![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan alle kiezers van "traditionele" partijen, die deze evolutie luidkeels hebben aangemoedigd.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal leden van de moderne versie van de Gestapo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over onderdrukking, onrecht en discriminatie van de vrouw volgens een wetgeving (sharia) die vloekt met de EVRM én onze begrippen van gelijkheid.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Helaba: niet lachen met de pol en sokkers hé....of toch...zolang we nog mogen...laat ons daar maar eens goed mee lachen... ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Dat centrum klinkt zo nobel, maar is het niet.
Moest al heel lang opgedoekt zijn, pure rotte linkse poco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Raar eigenlijk dat mensen die op een politiek forum zitten, zelf politiek actief zijn, lachen met politieke wetenschappen.
Mij lijkt het zeer interessant en ik zou het nog wel overwegen om het te studeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Zoals gewoonlijk eindigt deze draad ook in een portie moslimbashen
![]() Van een politiek forum is dit afgegleden naar een ouderwetse marginale café. Met goedkope oneliners en populistische gezwans ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Of om het met de woorden van madame De Croo te zeggen: "hier zitten zelfs zonen en dochters van beenhouwers en bakkers op dit forum"...tsssss... Ikzelf ben ook zo'n onverlaat: ik hou van populisme...het volk...en horesco referens: democratie
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
My point exactly!
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een vrouw met hoofddoek een gesluierde vrouw noemen; is niet "hun politiek incorrect (en dus populistisch) gedacht" komen zeggen. Dat is de waarheid geweld aan doen. Enkel focussen op de hoofddoek en blind zijn voor de competenties die deze vrouw heeft; hoe zouden we dat kunnen noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er eigenlijk ook zo'n soortgelijk 'centrum' dat opkomt voor 'ons', als wij discriminerend behandeld worden, als 'men' racistisch is tegenover 'ons'? Komt het CGKR daar óók voor op? In die zin is het CGKR zélf een racistische, discriminerende instelling - zo blijkt nóg maar eens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() En ik die dacht dat uw vorige postings dienaangaande "om te lachen" waren. Gij wilt er dus een punt van maken als iemand de islamitische vrouwen met het symbool van onderdrukking en discriminatie op hun hoofd "gesluierd" wil noemen? Is de argumentatie om die discriminatie goed te praten (en bijgevolg te helpen toepassen) nu echt zo dun geworden? Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar gesluierd voor staat is onduidelijk, betekent dit gezichtsbedekking? Een hoofddoek? Of bedekking van haren, nek en schouders, boezem met doeken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Indien een vrouw die hoofddoek wenst te dragen, wie ben ik dan om haar erop aan te spreken of het te verbieden? En jij? Waar haal jij die autoriteit vandaan?
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 februari 2010 om 16:03. |
![]() |
![]() |