![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen men wil is dat wij onze koers veranderen enz...I don't think so. Dan ben je al even slecht bezig als alle andere partijen met name de vld. Je eigen punten veranderen voor een ander is kiezersbedrog en je eigen standpunten verloochenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M.a.w. wat ze al bereikt hebben, dus niet wat ze al geroepen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet niet komen zeiken man,dat is hier al 100 keer gezegt geweest,waarom het cordon?Het vb was op een bepaalt moment de grootste vlaamse partij en jullie sloten ons uit dus moet je niet afkomen bij mij mee die flauwe zever wat heeft het vb al gedaan,ze krijgen de kans niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom dat het ook zo enorm dom was om de kiezers van het Vlaams Blok/Belang telkens aan te vallen en te bestempelen als mestkevers en ander ongedierte. Op mij mag je schieten maar niet op mijn kiezers. Daar komt het op neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben benieuwd welke partij die Arckens naar toe gaat: LDD, N-VA, of gewoon uit de politiek zoals John Vrancken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Arckens zou de partij niet verlaten hebben om politieke redenen. Enkel om persoonlijke redenen waar niemand zaken mee heeft. Arckens blijft de rechts-radicaal die hij steeds geweest is en waarvoor ik hem steeds respecteerde.
Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 17 november 2009 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb tot treures gesmeekt aan zowat iedereen, om die gesprekken bloot te geven. Volgens Leterme waren de verschillen te groot om met het VB tot een akkoord te komen. Maar NIEMAND van binnen of buiten het VB die die 'verschillen' aan de kiezer durfde voor te leggen. Het enige wat men schoorvoetend wilde vertellen is dat het VB enkel in een regering wil stappen om België te doen barsten. Kijk, daardoor zet de partij zich zelf buiten spel, en ook een deel van haar kiezers Gevolg is wel dat de Vlaming een linkse regering moeten blijven slikken met alle gevolgen van dien omtrent een niet of slecht werkend vreemdelingen en justitiebeleid. Er is een mooi spreekwoord dat het VB eens ter harte moet nemen. "Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar laat ons nu ook eens de vraag kaatsen aan de B nationalisten: wat hebben zij met hun onbeperkte macht de afgelopen decennia gedaan? Omdat deze vraag nogal algemeen is zal ik ze een beetje verengen naar de meest belangrijke gegevens voor onze staat nu en voor het nageslacht: Hoe zit het met de hoogte en de vooruitzichten van de pensioenen? Hoe zit het met de staatsschuld? Hoe zit het met de werkloosheid? (de echte hé en niet de VRT cijfers) Hoe zit het met de democratie? Hoe zit het met de veiligheid? Hoe zit het met onze honderdduizenden gasten (immigratie)? Hoe zit het met de armoede? Hoe zit het met de vrijheid van pers/oppositie?
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() ²
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Die is er al.
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet echt bevorderlijk om u als volksvertegenwoordiger door het leven te laten gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom maakt het VB niet openbaar wat daar besproken werd? Wat waren of zijn die 'verschillen', waar Leterme het over had? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() De Nieuw-Vlaamse Alliantie.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ja,we zien het,het zijn de teven van de cd&v.Lekker zwijgen en knielen.
Voor de verkiezingen kon je geen dag zonder de nv-a te zien of te horen,na de verkiezingen niks meer.Je hoort ze nauwelijks over de thema's die nu aan bod komen. Pas op;ik ben niet tegen nv-a maar helaas,met deze geraak je ook alweer geen stap vooruit.NV-A zit gevangen man en ze gaan niks doen,bang ook om meteen teveel stemmen te verliezen dus blijven ze rustig ja knikken en hun postje behouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |