![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb 100 keer meer respect voor de onnozelaars van de PVDA dan voor de andere sossen.
De PVDA is tenminste eerlijk: zij zijn openlijk tegen democratie, brain- en geldkapitalisme en zijn voorstander van een Maoistisch-fascistische nomenclaturamaatschappij waar enkel de apparatchicks zich van het klootjesvolk onderscheiden. De andere sossen staan ook zo'n model voor maar durven het niet toe te geven, doen echter achter de schermen aan democratische afbouw en vegeteren enkel op pensioen- en ander uitkeringspopulisme.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 december 2009 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typische linkse populistische praat: meer geld voor dit, meer miljarden voor dat, nog maar eens miljarden investeren in dit, ....
Vanwaar moeten ze dat geld dan halen? Het beste waarmee ze dan afkomen is: neem het van de rijken, verhoog de RV op dividenden, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vergelijking met aandeelhouders slaat nergens op, dat bedrijf is van hun, zij zijn de eigenaars. Die arbeiders zijn gewoon vervangbare dienstverleners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Wie verbiedt de werknemers om aandelen te kopen?
Ik zou trouwens de honderden miljarden euro's niet willen tellen aan aandelen die in handen zijn van de werknemers. Zou het daarom zijn dat de nationaal en andere sossen nog zo weinig succes hebben bij de werknemers zelf?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 december 2009 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal even de moeite nemen om het heel symlisitisch even voor te stellen:
U zei: Links = meer geld voor werknemers Ik zei: Links = Niet minder geld voor werknemers, omwille van meer geld voor aandeelhouders. Waarop u zegt: Aandeelouders meer geld = rechtvaardig Waarmee u vanuit dezelfde idee vertrekt namelijk: Links = Niet minder geld voor werknemers, omwille van meer geld voor aandeelhouders. Rechts = Meer geld voor aandeelhouders.
![]() |
#30 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Geef alle werknemers meer loon door minder winst naar aandelen en je zal zien dat alle werknemers er rijker op worden.
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aandeelhouders die geld verdienen = rechtvaardig. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook niet gezegd dat ik een voorstander ben van die maatregel. Het voorbeeld toont echter wel aan wat de marginale positie betreft van enkele stinkend rijke grootaandeelhouders tov werknemers.
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
links = iedereen arm rechts = iedereen rijk
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar fouten zoals die met Fortis de werknemers de zekerheid bieden dat de falende bedrijfsleiders geen super oprotpremie opstrijken, maar hun hoofd verliezen. Waar de GM kopstukken geen onderhandelingen kunnen aangaan met de deelregeringen om hen te laten opdraaien voor de sluitingskosten van de fabrieken in andere deelstaten, maar zich moeten verantwoorden voor hun fouten en moeten vechten om hun bedrijf draaiend te houden, met alle fabrieken open, zodat zij hun hoofd niet verliezen. Waar corruptie word bestraf met verbeurd verklaring van alle eigendommen van de corrupte persoon en deze dwangarbeid mag doen om de veroorzaakte schade en ellende te vergoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens een goede zaak dat in China corruptie hard wordt aangepakt. Ze zouden dat alleen wat systematischer moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |