Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Marijke Dillen (Vlaams Blok) - 19 tot 25 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Marijke Dillen (Vlaams Blok) - 19 tot 25 april "Dankzij een familiale introductie in de politiek bekleedt ze al jaren een mandaat. Vandaag is ze Vlaams volksvertegenwoordiger voor het Vlaams Blok. De partij is ze toegewijd om haar volledige programma en omdat het volgens haar de enige partij is d

Discussietools
Oud 24 april 2004, 09:25   #21
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pielewuiter
door de groenen mogen de jagers de eksternesten niet meer stukschieten , hierdoor komt er een teveel aan eksters , wanneer deze met jong liggen roven die alles wat ze kunnen pakken , waaronder vooral de nestverlatende mussen , bovendien komen er nu nog eens heel wat zwarte collega's bij en als die met jong liggen zijn die bijna even erg
en jij verwijt het Blok racisme? Of meen ik dat maar ?
Oud 24 april 2004, 10:10   #22
Bollinasius
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollinasius
Als je met afgang de menselijke secreties bedoelt, ben je goed bezig. Jouw teksten blinken uit van 'afgang'. Ondertussen weet je toch dat ook blinden op internet kunnen en een brailleleesregel is echt niet het enige hulpmiddel, jij misschien al gehoord van geluidsboxen en softwaretoepassingen voor deze mensen ?

Uw eigen lof stinkt toch een beetje (naar leugens dan nog) - zoals je het drievoudige van 25 euro op de rekening van het VB zou storten, later was het 71 euro - een rekenwonder !
zagevent.... natuurlijk zijn er geluidsboxen , duh , ik gaf maar 1 voorbeeld uit de honderden , blijkbaar heb je goed opzoekingswerk (of jij) gedaan om nu ineens de conclusie te trekken dat blinden wel degelijk toegang tot het internet hebben. Je hebt je keutel ferm ingetrokken moet ik zeggen. Heb je dan toch nog iets van een Blokker geleerd
HET BLOK TREKT ZIJN KEUTELS OOK IN, OF WAT ?

En wie geeft jou het recht om het woord afgang te herdefiniëren tot de waarheid te spreken over bepaalde bevolkingsgroepen (ik heb dus 'afgang' geherdefinieerd tot de waarheid spreken - mmm - sterk)? Welke teksten van mij zijn racistisch (heb ik niet geschreven, je bent alleen superonverdraagzaam aan je teksten te zien en ik ga echt niet zwijgen want er is RECHT OP VRIJE MENINGSUITING, remember ?)? Denk je dat ik iets heb tegen Turken en Marokkanen? Integendeel , ik ga zelfs af en toe kebap halen

En nu niet meer zagen , tamam?

En jij wou niet stoefen over je IQ ? Ik kan begrijpen waarom !
Oud 24 april 2004, 14:16   #23
thijseken
Vreemdeling

thijseken's schermafbeelding

Standaard

Dus, uw advocaat vertegenwoordigde een pol partij? De welke dan?

En wat verlangt u nu eigenlijk van het Vl-Bl? Een partij kan noch aan de bedoelde stukken geraken, noch een advocaat bestraffen wegens contractbreuk (u hebt, vermoed, de opdracht van de advocaat op schrift gesteld). Het is zeer spijtig dat u hierdoor uw vertrouwen bent kwijt geraakt, maar een partij kan pas iets veranderen aan justitie wanneer zij verkozen wordt en toegelaten word tot de Federale Regering.

Het Vl.-Bl. kan niets doen wegens het Cordon Sanitaire. Wanneer u echter massaal op het Vlaams Blok stemt, moeten de anderen partijen ùw mening wel onder ogen zien en inbinden.

Over de mussen, eksters zijn toch geen beschermde soort? Dan is het aan Wildbeheer om de ecologische balans in stand te houden en zijn zij verplicht om de eksters terug te brengen zodat de mussenpopulatie terug kan groeien.

Grtz,
Thijs

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be