![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het was een heel grote verbetereing met een zwarte president. (nog nooit zoveel moorden gebeurt) Maar nu houd men vanuit de linkese media de lippen stijf op elkaar! geen woord word er nog aan vuil gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien u echter voor eigen rekening meent te kunnen stellen dat mensen tot verschillende culturen behoren, louter en alleen omwille van hun huidskleur, hoop ik dat u beseft dat dit een pure racistische opmerking is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- De eerste latino-president - De eerste Aziatisch-Amerikaanse president - De eerste homo-president - De eerste vrouwelijke presidente - De eerste zwarte vrouwelijke presidente - De eerste lesbische vrouwelijke latino-presidente die abortus heeft laten plegen en niet naar de kerk gaat - De eerste moslim-president - De eerste hindoe-president - ... Allemaal 'historische' verkiezingen die de betrokken personen echter eerder beschouwen als zijnde een louter symbool dan als zijnde wat ze in feite zijn; the right man or woman on the right place. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zoals een vreemde op de lijst in Gent, zoveel voorskeur stemmen behaalde. is dit ook omdat het een mooie naam is. of omdat die mens tot een bepaalde gemeenschap behoort. en is dat dan niet zo iets als eigen volk of kleur eerst. natuurlijk spreekt men met de latino, of anders gekleuren niet over rasisme. dat is alleen weggelegd voor de bleekscheten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet als hij door negers vermoord wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Niet dus , deze keer. Zélfs als men Obama omver knalt, komt deze dame niet meer de regering in. Ik denk dat haar politieke loopbaan zich zal moeten beperken tot Alaska. En dan nog, mischien voor niet lang meer. Dat hoop ik in elk geval, want deze dwaze griet wil daar alle bossen laten omzagen om daar petroleum te ontginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Jaja, ik weet wel, dat is voor sommigen een schok, zwarte racisten die bestaan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*edit: en langer nog Laatst gewijzigd door filosoof : 5 november 2008 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Daar is ook iets van waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede was dat kind er al toen ze zich kandidaat stelde. Wat indien ze verkozen had geweest? Kindje even in de diepvries stoppen tot de ambtstermijn verstreken is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 november 2008 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zie het op deze manier, en dit zijn de letterlijke woorden van een vriendin van mij in de VS:
"New hope for everyone except me" In 4 staten zijn samen met deze verkiezingen nieuwe wetten goedgekeurd die elk homohuwelijk volledig verbieden. Een van de redenen dat deze wetten zo gemakkelijk goedgekeurd zijn is de gigantische opkomst van katholieke hispanics tijdens deze verkiezing. (edit: en zwarten blijkbaar ook. 70% van de zwarten is TEGEN gelijke rechten voor homo's. Terwijl als er gestemd moet worden voor gelijke rechten voor zwarten, de homo's meestal de meest liberale stemmers zijn.) Hoera voor verandering?
Laatst gewijzigd door Soeverein : 5 november 2008 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het te hopen dat de rassenlijnen in de VS 'insignificant' worden. Ik kijk uit naar de dag dat er op oficiële papieren in de VS niet meer gevraagd wordt u te identificeren als 'kaukasian', 'afro american, 'hispanic',... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Met een paar jaar bak is dat toch opgelost.
|
![]() |
![]() |