![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb een periode gekend waar ik de grote en de kleine dingen moest ontberen. Zonder een kleerkast vol , slechts met afgelopen schoenen en 5 frank op zak. Zonder de zekerheid van onderdak en verwarming. Op zijn Vlaams "met zijn gat vol schulden". Ik had nochtans niets mispeuterd, maar het was wel mijn eigen domme fout. Deze toestand heeft mij niet gebracht tot haat, broodnijd of geweldadig gedrag. Ik ben harder gaan werken en het gaat mij nu goed. Wat ik kwijt ben na deze ervaring is begrip voor de calimeros en de slachtofferkultuur.
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten bestaat er niet zoiets als "internationale normenvoor gevangenissen". Waar men wel eens mee zou mogen beginnen is het opsluiten van geestelijk gehandicapte minderjarigen in "volwassenengevangenissen"radikaal af te schaffen... Maar er is hoop : nu de Nederlandse politie de Belgische komt helpen bij landbouwersbetogingen en reeds aangeboden heeft om ons "uit de nood te helpen" mbt gevangenissen - zie ik steeds meer samenwerkingsperspectieven tussen "Noord" en "Zuid" - per slot van rekening liggen onze ziekenhuizen ook al redelijk vol met Noordnederlandse wachtlijstpatiënten...
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 23 juni 2009 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler;4191043]
Citaat:
In andere landen is een dergelijk verbod niet nodig omdat een 2 partijensysteem er zeer stevig in de instellingen verankerd is en de burgers er blijkbaar volwassen genoeg zijn om anti-democratische avonturen te vermijden.. zolang dergelijk anti-democratische oprispingen beperkt blijven qua electoraal succes zou ik me geen zorgen maken : het is een uitlaatklep. Het blijft echter een gevaar : zelfs in europa gebeuren er nog racistisch geïnspireerde moorden, aangevuurd door continue haatcampagnes...
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Cyrano = Fieseldinges? met dat verschil dat het niet mijn eigen domme fout was...maar alla...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 juni 2009 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Geachte dames en heren: indien u onderbroeken op overschot hebt, weet u waar men ze heen kan sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 27 juni 2009 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() hetgeen ik niet begrijp is dat dit in kortgeding gebeurt.
Ik heb in recht geleerd dat kortgedingzaken alleen in dringende gevallen zijn, waarbij uitstel de zaak onherstelbaar zou kunnen hypothekeren (bvb rechtszaak omtrent een schip dat in de haven ligt, en weer zou kunnen afvaren, zodat het niet meer te recupereren valt. Of bvb een TV-uitzending op dezelfde dag verbieden) maar is zo'n onderbroekenzaak zo hoogdringend en onherstelbaar bij uitstel? ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 27 juni 2009 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan inderdaad geen normen voor gevangenissen enkel rechten op verdediging en een menswaardige behandeling.
Dit wil echter niet zeggen dat gevangenissen gratise luxe hotels moeten zijn. Het is dus bij wet helemaal niet verboden om gevangenen met 10 op een kamer van 5 op 5 te slapen te leggen en hen slechts 3 maaltijden per dag te serveren. Daarnaast is het ook niet verboden om gevangenen in een rok te steken met hun blote kont. Maar de vraag is ; welke rechten hebben de slachtoffers van al deze gevangenen? Nul, nul. Een kostwinner van een gezin die vermoord of verwond word door deze gevangenen betekend enkel pech en ellende voor dit gezin, zonder enige verdere rechten. Want die gangster moet niet opdraaien voor het verlies van inkomen en de kosten die hij/zij heeft veroorzaakt. Die mag gratis naar een luxe hotel op de kosten van de belastingbetaler en heeft zelfs meer rechten dan een belastingbetaler. Vele gevangenen hebben trouwens meer geld en eigendommen dan de gemiddelde belg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevangenen kunnen weldegelijk ook gaan werken en geld verdienen. En hun verdiensten zijn belastingsvrij, waardoor zij netto vaak meer verdienen dan de gemiddelde Belg, maar geen enkel onkosten hebben en daardoor dus nog eens extra inkomsten kunnen genereren uit hun spaargeld en hun beleggingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten ze nu eens gewoon een paar duizend onderbroeken kopen, zou dat niet helpen?
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je change hebt kun je na de douche een onderbroek extra smokkelen tegen dat je nog eens kunt douchen. Soms zijn ze daar makkelijk in, soms doen ze moeilijk.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat het dragen van een onderbroek een mensenrecht was. 60 jaar geleden droeg niemand een onderbroek. Het bestond niet eens.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() trouwens, als ik dat allemaal zo lees vind ik nog altijd dat mijn vader het harder had tijdens zijn legerdienst in de jaren '60
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, het gaat niet over geld, de gevangenen vragen geen geld. Ze vragen basishygiene. De gevangenen zouden maar wat graag hun eigen ondergoed kopen, maar dat is hen verboden. Burgerondergoed op de cel = ontsnappingspoging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
men kan gewoon een nationale actie ondernemen en alle mensen vragen om hun onderbroeken op overschot naar een bepaald punt te brengen (liefst proper). Dan worden ze gewassen en dan worden ze uitgedeeld aan Laurette Onkielink en de gevangenissen. Als het kan voor moeders voor moeders kan het ook voor "onze" gevangenen nietwaar? en verder: twee of drie onderbroeken? eentje aandoen, eentje uitwassen, eentje te drogen hangen. et voil�*.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |