![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 oktober 2008 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 oktober 2008 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, maar ik vermoed zeer sterk dat de VRT en consoorten met opzet JMDD en zijn volk extra veel in the picture plaatsen, aangezien zij in hem een middel zien om het VL. Belang te torpederen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo verwonderlijk is het trouwens niet dat een museum zo nu en dan eens een bepaald artikel uitverkoopt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan wel "de historische achtergrond van het Vlaams Belang"? En de alweer merkwaardige en, mij als VB'er onbekende, "nostalgische belangstelling voor het Derde Rijk"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet over ... Volgens de redenering van Verstrepen, die u als waarheid neemt, zou ik ook een 'fan' van de SS zijn want in de lessen geschiedenis kreeg ik ook les over de SS en ook dat was niet positief over de SS hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gelet op de wetgeving in Duitsland weet iedereen dat men in een officieel museum zeker geen boek zal kunnen kopen waarin de SS positief wordt benaderd! Volgens u zijn die kopers toch zo'n aanhangers van de SS ... zouden ze dan niet op de hoogte zijn van deze wetgeving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat Vlaams Nationalisten hand en spandiensten hebben geleverd aan Duitsland, dit zou men toch enigzins moeten kunnen begrijpen. Aan wie zouden Vlamingen anders hand en spandiensten moeten leveren, aan belgië een land waar men hen beschouwde als tweederangsburgers. Dat deze personen daar nog altijd fier op zouden zijn, (voor zover er nog van overblijven) kan ik alleen maar toejuichen. Waarom, omdat dit personen zijn die een ideaal hadden en dit trouw zijn gebleven welk leed en pijn hun dit ook heeft bezorgd.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 3 oktober 2008 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() dom dom en zeg gerust dommer dan dom.