![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de eerste 25 blz. van die tekst analyseert het Hof de verschillende constitutieve bestanddelen van het misdrijf en kadert het die analyse in de context van internationale en nationale wetgeving. Zelfs als in de nog niet gepubliceerde bladzijden van het arrest de grootst mogelijke nonsens zou staan, zie ik niet in wat dat aan de geldigheid van deze vaststelling zou veranderen.
![]() |
#26 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik corrigeer Citaat:
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat in de samenvatting totaal andere dingen staan dan in de eigenlijke versie, hé. |
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan alle juristen hier.
Ik ben destijds veroordeeld, samen met nog wat anderen als snotneuzen. Nu is het zo dat ik twee keer in dezelfde zaak ben veroordeeld en het cassatie waste zijn handen in onschuld en gaf er niet eens antwoord op. Ik had nochtans één van de meest bekende pleiters van het land? De reden was simpel, een deel van ons allen had zijn straf al ondergaan en cassatie kon niet meer verbreken wat al voorbij was, dus tot zover het heilige schrift van cassatie liefhebbers. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel dat het VB per mirakel toch nog onschuldig bevonden wordt. Wat heeft dat denkt U voor gevolgen voor al wie achter het cordon sanitair stonden ? Want dan hebben die de boter op het hoofd en klaagt het VB hen aan wegens onrechtmatig discriminatie ! Vandaar ook mijn onderliggende stelling dat het VB arrest er sowieso is gekomen omdat men niet meer terug kon !
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cassatie verbreek nog niet gauw een strafproces! Een burgelijke technische zaak is wat anders, maar maak eens een lijst van alle strafzaken die verbroken worden en u zal een povere uitslag hebben.
Of denk u nu echt dat er niet eens "gepraat " wordt achter al die dikke deuren. Advocaten spelen het spelletje ook al meestal mee trouwens terwijl de "verdachten" een gans andere uitleg horen. Waarom denk u dat er zoveel "bezoekjes" vooraf gedaan worden en als u beseft dat een advocaat daar bijna iedere dag opnieuw zijn theater staat te geven verwacht u toch niet dat dat met getrokken messen zijn. Idem voor de mannen van de gazet, als ze niet schrijven wat ze te horen krijgen dan moeten ze al helemaal niks meer schrijven en dus "spelen" die ook deftig mee. "ons kent ons" is een spreekwoord die niet voor niks bestaat |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles in dit land is rot, dus zal het hof van cassatie dat ook wel zijn zeker..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het VB zal dat wel al aan het uitpluizen zijn. Ik weet ook niet in welke mate dit centrum internationaal kan aangeklaagd worden.
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ook de uitzonderlijke versnelde procedure, nooit eerder meegemaakt. Kom, kom. |
||
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Al een chance dat Cassatie pas binnen WEKEN uitspraak doet... Eat your heart out VLD & SP.a
![]() |
![]() |