Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2004, 21:30   #21
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

dat waren toch geen Vlaams Blokkers nog een geluk
Inderdaad, die gebruiken héél wat ergere schuttingstaal...
Ze zitten dan ook en een schutkring gevangen.
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 18:50   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Inderdaad, die gebruiken héél wat ergere schuttingstaal...
Raf, je mag niet veralgemenen. Niet tegenover vreemdelingen en ook niet tegenover (vermeende) Blokkers.
Ik ben volledig met je akkoord dat zoiets ontoelaatbaar is. Mag ik ook opmerken dat anderen ook zeer slechte ervaringen hadden. Mombaerts werd zelfs met een ijzeren staaf doodgeslagen door jonge allochtone criminelen. Ze kwamen er met een berisping van af. Ze zijn nu meerderjarig en nog altijd vrij en crimineel bezig.
Hopelijk ben je er nu van overtuigd dat NIEMAND zo een behandeling verdient, en dat daar dringend iets moet aan gedaan worden. en niet alleen de maanden voor de verkiezingen.
Ik was daar al lang van overtuigd, beste Luc. Ik vind het even schandalig als jij dat die kleine rotzakjes die Mombaerts vermoord hebben daar straffeloos onderuit gekomen zijn en ik geloof trouwens niet dat er ook maar iemand dat een goede zaak vindt, niet ter rechterzijde, noch ter linkerzijde. Voor mijn part moet elke gewelddaad streng bestraft worden, alleen vind ik niet dat de ene strenger gestraft moet worden dan de andere louter op basis van zijn nationaliteit of zijn afkomst. Evenmin vind ik dat de conclusie mag zijn dat het een goed idee is om alle vreemdelingen dan maar de toegang tot ons land te ontzeggen, of om alle aanwezige vreemdelingen systematisch uit ons land te verwijderen, en dat is nu net wat velen uit de Vlaams Blokachterban wèl willen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 21:10   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Juist Raf, grote kuis, de gevangenissen zitten overvol !

Laat ze de straffen uitzitten in hun land van herkomst !

Plaats maken en besparen... miljoenen euro's
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 21:24   #24
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik was daar al lang van overtuigd, beste Luc. Ik vind het even schandalig als jij dat die kleine rotzakjes die Mombaerts vermoord hebben daar straffeloos onderuit gekomen zijn en ik geloof trouwens niet dat er ook maar iemand dat een goede zaak vindt, niet ter rechterzijde, noch ter linkerzijde. Voor mijn part moet elke gewelddaad streng bestraft worden, alleen vind ik niet dat de ene strenger gestraft moet worden dan de andere louter op basis van zijn nationaliteit of zijn afkomst. Evenmin vind ik dat de conclusie mag zijn dat het een goed idee is om alle vreemdelingen dan maar de toegang tot ons land te ontzeggen, of om alle aanwezige vreemdelingen systematisch uit ons land te verwijderen, en dat is nu net wat velen uit de Vlaams Blokachterban wèl willen.
Raf, ik heb de weduwe van Mombaerts ontmoet . Jaren na de moord heeft ze van officiële zijde nog NIETS ontvangen, geen blijken van medeleven, geen verontschuldigingen, geen finantiële hulp. Als je dan ziet wat er wel gedaan werd voor Semira, dan weet je niet meer wat je moet denken van onze regering. En dan begrijp je dat sommige mensen razend worden. Het standpunt van het VB is duidelijk en redelijk en wordt gedeeld door de overgrote meerderheid van de Vlamingen. Vreemdelingen die misbruik maken van onze gastvrijheid hebben hier niets te zoeken. Illegalen evenmin. Vreemdelingen die zich hier willen vestigen moeten zich aanpassen aan onze normen.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 21:26   #25
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Het was allicht het Franse equivalent ervan...
Pédé: de afkorting van pédéraste.

Tappet
Cul noir...

enfin er zijn er nog al wat.
Als je geen frans kent moet je zwijgen, het is tapette.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 23:23   #26
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus

Pédé: de afkorting van pédéraste.

Tappet
Cul noir...

enfin er zijn er nog al wat.
Als je geen frans kent moet je zwijgen, het is tapette.
Merci, ik ben inderdaad in uw wereld niet thuis.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 07:56   #27
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een Franstalige Brusselaar, aangesloten bij de Coordination Homosexualités & Droits Humains (van Amnesty International in Franstalig België), werd onlangs het slachtoffer van jonge homohaters. Via Amnesty maakte hij bekend wat hij precies meemaakte. Het (vrij vertaalde) verhaal illustreert hoe homofobie het dagelijks leven van mensen aanzienlijk kan vergallen.

De Brusselaar was onlangs op wandel in de gemeente Elsene. Hij doet zijn verhaal: "Ik wandel van mijn woning naar mijn auto. Ik draag een pak en een das, want ik moet voor mijn werk een klant bezoeken. Mijn draagbare pc heb ik ook bij me. Op het voetpad steek ik 5 jonge Marokkaanse Brusselaars voorbij. Zij lopen dus achter me. De jongeren beginnen me te beledigen en roepen 'jeannet' en 'flikker'. Ze eisen ook dat ik mijn pc afgeef."

"Ze volgen me, maar ik blijf onverschillig voor hun beledigingen. Ze versnellen hun pas, en ik doe hetzelfde. Dan beginnen ze me te bespuwen. Ik draai me een eerste keer om en vraag kordaat of ze me met rust willen laten. Zij lachen om het gezicht dat ik trek: ik heb uiteraard schrik, want zij zijn met z'n vijven en maken me op straat belachelijk."

De man loopt voort, en krijgt opeens een eerste schop van een voet. Er wordt ook naar zijn pc geschopt. Hij probeert voort te lopen, maar zijn wagen staat jammer genoeg iets verder dan de school van de jongeren. "Zij lopen dus dezelfde kant uit en omsingelen me uiteindelijk." De "omsingeling" gebeurt vlakbij de speelplaats van hun school.

De allochtone jongeren blijven maar scheldwoorden gebruiken en vinden het fijn hun slachtoffer duwtjes te geven. "Ik zie hun gezichten nu voor het eerst goed, ze zijn nog heel jong. Ik ben geschokt door de wijze waarop ze me behandelen. Ze lijken me te verachten zonder me te kennen. Ik merk ook dat sommige van hen niet op hun gemak zijn. Een vrouw aan de overkant van de straat geeft ze op hun donder, en ze lopen snel de school binnen."

Het slachtoffer is vastbesloten de school binnen te gaan om zijn beklag te doen. Dat lukt niet, want alle leerlingen op de speelplaats beginnen naar hem te roepen en allerlei verwensingen te uiten. "Ik voel me vernederd en ben razend! Ik probeer een andere poort, maar zie geen mogelijkheid om een kantoor of wat dan ook in de school te vinden."

De man besluit naar de politie van Elsene te gaan om klacht in te dienen. De smeris van dienst neemt zijn woorden niet echt ernstig. "Moeten we dan op alle straathoeken politieagenten gaan zetten?", klinkt het laconiek. Het slachtoffer is gehaast, dringt niet aan en vertrekt. "De dag daarop keer ik terug naar het politiebureau. Een andere agent is dan bereid mijn klacht te noteren."

Een dag later belt de Brusselaar naar de school waar de jongeren binnenliepen. Hij krijgt de prefect van de school aan de lijn. Die is verrast en verbaasd. "De prefect stelt me voor om naar zijn kantoor te komen zodat ik de daders kan aanwijzen. Hij wil niet dat de feiten onbestraft blijven. Ik sla zijn voorstel af, omdat de school slechts een straat verwijderd is van de straat waar ik woon. De leerlingen passeren dagelijks langs mijn woning om de bus te nemen. Ik heb geen zin om het slachtoffer van vergeldingsmaatregelen te worden."

Momenteel durven de man en zijn levenspartner niet meer te voet te gaan. Ze durven nog minder hand in hand over straat te lopen wanneer de school bezig is. "In de weekends, tijdens schoolvakanties en 's avonds is er geen probleem in onze wijk."

In bepaalde Brusselse wijken zijn dit soort toestanden niet uitzonderlijk. "Maar veel Brusselaars weten dat niet." De man wil "bepaalde groepen jongeren" niet met de vinger wijzen, maar vraagt zich wel af hoe het komt dat ze zich zo gedragen en wat er kan gebeuren om de situatie te verbeteren.

Amnesty vindt dat er op school veel meer over (homo-) seksualiteit moet worden gepraat. Homo's en lesbiennes zijn nog te vaak het slachtoffer van seksistisch en homofoob gedrag, hoewel de holebi-emancipatie duidelijk is verbeterd. De holebi-sectie van Amnesty Belgique wil een "pedagogisch dossier" samenstellen over de schendingen van de mensenrechten van holebi's en transseksuelen. Zo'n dossier zou op scholen kunnen worden gehanteerd om iets te doen aan ontoelaatbaar gedrag en aan de vooroordelen.

Bron: www.hetrozehuis.be
Ach, een typisch broodje-aap-verhaal....

En als het al waar is: waarom wordt er vermeld dat het om Marokkaanse jongeren gaat? Dat is totaal niet relevant!

[size=2]Zou het niet kunnen dat het om katholieke jongeren gaat? Daar zitten veel homohaters tussen, dat is bewezen.[/size]
Oud 2 april 2004, 08:12   #28
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
En als het al waar is: waarom wordt er vermeld dat het om Marokkaanse jongeren gaat? Dat is totaal niet relevant!
[size=2]Zou het niet kunnen dat het om katholieke jongeren gaat? Daar zitten veel homohaters tussen, dat is bewezen.[/size]
Is dit laatste dan wel 'relevant'?
Oud 2 april 2004, 08:37   #29
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ja natuurlijk wel, zo'n uitspraak is relevant voor mijn geloofwaardigheid binnen de linkse kerk...

En Bush is een idioot!
Oud 2 april 2004, 09:16   #30
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ja natuurlijk wel, zo'n uitspraak is relevant voor mijn geloofwaardigheid binnen de linkse kerk...

En Bush is een idioot!
En als het dan al Marokkaanse jongeren waren stemmen ze minstens VB.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 10:38   #31
Hanne
Banneling

Standaard

Homovijandigheid door allochtonen
Onderzoek door de Rijksinspectie

In 1998 deed de Rijksinspectie van het Onderwijs een korte peiling naar homodiscriminatie onder de vertrouwensinspecteurs en onder 1.200 vertrouwensdocenten. Ruim 600 docenten reageerden. Slechts 10% van de docenten zei met homodiscriminatie geconfronteerd te zijn geweest; het ging om 196 gevallen tussen 1996 en 1998. De Inspectie merkt daarbij op dat het in de helft van deze gevallen gaat om duidelijke en ernstige vormen van discriminatie. De Inspectie vermoedt dat we slechts een topje van de ijsberg van alle gevallen waarnemen. In een kwart van de gevallen was er sprake van discriminatie door allochtonen.

Onderzoek naar meningen van allochtone scholieren

Het onderzoek van De Vries bestaat uit een enquête en interviews met 83 allochtone scholieren (31 Turks, 27 Marokkaans, 19 Surinaams en 6 anders). Zij stelt dat het met de tolerantie onder allochtone jongeren niet zo slecht gesteld is als de berichten in de media ons doen geloven. De meerderheid van de geïnterviewde leerlingen staat tolerant ten opzichte van homoseksuele docenten. Deze tolerantie betekent niet dat er ook sprake is van acceptatie van homoseksualiteit. Dat blijkt vooral uit de geringe tolerantie voor homoseksualiteit in de familiekring. Een kleine groep allochtone leerlingen, met name op het IVBO, heeft een discriminerende houding naar docenten toe. Dit zijn vooral Turkse en Marokkaanse leerlingen. De situatie op het IVBO is zo homonegatief dat dit tot problemen zou kunnen leiden als een docent uit zou komen voor zijn homoseksualiteit. Het lijkt er op dat leerlingen die langer in Nederland verblijven een tolerantere houding hebben. Dit geldt in mindere mate voor de Marokkaanse leerlingen. Jongens zijn over het algemeen minder tolerant dan meisjes. De intolerantie onder jongens richt zich in het bijzonder op mannelijke homoseksuele docenten. Volgens De Vries leven er veel vooroordelen en misvattingen over homoseksualiteit onder de leerlingen. De kennis over homoseksualiteit is op alle niveaus gering. Dit is een direct gevolg voor het ontbreken van informatie over homoseksualiteit in seksuele voorlichting. Veel leerlingen met een islamitische achtergrond verwijzen naar de Koran als legitimatie voor hun homovijandige attitude, maar zij kennen vaak niet de teksten uit de Koran die over homoseksualiteit gaan, laat staan dat zij daarvan een interpretatie kunnen geven.

.....

Beeld van de situatie in Amsterdam

Er zijn geen cijfers over de spanningen tussen allochtonen en homoseksuelen in het onderwijs in Amsterdam. Wel zijn er tal van signalen. Er is sprake van bedreigingen van homoseksuele allochtone docenten en van docenten en onderwijsbegeleiders die zich bezighielden met homo-emancipatie. Door deze intimidatie houden veel homoseksuele docenten en mensen die enige jaren geleden met hen solidair waren, zich nu gedekt. Omdat homo-emancipatieprojecten doorgaans getrokken worden door persoonlijk betrokken enthousiastelingen, hebben zulke bedreigingen een zeer negatieve impact op de situatie in scholen. Zorgelijk is dat veel personen zodanig geïntimideerd zijn dat zelfs de intimidatie niet meer openbaar mag worden. Dit is ook de reden waarom wij in dit factsheet niet kunnen (mogen) verwijzen naar specifieke gevallen. Zo ontstaat er een sfeer van heimelijkheid, waarin het lijkt alsof er niets aan de hand is omdat er geen klachten worden ingediend en waarin het normaal gevonden wordt om ervan uit te gaan dat homoseksuele uitingen onacceptabel zijn in scholen.
Overigens zijn er ook signalen dat Marokkaanse minderjarigen misbruikt worden of/en zich prostitueren op enkele homo-ontmoetingsplaatsen. Begrijpelijkerwijs roept dit grote zorg op bij Marokkaanse jongerenwerkers. Ook met deze problematiek wordt zeer omzichtig omgesprongen.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 10:58   #32
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Raf,

De homo-beweging heeft veel te vrezen van de allochtonen, en vooral van hun cultuur. In Nederland heeft Imam El-Moumni, beetje de moslimkoning in Rotterdam, eens gezegd dat Homoseksualiteit een besmettelijke ziekte is die moet uitgeroeid worden .

En dat is dan nog een geleerde typ, en helemaal niet "jong". Tja, als die dat preekt, gezien z'n aanzien, zullen de jonge El-moumni'tjes dat ook gaan uiten tegen de pédés, n'est-ce-pas?

En dat is véééééél grover dan de uitlatingen van de personen die jij opnoemt. De franskiljon in kwestie lijdt veel liever deze uitlatingen, dan bespuwt te worden op straat door wat marokken.

Maar dat terzijde, ik heb niets tegen homoseksualiteit, maar net als die marrokanen walg ik van roze-vlag zwaaiende homo's die je verplichten te zeggen: "wat mooi dat jullie elkaar kussen, bedankt om dat zo grafisch voor mijn ogen te doen"
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 11:07   #33
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Maar dat terzijde, ik heb niets tegen homoseksualiteit, maar net als die marrokanen walg ik van roze-vlag zwaaiende homo's die je verplichten te zeggen: "wat mooi dat jullie elkaar kussen, bedankt om dat zo grafisch voor mijn ogen te doen"
Ik probeer me iets voor te stellen bij grafisch kussen, maar dat lukt niet echt....
Oud 2 april 2004, 11:26   #34
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Rudysfonduehuisje's schermafbeelding

Standaard

Homohaat en ook anti-semitisme komen veel vaker voor bij allochtone jongeren met een islamitische achtergrond. Daarvoor mogen we de ogen niet sluiten. Zo worden die problemen niet opgelost.

Aan de andere kant is het hypocriet dat mensen dergelijke feiten aanhalen om kritiek naar de allochtonen te spuien, terwijl ze eigenlijk dergelijk gedrag wel goedkeuren (niet alle VB-sympathisanten, maar toch vele).
Rudysfonduehuisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 11:29   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Raf, ik heb de weduwe van Mombaerts ontmoet . Jaren na de moord heeft ze van officiële zijde nog NIETS ontvangen, geen blijken van medeleven, geen verontschuldigingen, geen finantiële hulp. Als je dan ziet wat er wel gedaan werd voor Semira, dan weet je niet meer wat je moet denken van onze regering. En dan begrijp je dat sommige mensen razend worden. Het standpunt van het VB is duidelijk en redelijk en wordt gedeeld door de overgrote meerderheid van de Vlamingen. Vreemdelingen die misbruik maken van onze gastvrijheid hebben hier niets te zoeken. Illegalen evenmin. Vreemdelingen die zich hier willen vestigen moeten zich aanpassen aan onze normen.
Daar gaat het om ! Kort en krachtig !
De dood van Samira was wereldschokkend nieuws
De dood van Patrick Mombaert amper blz 7 waard in een paar kranten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 13:12   #36
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf,

De homo-beweging heeft veel te vrezen van de allochtonen, en vooral van hun cultuur. In Nederland heeft Imam El-Moumni, beetje de moslimkoning in Rotterdam, eens gezegd dat Homoseksualiteit een besmettelijke ziekte is die moet uitgeroeid worden .

En dat is dan nog een geleerde typ, en helemaal niet "jong". Tja, als die dat preekt, gezien z'n aanzien, zullen de jonge El-moumni'tjes dat ook gaan uiten tegen de pédés, n'est-ce-pas?

En dat is véééééél grover dan de uitlatingen van de personen die jij opnoemt. De franskiljon in kwestie lijdt veel liever deze uitlatingen, dan bespuwt te worden op straat door wat marokken.

Bullshit! Dergelijke uitspraken werden hier onlangs gedaan door "kardinaal" Joos, maar toen konden de blokkers en andere homohaters niet vlug genoeg de verdediging van Joos op zich nemen...

Waar jij van walgt interesseert me niet in het minst. Er is niemand die met een revolver tegen jouw hoofd staat om goedkeurend toe te kijken als twee mannen elkaar kussen. Waarschijnlijk ben jij een van die mensen die er dan wel op geilt om twee vrouwen in volle actie te begluren, daar walg je dn weer niet van. Wel, ik walg van hypocrieten zoals jij!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 2 april 2004, 13:39   #37
Tegendradigaard

Standaard

Raf, ik heb veel gelezen over die uitspraken van die Joos maar nergens dat Joos gezegd heeft dat men homo's moet "uitroeien".
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 13:42   #38
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Raf, ik heb veel gelezen over die uitspraken van die Joos maar nergens dat Joos gezegd heeft dat men homo's moet "uitroeien".
Neen, dat staat er ook niet... Dat heeft Imam El-Moumni ook niet gezegd.

Citaat:
Oud 2 april 2004, 13:42   #39
luc broes

Standaard

Citaat:
Citaat:
Raf,
Bullshit! Dergelijke uitspraken werden hier onlangs gedaan door "kardinaal" Joos, maar toen konden de blokkers en andere homohaters niet vlug genoeg de verdediging van Joos op zich nemen...
Waar jij van walgt interesseert me niet in het minst. Er is niemand die met een revolver tegen jouw hoofd staat om goedkeurend toe te kijken als twee mannen elkaar kussen. Waarschijnlijk ben jij een van die mensen die er dan wel op geilt om twee vrouwen in volle actie te begluren, daar walg je dn weer niet van. Wel, ik walg van hypocrieten zoals jij!
Raf, jij walgt van hypocrieten, anderen walgen van iets anders. Je kiest dat toch niet!
Oud 2 april 2004, 13:44   #40
Tegendradigaard

Standaard

Als ik ergens van moet walgen dan vind ik dat walgelijk.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be