![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Oh nee! Een woord in het arabisch !!
Hysterie hysterie!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees bang, Vlaming.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, ik ben nogal enthousiast - eigenlijk een beetje té - aan m'n Grote Vakantie begonnen ![]() Ik zit hier nu eerder uitgeteld voor het computerscherm te suffen. Ideale toestand om wat te vertellen over één van m'n hobby's: leerkracht Nederlands-Duits spelen ![]() Als titularis ben ik erg trots op de leerlingen van mijn eigen klas, behalve éne (26 van de 27). Die mag zijn vijfde jaar opnieuw doen, en ik denk niet dat hij dat bij ons gaat wagen: hij is twee keer op spieken betrapt ![]() Meer dan de helft van mijn leerlingen kan zonder herexamens naar het zesde jaar, en de rest heeft de schade binnen de perken weten te houden: zij krijgen nog een herkansing, en voor de meesten zal die volstaan, daar ben ik vrij zeker van. Dat is een vrij goed resultaat voor een klas. Het ziet er naar uit dat de groep gaat kunnen samenblijven (en ik hoop dat ik volgend jaar dezelfde leerlingen terugkrijg. Dat was een groep waar ik echt wel iets mee kon aanvangen. Volgend jaar zitten ze in 'de retorica', en praten doen die maar al te graag ![]() Eén leerlinge heb ik meer dan 80% voor Nederlands moeten geven (zo goed was ze). Zij verdiende dus een cadeautje, en toen ik haar naar haar interesse had gevraagd, vond ik er niets beter op dan haar een "Modern Medisch Woordenboek" te geven. Zij was er in de wolken mee. Een andere leerling had net geen tachtig procent, maar hij verdiende toch ook een cadeau, vond ik. Dat werd dus een boek over Charles Darwin. Nóg een jongmens met een glimlach tot over de oren ![]() Ook twee van m'n leerlingen Duits móésten beloond worden. Voor haar werd het een boek met "Erzählungen" van Hermann Hesse, terwijl hij een wel erg dik "Der Baader-Meinhof Komplex" naar huis mocht sleuren. Ik had eigenlijk graag nog méér cadeaus uitgedeeld, maar ik mocht niet van de directrice. Zij vindt dat ik eerst maar wat meer moet eten, omdat ik zo mager sta ![]() Ik heb straks ook wel wat verbeterwerk. Een aantal herexamens heb ik wel kunnen laten vallen, omdat een aantal leerlingen uit de andere klassen hun jaar moeten overdoen. Dat is dus een geluk bij een ongeluk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() op den "avenu twason-dor" mogen ze hun opschriften in twintig talen voor hun raam hangen, ééns ge er binnen zijt "achter dat raam" (zélfs mét geld in uw pollen) kennen ze maar één taal....
"bonjour mesjeu"..... altijd zo geweest én zal altijd zo blijven ! ![]()
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jee... W�*t een vreselijk drama!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Even terzijde, maar u we u toch aan de lijn hebben :
Zijn de solden niet hét moment om uw goed hart te laten spreken, mijnheer Raf, en ons aller vriend op uw fotootje een T-shirtje, een broek en een paar schoenen te kopen ? Dat manneke staat daar al zo lang zomer/winter armtierig geheel ontdaan te wezen van enig kledingstuk : dat is echt geen zicht zo. Ik heb er werkelijk compassie mee. Trouwens, op die manier zal hij nooit aan een deftige vrouw geraken. Dat kunt u die jongen niet aandoen, vind ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is daar mis mee?
Als het int Frans en Engels kan waarom dan niet int Arabisch? Van mijn part mag het er zelfs int berbers staan. Kwestie dat elke Brusselaar weet dat het solden is in zijn/haar multiculturele stad.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze voelen zich niet tot vrouwen aangetrokken, maar dat betekent niet dat ze niet goed met vrouwen opschieten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Ah bon. En aan wat kunt u op die foto zien dat die jongen niet voor het andere geslacht is ?
Trouwens, zelfs als hij homo was is dat nog geen reden om dat manneke daar als straf zomer en winter onaangekleed te laten staan, nietwaar. Ik zie overigens niet in waarom homo’s minder smaakvol (laat staan helemaal niet) gekleed door het leven zouden moeten stappen dan eender wie anders. Ik heb compassie met die jongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|