![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Dat is helaas niet zo. Je kan scherp zien op korte afstand, maar uit eigen ervaring is het mijn indruk dat korte afstand wel HEEL kort wordt bij zulke waarden. Ik kan mijn scherm niet lezen op een afstand van 20 cm zonder bril of andere lenzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kunnendevrouwkes niet naast knappe man wakkerworden ![]() Ikkemet lelijke trezebeezekes ![]() Of ikke , quasimodo , met barbie ![]() ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Sommigekijken alsof steriliseerbokalenop heb , of kijkenalsof je en onnozelaarn / aansteller bent , wel , i geef erdan eenextra lap op ![]() @ Jazeker , GROTE ofkleine letters ?? kzelf zieniks scherp , met/zonder !! Natuurlijk metbeter , maar nieperfekt !! Grote letters !!!! Klein = riende knots !!!! Zonderbril , HEEL dichtbij zie weliets , maar.... ogenvermooien dan FUCKING snel !!!! Metr bril mag ookniete lang piekeren op 1punt !!!! Zonder doedat ookniet !! Doen mij ogenzeer , wel ,i ga daneffe slapen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder bril kan ik niets meer lezen. Ik ben zo erg bijziend dat het op verziend gaat lijken.
Ik wapen me ertegen. Mijn oogartsen geven me met bril 10 op 10 voor gevechtspiloot. Zonder bril zie ik niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie alles. Ik gebruik enkel een zonnebril met uv-protectie.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoel ik, op heel erg korte afstand bvb.neuslengte, een paar centimeterkes, toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blinde soldaat kan weer zien via zonnebril en tong
http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap/aid910994/blinde-soldaat-kan-weer-zien-via-zonnebril-en-tong.aspx http://www.guardian.co.uk/society/2010/mar/15/blind-soldier-tongue-sight New glasses allow blind soldier to 'see' with his tongue Blind Liverpool soldier Craig Lundberg 'sees' using Brai... Device Lets the Blind See With Their Tongues Blind soldier learns to 'see' with his tongue
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ernaast = bingo ![]() Mochtik maw vliegtuig besturen , da'wordt eenonvergeetlijke reis ![]() ![]() Hartpatiënten , zelfmoordcommandfo's nietoegelaten ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() mocht ik het weten... tis alleszins voor ver te kijken dat ik een bril nodig zou hebben
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
het is om ver te kunnen zien, my friend. dichtbij zie ik goed genoeg. in casu betrof het een megalomane board room alwaar ik, op mooie afstand gezeten, de slides nauwelijks kon volgen zonder bril.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het dan niet over -1.5 ipv +1.5? Het lijkt me dat je dan eerder bijziend bent. Tipje: glazen voor verziendheid lijken op vergrootglazen waarbij je ogen groter lijken dan ze zijn. Glazen voor bijziendheid tonen je ogen veel kleiner dan ze echt zijn. Doe de test in de spiegel en je weet het. Hoewel dat bij jouw minimale sterkte amper te zien zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge wilt ni weten wat voor straffe glazen wij eigenlijk nodig hebben om uw posts te overleven.
![]()
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 maart 2010 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge weet nooit, hij heeft dan wel zijnen bril op eh...
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Anna heeft 10/10 vision
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. En water is nat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() brilsmurf
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lolsmurf
![]()
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() dat hadde kunnen denken van mij hé ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 maart 2010 om 11:28. |
![]() |
![]() |