![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Hehe, wat een draad weeral.
On topic. Die foto's konden veel beter. Ze laten express aan de wensen over. Het is nogal duidelijk dat hier van satire of spot sprake is. Aan de andere kant natuurlijk zijn deze vrouwen bezwaarlijk publieke figuren te noemen en ben ik het er mee eens dat zij misschien niet het geschikst zijn om aan de schandpaal genageld te worden. Een naakte Koekelberg bewerkt door de zweep van Hot Marijke met een tekstballonnetje waarin zij meer rechten voor vrouwen eist had van meer smaak getuigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2008 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik vind geen andere draad meer terug over Koekelberg dus vraag ik het maar hier.
Janssens liep in 2006 ook tegen de lamp toen hij met zijn maitresse ging samenwonen. Zij kreeg ook een serieuze promotie van ergens bij de politie tot bestuursdirecteur veiligheid bij de stad Antwerpen. Hoe is dat eigenlijk afgelopen weet iemand dat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() En héééééél toevallig is dit ook nog eens de Humo waar het aandelen-gesjoemel van de familie De Gucht uit de doeken wordt gedaan.
Allemaal zéér toevallig niet? Maar morgen of overmorgen zitten die al in mijn inbox van de één of andere die ze gescand heeft, toch lomp van hun, want nu gaan ze zeker heel de wereld rond. Die foto's zullen wel snel via e-mail en 't internet rondgaan. Dat zal dat corrupt kakmadammeke niet kunnen tegenhouden ![]() Ben echt gedegouteerd van hoe de politici en de rechters dit land besturen, corruptie en zakkenvullerij tot en met. Ik begin al die politici, rechters en advocaten en al hetgeen wat met justitie heeft te maken lichtelijk beu te worden. Ze (ver)oordelen naar 'eer en geweten', maar zijn zo subjectief als hun eigen lul. Nogmaals, weer een bewijs van het feit dat er hier geen scheiding van machten is! Nog nooit was een rechtbank zo snel om een uitspraak te doen, maar ivm Fortis gaan we nog 10 jaar moeten wachten, want de politici en de Fortis Top moeten met rust gelaten worden! Waarschijnlijk kan de rechter die dit oordeel heeft geveld zelfs nog niet begrijpen wat erin staat. De PS octopus? laat zijn tentakels weer het werk doen!! Benieuwd naar de partijkaart (en taalrol) van de Brusselse rechter. Wat een apenland!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Waar blijven hier de aanhangers van de moslimcartoons? Moeten zij ook nu niet moord en brand schreeuwen? Vreemd, ik heb onze verdedigers van de selectieve vrije meningsuiting hier nog niets zien posten...
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze halen nochtans nog vlotjes bijna een miljoen lezers per week.
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik denk dat de foto op uwe avator ook deftig getrukeerd is ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Onmiddellijk die parlementaire onschendbaarheid van Guy Mortier opheffen zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ja, moederskindjes identificeren zich altijd met de moeder he, in roze kamerjas, bizarre loopmethode, spraak,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En het meest tragische is dan nog dat jij en alleen jij zelf er de schuld aan heeft.
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ramon djv : 4 november 2008 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik begrijp deze niet zo goed. Maar het kan zijn dat ik niet zo diepzinnig ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Is ongehoord, maar wat dacht je eigenlijk... zo gaat er het dagelijks aan toe in zo kringen hoor, dat is normaalste zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
€ 1,47 miljoen van de civiele dotatie voor dat scharminkel, exclusief bewakingskosten, chartervluchtjes,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net goed, journalistiek weer een grens overschreden, zoals reeds gezegd de pers-radio-TV zoekt het tever die zucht naar sensatie en altijd maar verder en meer, en overschrijdt alle grensen van gezond verstand. Het is jammer voor de rest van de Humo uiteraard, en voor de middelen en werk die hier verloren gaan, maar het is een duur lesje voor humo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Of die foto's erover zijn zal door iedereen anders geïnterpreteerd worden. Ik vind dat ze niet passen in de humo. Het is natuurlijk al jaren geleden dat ik dat tijdschrift nog heb gelezen en ben dus niet op de hoogte van de evolutie. Misschien past het er nu wel in?
|
![]() |
![]() |