![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Are you 1080P ? | |||
Ja - ik zie alles graag haarscherp |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
Neen - ik zie het nut niet |
![]() ![]() ![]() |
10 | 76,92% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onkruid. Vééééél onkruid.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ik heb me altijd laten vertellen dat Makro goedkoper is, omdat de toestellen met goedkopere doch minder betrouwbare onderdelen worden gemaakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist een fotograaf over de vloer gehad die erg in de wolken was van zijn 1080p camera. Een 3000 dollar fotocamera die even goed filmt als een Red. We bekeken dit op het net
http://vincentlaforet.com/index_reverie.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Makro is helemaal niet goedkoper.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() een Twat ? is dat niet de voorloper van de computer ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Heb geen TV.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() 1080p is voor losers. Ik hou t op 4824x2160
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou het vlokje roos op de schouder van een figurant wel eens kunnen missen.
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 november 2009 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Ik heb ne vetten american sized samsung breedbeeld LCD TV, maar ik kijk nog via de good old kabel.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Breedbeeld LCD? Dan loop je toch een beetje achter, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik loop uiteraard achter. Ik ben namelijk geen meeloper. Het enige dat ik wou, is een TV die (i) american sized is, (ii) mooi design heeft en (iii) niet meer dan 5 cm dik is. En die TV heb ik.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank, uw agent die nu zijn avond gaat vullen met het verbaliseren van mensen die een kwartier langer parkeren dan waarvoor ze een bonnetje bij hun voorruit hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() 90 cm (of 92 of wat is het)
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow... ik dacht dat het een ziekte was die mensen met hun ogen van extreem-links naar extreem-rechts deed kijken. Het was de tv!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm.....al 3 jaar geen DVD meer gekocht of gehuurd,mijn spelertje staat daar stof te vangen..verbonden aan mijn verstoffend Home Cinema System
![]() En wat TV betreft,als ook Frankrijk(ik ben een grensgeval) naar DVB-T overstapt gooi ik waarschijnlijk mijn Belgacom-Digital TV buiten....het is goed geweest..tenslotte kijk ik maar naar enkele posten ...Dan kan ik er weer een stuk of 13 gratis ontvangen via de ether... Euh......1080 dinges,zat ik daar nu op te wachte? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 november 2009 om 17:53. |
![]() |
![]() |