Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Marijke Dillen (Vlaams Blok) - 19 tot 25 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Marijke Dillen (Vlaams Blok) - 19 tot 25 april "Dankzij een familiale introductie in de politiek bekleedt ze al jaren een mandaat. Vandaag is ze Vlaams volksvertegenwoordiger voor het Vlaams Blok. De partij is ze toegewijd om haar volledige programma en omdat het volgens haar de enige partij is d

Discussietools
Oud 21 april 2004, 17:33   #1
pielewuiter
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar pielewuiter Stuur een bericht via MSN naar pielewuiter Stuur een bericht via Yahoo naar pielewuiter
Standaard

waarom doet het vlaams blok niks tegen massale inbreuken op de arbeidswetgeving ten nadele van interim-arbeiders ?

waarom heeft het vlaams blok geen site op het net waar uw kiezers terecht kunnen met al hun vragen inzake hun rechten ?

waarom doet het vlaams blok niks tegen de massale inbreuken op het artikel 8§1 van de handelspraktijkenwet ?

waarom doet het vlaams niks tegen het slachtafval en water dat ongelimiteerd in ons vlees mag verwerkt worden ?

waarom doet het vlaams blok niks tegen het uitroeien van de mus ?

het is dus duidelijk dat het vlaams blok niks doet .............
in het belang van de kleine man .
Oud 21 april 2004, 17:57   #2
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

dit is gewoon hilarisch, no offense maar

.................................................. ..................
Oud 21 april 2004, 18:31   #3
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Jazeker, hoe zit dat met die mus? ....................................50
Oud 21 april 2004, 19:24   #4
pielewuiter
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar pielewuiter Stuur een bericht via MSN naar pielewuiter Stuur een bericht via Yahoo naar pielewuiter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Jazeker, hoe zit dat met die mus? ....................................50
schuld van de groenen

.................................................. ..................................................
Oud 21 april 2004, 19:27   #5
pielewuiter
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra
dit is gewoon hilarisch, no offense maar

.................................................. ..................
is nochtans heel toepasselijk !
als ge morgen uw werk verliest is dat volgens jullie toch ook de schuld van de vreemdelingen ...............
Oud 21 april 2004, 19:30   #6
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Stom vraagje : Wie doet er dan wel iets aan

en pielewuiter , volgens "jullie" .... gij was toch ook lid van "jullie" , extrapoleer je nu je eigen visie naar alle vlaamsblok leden / kiezers?
Oud 21 april 2004, 20:19   #7
Marijke Dillen
Vreemdeling

Standaard

Beste,

Ik kan U werkelijk waarborgen dat het Vlaams Blok bijzonder bekommerd is over de rechten van elke Vlaming, zeker van wat u noemt de kleine man, alhoewel voor mij alle Vlamingen gelijk zijn.
Het Vlaams Blok heeft verschillende websites waarop iedereen steeds terecht kan.
Het Vlaams Blok heeft een uitgebreid programma waarin alle misbruiken waar de gewone burger het slachtoffer van is, worden aangeklaagd.
Voor individuele problemen staan onze mandatarissen steeds ter beschikking om een poging te ondernemen deze te helpen oplossen.
Ook op mij mag U hiervoor steeds beroep doen.

Met vriendelijke groeten,

Marijke DILLEN
Marijke Dillen is offline  
Oud 21 april 2004, 22:19   #8
Bollinasius
Burger

Standaard

Mevrouw Dillen,

Het VB mag wel verschillende websites hebben maar denk eens wat verder na a.u.b., niet iedereen heeft internet, kunnen blinden uw websites 'lezen',....
Waarom hoor ik u (en uw partijgenoten) klagen over de lonen en cumuls van ministers en parlementairen maar hoeveel procent van uw loon gaat er naar een goed doel ? (ik bedoel niet de partijkas hé)
Veel geblaat, weinig inhoud als je het mij vraagt !
Oud 21 april 2004, 22:41   #9
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Het onderschrift van de vorige poster is in deze topic wel erg veelzeggend, me dunkt...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline  
Oud 21 april 2004, 22:56   #10
Bollinasius
Burger

Standaard

wees gerust a.b.,

ik respecteer de verkozenen des volks en ze mogen hun zakken vullen - geen probleem - ik eet er geen boterham minder door - ik kijk alleen naar de realistische voorstellen van de verschillende partijen en niet naar het geklaag op welk beleid dan.
Beleid is nu eenmaal compromissen en die zijn altijd te bekritiseren, dat is gemakkelijk. Compromissen sluiten echter .....

but I don't have as much experience as you so I give up
Oud 22 april 2004, 15:15   #11
pielewuiter
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Dillen
Beste,

Ik kan U werkelijk waarborgen dat het Vlaams Blok bijzonder bekommerd is over de rechten van elke Vlaming, zeker van wat u noemt de kleine man, alhoewel voor mij alle Vlamingen gelijk zijn.
Het Vlaams Blok heeft verschillende websites waarop iedereen steeds terecht kan.
Het Vlaams Blok heeft een uitgebreid programma waarin alle misbruiken waar de gewone burger het slachtoffer van is, worden aangeklaagd.
Voor individuele problemen staan onze mandatarissen steeds ter beschikking om een poging te ondernemen deze te helpen oplossen.
Ook op mij mag U hiervoor steeds beroep doen.

Marijke DILLEN
kan ik dan bij u terecht ?

voor mij dan een kopietje van het resultaat van het beroep dat is aangetekend door de arbeidsauditeur tegen het vonnis van 29 juni 2000 AR. 299.756 eerste kamer

kom het desnoods persoonlijk afhalen
Oud 22 april 2004, 18:22   #12
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollinasius
Mevrouw Dillen,

Het VB mag wel verschillende websites hebben maar denk eens wat verder na a.u.b., niet iedereen heeft internet, kunnen blinden uw websites 'lezen',....
Waarom hoor ik u (en uw partijgenoten) klagen over de lonen en cumuls van ministers en parlementairen maar hoeveel procent van uw loon gaat er naar een goed doel ? (ik bedoel niet de partijkas hé)
Veel geblaat, weinig inhoud als je het mij vraagt !
ja blinden kunnen websites lezen.... je bent blijkbaar niet goed geinformeerd bolli... en iemand die geen internet heeft kan gewoon bellen .. of in de bibliotheek effe gaan surfen , ge moet u weer ferm kronkelen bolle , kunt ge ni beter zwijgen in plaats
Oud 22 april 2004, 18:24   #13
Marijke Dillen
Vreemdeling

Standaard

Beste,

Uiteraard zal U begrijpen dat ik als parlementslid geen inzage heb in individuele dossier op de Rechtbank en geen kopijs van vonnissen kan opvragen in dossiers waar ikzelf geen partij bent.

Wanneer U partij bent in de opgegeven zaak, kan Uzelf of Uw raadsman een kopij opvragen.

Marijke Dillen
Marijke Dillen is offline  
Oud 22 april 2004, 19:04   #14
pielewuiter
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Dillen

Wanneer U partij bent in de opgegeven zaak, kan Uzelf of Uw raadsman een kopij opvragen.

Marijke Dillen
ik niet hugo coveliers wel

heeft u dan geen ander bewijsstuk waaruit kan worden afgeleid dat de administratieve commissie van de haven van antwerpen een rechtspersoonlijkheid heeft ?
Oud 22 april 2004, 19:05   #15
Bollinasius
Burger

Standaard

Xnorf blinkt weer uit in intelligentie - ik zeg één ding:

spreek eens met een blinde
Oud 22 april 2004, 19:07   #16
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Xnorf blinkt weer uit in intelligentie - ik zeg één ding:

spreek eens met een blinde
Bolle , over mijn IQ ga ik zwijgen , ik wil ni stoefen.

En ja ik ken blinde mensen persoonlijk. Dus ik spreek er ook mee. En misschien weet je het niet , maar een blinde heeft geen monitor maar een braillelezer. Is dat nieuw voor je misschien? Dus vooraleer je oordeelt over mijn intelligentie kan je beter eens jezelf goed informeren , dan maak je hier al wat minder afgang.
Oud 22 april 2004, 19:52   #17
Bollinasius
Burger

Standaard

Als je met afgang de menselijke secreties bedoelt, ben je goed bezig. Jouw teksten blinken uit van 'afgang'. Ondertussen weet je toch dat ook blinden op internet kunnen en een brailleleesregel is echt niet het enige hulpmiddel, jij misschien al gehoord van geluidsboxen en softwaretoepassingen voor deze mensen ?

Uw eigen lof stinkt toch een beetje (naar leugens dan nog) - zoals je het drievoudige van 25 euro op de rekening van het VB zou storten, later was het 71 euro - een rekenwonder !
Oud 23 april 2004, 22:32   #18
thijseken
Vreemdeling

thijseken's schermafbeelding

Standaard

jongens, jongens, we gaan elkaar toch niet uitmaken zeker?

Ik geloof dat we op zoek waren naar een kopietje van het resultaat van het beroep dat is aangetekend door de arbeidsauditeur tegen het vonnis van 29 juni 2000 AR. 299.756 eerste kamer? Wel, zoals mevr. Dillen gezegd heeft, via uw advocaat kan u dit steeds bemachtigen. Politici hebben, zoals elke goede Politics.be gebruiker wel weet, niets te maken met de advocaterij in dit land.

En wanneer u reeds weet wat dat document mogelijk inhoud (dat de administratieve commissie van de haven van antwerpen een rechtspersoonlijkheid heeft), zie ik niet wat u verzoekschrift te maken heeft met het feit dat het Vl-Bl niets doet.

ALs het u een troost mag wezen, ik heb onlangs mee mussen geteld en ik heb een jager een hagelregen in zijn achterwerk geschoten. Wettige zelfverdediging in naam van de Mus.

grtz,
Thijs
Oud 24 april 2004, 09:15   #19
pielewuiter
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijseken
jongens, jongens, we gaan elkaar toch niet uitmaken zeker?

Ik geloof dat we op zoek waren naar een kopietje van het resultaat van het beroep dat is aangetekend door de arbeidsauditeur tegen het vonnis van 29 juni 2000 AR. 299.756 eerste kamer? Wel, zoals mevr. Dillen gezegd heeft, via uw advocaat kan u dit steeds bemachtigen. Politici hebben, zoals elke goede Politics.be gebruiker wel weet, niets te maken met de advocaterij in dit land.

En wanneer u reeds weet wat dat document mogelijk inhoud (dat de administratieve commissie van de haven van antwerpen een rechtspersoonlijkheid heeft), zie ik niet wat u verzoekschrift te maken heeft met het feit dat het Vl-Bl niets doet.

ALs het u een troost mag wezen, ik heb onlangs mee mussen geteld en ik heb een jager een hagelregen in zijn achterwerk geschoten. Wettige zelfverdediging in naam van de Mus.

grtz,
Thijs
mijn advocaatzeg je
5 jaar geleden ging een advocaat rond in het kot voor bij te leggen
200bfr/man tegen de wijziging van de wet mayor , 96 havenarbeiders hebben toen bijgelegd , tot mijn grote verbazing stond mijn naam op het arrest waarmee het kb werd vernietigd zonder dat mij dat ooit gevraagd werd

kort daarop werd mijn erkenning als havenarbeider ingetrokken
wegens gebrek aan passend werk

de advocaat ging dit even regelen mits de betaling van een enorm bedrag .

ondertussen heb ik de werkgeversorganisatie en het compensatiefonds gedagvaard in persoon voor onder andere schending van het gelijkheidsbeginsel en een aantal sociale misdrijven deze zaak evalueerde zoals gepland met een aantal toegevingen van een meester advocaat in zijn conclussie ,
deze zaak word op 17/10/03 samengevoegd met de andere zaak
waarin de advocaat mij vertegenwoordigd inmiddels al 4 jaar

heb eind januari een verzoekschrift 747§2 gedaan de advocaat per aangetekende een kopie bezorgd en gevraagd het nodige te doen zodat beide zaak kunnen gepleit worden .
op 4 maart word mijn verzoekschrift afgewezen omdat meneer de advocaat niks doet , bel ernaar en hij zegt dat hij wel het nodige gedaan heeft , ik naar de griffie met rolnummer , tot mijn grote verbazing
in die 4 jaar heeft mijneer de advocaat nog geen stuk neergelegd nog geen conclussie genomen tegenpartij wel
er zit slechts 1 bladzijde in het dossier als antwoord op de conclusie van de tegenpartij met de vermelding dat hij voorlopig nog niets wenst te doen
in april 2002

nu zitten dus mijn 2 zaken geblokkeerd

dus zal ik deze zaak zelf moeten verderzetten en heb ik het gevraagde stuk nodig aangezien de tegenpartij in conclussie het vonnis van 29/6/2000 in hun conlussie hebben steken waaruit blijkt dat deze commissie geen rechtspersoonlijkheid heeft

indien ik de zaak zelf verder ga behandelen moet ik er ook zeker van zijn dat meneer de advocaat geen (opzettelijke) procedurefout heeft gemaakt

vertrouw u dus nooit op een politieke partij !
noch op een advocaat ervan !

wat de mussen betreft ,
de mussen hebben juist dringend de hulp van de jagers nodig om te overleven ,
door de groenen mogen de jagers de eksternesten niet meer stukschieten , hierdoor komt er een teveel aan eksters , wanneer deze met jong liggen roven die alles wat ze kunnen pakken , waaronder vooral de nestverlatende mussen , bovendien komen er nu nog eens heel wat zwarte collega's bij en als die met jong liggen zijn die bijna even erg
Oud 24 april 2004, 09:23   #20
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je met afgang de menselijke secreties bedoelt, ben je goed bezig. Jouw teksten blinken uit van 'afgang'. Ondertussen weet je toch dat ook blinden op internet kunnen en een brailleleesregel is echt niet het enige hulpmiddel, jij misschien al gehoord van geluidsboxen en softwaretoepassingen voor deze mensen ?

Uw eigen lof stinkt toch een beetje (naar leugens dan nog) - zoals je het drievoudige van 25 euro op de rekening van het VB zou storten, later was het 71 euro - een rekenwonder !
zagevent.... natuurlijk zijn er geluidsboxen , duh , ik gaf maar 1 voorbeeld uit de honderden , blijkbaar heb je goed opzoekingswerk gedaan om nu ineens de conclusie te trekken dat blinden wel degelijk toegang tot het internet hebben. Je hebt je keutel ferm ingetrokken moet ik zeggen. Heb je dan toch nog iets van een Blokker geleerd

En wie geeft jou het recht om het woord afgang te herdefiniëren tot de waarheid te spreken over bepaalde bevolkingsgroepen? Welke teksten van mij zijn racistisch? Denk je dat ik iets heb tegen Turken en Marokkanen? Integendeel , ik ga zelfs af en toe kebap halen

En nu niet meer zagen , tamam?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be