![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwende cerebrale typietjes hier zeg. Mag ne mens nu nekeer nie plat zijn ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 november 2008 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zeg het ook altijd: don't shoot at the messenger.. shoot at the content.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval is het niet eens zeker of de "content" wel volledig juist is.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is poepsimpel: een paar telefoontjes kunnen al volstaan, indien niet dan moet het met een dagretourtje naar New York uitgeklaard raken. Als dat niet gebeurt, weten we hoe laat het is, zeker?
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 november 2008 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk echter dat jij en ik daar een compleet ander tijdstip in zien.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast moeten we ook nog het oorzakelijk verband tussen haar ontslag en de uitlatingen vaststellen...
Laatst gewijzigd door lombas : 25 november 2008 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry dit is bollocks ![]() Laatst gewijzigd door monza : 25 november 2008 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat werkt dus, in een democratie, via druk op de werkgever en een ongemotiveerd ontslag op staande voet?
![]()
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() De snoepreishypothese lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ik ken in feite totaal geen mensen op een hoge positie of mensen die vaak voor het werk weg zijn die voor hun plezier een overbodig reisje maken. Die zijn meestal vooral geïnteresseerd in redenen om de reis af te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tot op heden is er geen enkel bewijs geleverd, en haar goede bron kan ze niet vrijgeven zeker? Waarom zou een uitbater van een cafe in NY zich laten intimideren door een politicus uit belgie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U heeft dus zelfs de moeite niet genomen om te lezen waar het over gaat? Maar wel meteen over de brug komen met een opgeheven vingertje, tssss.... Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waaruit blijkt dan dat ik niets zou gelezen hebben? Het enige wat blijkt is dat u maar halve reacties geeft en blindelings het geblaat van iemand zijn blog aanneemt. Hij was al volgens haar ladderzat als hij binnenkwam en iemand die zat is gaat nog niet half zoveel verzetten als iemand die nuchter is. Wat blijkt nu, u heeft zelf niet eens de moeite gedaan om te lezen maar wel over de brug komen met het opgeheven vingertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wil hier allerminst De Crem zijn verdededing op mij nemen (hij ligt me niet echt
![]() Dat bericht op die blog is op zijn minst aangedikt en alleszins voor een stuk gefantaseerd. Die dame schrijft in haar blog: "dus vroeg ik weer ‘wisten jullie dat dan niet op voorhand… zegt hij ‘ jawel hoor maar weet je het is momenteel zo stil in Brussel, niks gebeurd er, dus konden we evengoed naar NY gaan, weet je ik was hier nog nooit geweest ????!!…" bron: http://www.nathalielubbebakker.com/?p=237 Volgens haar zou de Crem dus hebben gezegd dat hij nog nooit in New York zou zijn geweest... Nu moet je weten: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ar-de-VS.dhtml Let vooral op de regel: "In de rest van het programma staan onder meer nog een onderhoud met VN-secretaris-generaal Ban Ki-Moon en een bezoek aan de politie van New York. ." Artikel dateert van 03/06/08 Die blogster schrijft dus in November dat De Crem haar vertelde dat hij nog nooit in NY was geweest terwijl hij al eerder in het jaar er op bezoek was. De crem was trouwens 1 van de belgische vertegenwoordigers van het OVSE; kan me dus moeilijk voorstellen dat hij in 2008 voor het eerst in NY was... Volgens mij zat De Crem daar wel degelijk in dat cafe. En misschien wel ladderzat...En misschien ook wel ambetant te doen. Maar dat is zijn goed recht; daarmee maakt hij zich belachelijk maar meer niet. Na zijn uren speelt hij voor mijn part op zijnen playstation of gaat hij naar de meisjes. Of zit hij te zuipen op cafe: 't zal mij een zorg zijn... Een fantaste die haar 15 minutes fame opeist en daarna wordt ontslagen door haar baas omdat ze het clienteel zwart maakt in een blog waar op zijn minst 1 leugen staat (en een niet onbelangrijke want ze wekt de indruk dat De Crem "gewoon eens naar NY kwam uit verveling en omdat hij er nog nooit op bezoek was geweest), tja, wat moeten we daar nu mee? Da's niet eens riooljournalistiek, da's gewoon cafepraat Letterlijk dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je straffe conclusies zijn gebaseerd op een onzorgvuldige lectuur.
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
nu wordt het nog straffer: De Crem wordt hier in opspraak gebracht voor de dronkemanspraat van een anonieme "raadgever".... Mannekes toch... www.dorpspolitics.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vraagt naar "haar bron"..
Haar bron is, zoals duidelijk de tekst blijkt, zijzelf: wat ze op haar werkplek zag en hoorde. Dat staat er toch duidelijk in? Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Na zorgvuldige lectuur uit uw openingspost:
"Het verschil tussen de paarse Caligula's (1999-2007) en de CD&V (2008-...) wordt beangstigend klein. " |
![]() |
![]() |