![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() zie je dat verbeten trekje
![]() dat is de geldhonger van de gebloendeerde geldwolf |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anciaux is onbekwaam en het probleem is dat hij dit niet lijkt te beseffen.
Door zijn regelmatig gebleer weet hij hier en daar een emo-kiezer voor zich te winnen en daardoor was of is hij voor de SP-A interessant. Als beloning kreeg hij na de verkiezingen een ministerpost aangeboden . Deze ministerpost kon niets anders zijn dan deze van onbenullige zaken ; kwestie dat hij in zijn algehele onbekwaamheid niet te veel schade kon / kan veroorzaken . |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Bert Anciaux?
Dat is toch de man die tijdens zijn vu tijd de sp als grootste vijand van het gedachtengoed vernoemde. Zeer vreemd hoe het allemaal zo snel kan keren.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 26 november 2008 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Waar/Wanneer heeft hij dat precies gezegd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag mij af wat L² gaat doen.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() minstens ne vierkantswortel trekken
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is goed om de juiste VU-mannetjes op de juiste plek te hebben of het juiste moment. Ik ben geen Spirit fan, verre van, maar vind dit toch een jammere evolutie.
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In feite zijn ze nu gespitst in 2 partijtjes of ze hebben hun eigen kartel gecreerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan nu waarnemen hoe een politiek atoom gesplitst wordt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Men moet zijn eigengelijk kunnen overstijgen, zegt Anciaux... en hij vindt dat hij gelijk heeft…
Lol... Brol... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een bedenking: als de B.U.B. zoveel in de media kwam als die zandvlo, dan hadden we al minstens 500.000 kiezers ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() En heb je daar bronnen en/of bewijzen voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
aan eender welke discussie. Eén ding weet ik wel. Het maakt niet veel uit wat er gebeurt binnen de linkse partijen, want die zullen de volgende decennia niet aan de beurt komen. Europa is rechts.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den bleiter zijn we kwijt, het zoontje heeft het zaakje van papa kapot gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het veelzeggend dat het zowaar SPIRIT is die beslist om te doen wat quasi iedereen in Vlaanderen van SP.a had verwacht.... een jaar geleden. Ik vermoed dat een aantal leden van VL.PRO zullen overstappen naar de SP.a (al dan niet omdat ze daar meer toekomstperspectieven hebben) waardoor de wazigheid van het kartel zal veranderen in de wazigheid van de SP.a. Ik vermoed zelfs dat die "wazigheid" doelbewust is want op die manier vermijden ze veel discussie en moeilijke keuzes. Heel de nieuwe mantra van het "eigen grote gelijk" waar iedereen behalve van de SP.a (en met name ter linkerzijde) last van zou hebben en (linkse) samenwerking zou verhinderen moet wellicht verbergen dat ze geen idee hebben waar ze zelf voor staan en waar ze concreet naar toe willen met die partij. Naar links- naar rechts, Vlaams-federaal, oppositie-bestuurspartij, ledenpartij-"netwerkpartij", eigen koers-samenwerking met anderen (Vl.Pro-Groen!), Weet iemand het, ik weet het niet. As such is dat niet erg als men maar moeite doet om intern te discussiëren en probeert om er uit te raken maar ik heb de indruk dat ze zich gewoon voortslepen naar de volgende verkiezingen in de hoop weer deel te nemen aan de macht en moeilijke keuzes kunnen verbergen achter regeringsdeelname en de waan van de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() L² is tevreden met de keuze van VlaamsProgressieven: http://www.l2.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij blijft hier voor billenkletsers zorgen Doedelzak. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 27 november 2008 om 03:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kan zich hier nog aanbieden, de kopvod heeft ze al. |
|
![]() |
![]() |