![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zullen wij 100 km/h rijden (ik met een benzine nota bene) terwijl de vliegtuigen erboven vliegen
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 23 januari 2009 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ene pot nat ja
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het enige die er veiliger aan is dat die politie daartussen enkele laagvliegers in toom houdt Wat je ook nog kunt veronderstellen is als je ter hoogte van opritten een erustigere invoeging hebt. Dat ze het proberen met dynamische borden, 1 maan aan eenstuk en statitisch analyseren wat de trhougput is: 50km/u, 60km/u70km/u80km/u90km/u100kmu/110km 120 km en zelfs 130km en je zult wel weten na een maand testen hoe je de files langer of korter maakt. enge probleem is externe factoren zoals sneeuw en regen die uw statistieken kunnen bemodderen, maar anders als er een wetenschappelijk bewijs komt dat de flow groter wordt bij een bepaald eoptimale snelheid, dan doe je dat toch gewoon sommige dingen kun je toch niet 'weten' en moet je gewoon testen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 januari 2009 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben ook voor meer veiligheid op de baan..toch denk ik dat 120 km/u een goede snelheid is op de wegen. Je kan wel naar 100 gaan op drukke knooppunten, maar dat gebeurt nu ook al.
zoals hier boven vermeld, de meeste ongelukken gebeuren omdat ze zich niet houden aan de snelheid van 120, dus gaan ze ook niet luisteren naar een bord van 100. Ik ben eerder voor een verzwaardering van de boetes, dan voor een beperking tot 100 op autostrade.
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() wie heeft jou aangesteld om jouw job te doen? ik kan ook zeggen dat gij dat niet verdiend e, en dat gij uw werk niet goed doet maar ik ken u niet, dus dat zou niet eerlijk/juist zijn e ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe lager de snelheid, hoe meer tijd je hebt om te reageren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Relevanter in welke zin? Hoeveel relevanter? Hoeveel extra tijd heb je om te reageren? Zal ik je de berekening zelf maken, of zwijg je daar expliciet in alle talen over, omdat je zelf ook wel weet dat je hier over verwaarloosbare cijfers spreekt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je dat zwart op wit? Want dat is een uitermate belangrijke nuance. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
relevant in de zin dat je bij 100 km/u meer ongevallen zult vermijden dan bij 120/u
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() 0,2 seconden om exact te zijn. Te kort dat je daar uberhaupt iets van merkt.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Menselijke reflexen zijn niet snel genoeg om dat verschil nuttig te kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bij de spoorwegen is die variabiliteit veel kleiner en controleerbaar, en is het dus mogelijk om de doorstroom te verhogen door de snelheid te vergroten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neen, het gaat over een auto die stilstaat op de snelweg (door bv een ongeval) die je op 5m na kunt vermijden of net niet....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met dergelijke schijtonderzoeken kunt ge gewoon tot in het oneindige blijven doorgaan tot men bomma sneller fietst dan de toegelaten maximumsnelheid op de auto"snel"wegen. Die stomme kip van een Van Brempt en de groene geitenwollensokkendragers van de BVV zullen die enigsten zijn die stupide genoeg zijn om dat een goeie maatregel te vinden.
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Of mis ik iets?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |