![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() ik heb blijkbaar een bril nodig. zonder kon ik niks lezen, met bril (1.5) zag ik plots duust keer scherper en kon ik de spreekwoordelijke vlieg op de i zien staan.
1.5, is dat veel?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Dioptrie http://nl.wikipedia.org/wiki/Brilmeting http://www.cm.be/nl/100/ziekteverzek...ia/brillen.jsp Deutsche Sprache: http://www.onjoph.com/wwwboard/messages/134.html http://www.augag.ch/fragen.php?s=Brillen Ken iemand met -18 dioptrie ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 maart 2010 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
En het is ook niet zo dat je met een zwaardere bril nog beter gaat zien. Ik gebruik een leesbrilletje van 1,5 en als ik de bril van wijlen mijn moeder die een sterkte had van 2,5 eens opzette zag ik slechter dan met de mijne van 1,5. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 maart 2010 om 02:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Ik had een bifocale om ook beter boeken te kunnen lezen, maar het is te lastig dus ben ik weer overgeschakeld naar een 'gewone' bril. En neem ik hem af om te lezen.
En te weten dat de nieuwste rage in Japan is: het dragen van brilmonturen zonder glazen. Echt waar, met mijn eigen ogen gezien, brillen zonder glazen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook straffere glazen nodig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Da's 'peanuts'.
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() + of - ?
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Ik had -7...
Heb een jaar of 8 geleden Lasek (niet Lasik) laten doen - sindsdien perfect zicht. Echt een aanrader.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een meevallertje wel... Ik had op hun site een bon gezien van 20 euro korting (niet te cumuleren met andere acties, etc... de usual blabla). Maar afgedrukt (alle beetjes helpen) en in mijn borstzakje gestoken. Kom ik daar binnen om mijn bril af te halen en blijkt het daar open deur weekend te zijn. 20 procent korting die avond en dat is een flink bedrag als het over mijn bril gaat. Ik kon direkt mijn fiere gieter opbergen en afzien van mijn voornemen om met een zwaai die bon boven te halen. Soms heb je al eens geluk. Maar soit... een leesbril van 1.5 is echt nog wel een licht ding hoor. Gezien je verziend bent, is het slechte nieuws wel dat dit doorgaans slechter wordt naarmate de leeftijd, maar ik neem aan dat je nu nog te jong bent om daar last van te hebben. verziendheid is iets dat vooral toeslaat eens de 50 voorbij. Op bijziendheid staat geen leeftijd maar het kan in het beste geval stabiliseren, nooit verbeteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() De euhm... 'schrik' weerhoudt me daarvan.
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ken je "bijna blind zonder" gevoel vast ook wel
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 maart 2010 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*denkt* Zou een bus insecticide op mijn nachtkastje opvallen, denk je?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 maart 2010 om 19:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bril is ook redelijk sterk. Ge moet maar eens vragen aan dronkie.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat je met zo'n myopie (van om en bij de -8, 9 of 10) van dichtbij, op centimeter of millimeter-afstand, haarscherp kon zien, beter zelfs dan niet-brildragers, is dat dan niet zo?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb geen sterke bril meer nodig en zet me terug gewoon ipv er gehurkt te gaan op staan. Ik probeer wel steeds van het thuis te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |