![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook net antwoord gehad :
Citaat:
Kanton Meise.
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vond ik de brief van de Kanton Voorzitter ( Vilvoorde ) niet onbeleefd, gewoon een beetje typische ( gestandaardiseerde ) dreig brief. Wel opletten met Meise. Daar heb je blijkbaar 1 op 4 kans op vervolgd te worden ( idem met Asse ). http://www.haviko.org/acties/Dienstw...ropese2009.htm Dat zijn statistieken die je niet krijgt van de staat. ![]() Je kan stellen: Wat een verspilling weeral van het gerecht. Men zou beter hun tijd stoppen in ECHTE misdaden aan te pakken, zoals verkrachtingen, diefstallen, enz... Maar ja... Dat brengt potentieel geen geld op he ( ja, ik ben enorm cynische geworden ). ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Zeg gewoon dat je de hele voormiddag niks zal doen en pinten zal dringen.
Kip er per ongelijk een in de kiesbak. Ze zullen je smeken om weg te blijven. ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() gewoon niet opdagen hé.
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() ik meen mij te herinneren dat men niet verplicht is te stemmen in het bureau dat men u aangeeft. men moet wel stemmen in het kanton van uw woonplaats . dus als men van ertvelde is kan men ook stemmen in gent. de voorzitters van het bureau gaan u proberen wandelen te sturen (daar de meesten dat niet weten), maar u laat een pv opmaken dat u zich heeft aangeboden in gent. en dat u niet mocht stemmen. u kan dan nog eens de ongeldigheid aanklagen voor de rechtbank, daar men u geweigerd heeft om uw stem uit te brengen.
beter bestaat er niet om de boel in het honderd te laten lopen. en zonder risico! |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat zegt het Hof op de laatste pagina? Om die redenen het Hof vernietigt artikel zus en zo. Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 31 mei 2010 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In principe is dus een verkiezing totaal tegen de kieswet zoals die was gemaakt en waarvan dus stukken zijn vernietigd door het hof. Toch moet er iets zijn dat de partijen doet geloven dat die artikels NIET vernietigd zijn...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Uiteindelijk beslist het Parlement over de zaak.
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer de d/t-regels. groetjes, xxxxxxx
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het maar zo...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch al te gek dat zoiets kan. Zeven jaar is de kieswet al bestempeld als ongrondwettelijk en discriminerend. De overheid heeft er in 2007 en 2009 de kantjes al afgelopen. Als ze nu nog eens mogen begaan voor de federale dan is het hek gewoon van de dam. Dan hoeft er geen grondwet meer te zijn en dan keuren we het bestaan van discriminaties tussen de gemeenschappen goed. Kortom, het parlement moet alleen maar genoeg (verplichte) stemmen binnenhalen en mag dan doen wat ze wil.
Dat schrikbeeld is in elk geval mijn reden tot dienstweigering deze verkiezingen. Denk nog eens goed na waar je naartoe wil.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 31 mei 2010 om 20:32. |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me nu echt af of je daar mee zou wegkomen. Waar precies ik verondersteld word te gaan stemmen, weet ik nog niet, maar ik weet wél al dat ik het - als ik het al doe - weer op een computer ga mogen doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, het is de kiezer die beslist over de zaak.
Maar ja, de kiezer denkt de ene keer: ik ben rood geboren, ik zal rood sterven; de andere keer: ik ben katoliek ... of: ik ben liberaal ... Beetje kritisch denken zit er helaas vaak niet bij. Kritisch nadenken: hoe komt het dat wij de hoogste belastingen betalen, en toch de laagste pensioenen edm hebben ? Hoe komt het dat zovele jaren het simpelweg geaksepteerd werd dat als je als Vlaming wou opklimmen op de sosiale ladder, je Frans moest praten ... Hoe kan het dat je je eigen afsprakenregels (het recht) zo met de voeten kan treden (wan-respekt voor de grondwet ...), terwijl iedereen beseft: je weet met zoiets wel waar je begint, maar nooit waar je eindigt ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Dat parlement werd toch ontbonden?
En indien men voor zulke gevalletjes plots toch een parlement heeft, waarom stemt dat parlement dan niet de splitsing van BHV nu de alarmbel meer dan 30 dagen geleden reeds geluid werd?
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"De stemming is verplicht" staat nochthans in grote letters op mijn kiesbrief. Ken jij het wetsart. waar men over opkomstplicht schrijft? Laatst gewijzigd door speurneus : 2 juni 2010 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |