplissing: veranderen van de kieswet kan ook.
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juli 2008 om 15:30. |
![]() |
![]() |