![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat Duitsland en Frankrijk ook een vrij "streng" beleid hanteert bij gijzelingen.
Kinderen bedreigen of gijzelaar doden = headshot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouw was zeker bedreigd. In het filmpje zie je zelf dat hij haar in de arm steekt. Het kordate optreden is dus zeker te rechtvaardigen, maar dat 3 keer naschieten vond ik dan weer zeer schokkend. Het gevaar was geweken. Ik ben zowieso al tegen de doodstraf dus voor dergelijk feit vind ik dat zeker niet gerechtvaardigd.
Maar bon, zoals hier ook al gezegd werd, is het inderdaad wel zo dat 1,3 miljard chinezen in het gareel houden geen evidentie is. Wat ik ook schokkend vond, was het feit dat die vrouw net na de daad stond te lachen voor de camera. Dat wil dus zeggen dat ze het al gewoon was en ik vind het vrij onrustwekkend dat een politieagente geen greintje empathie bezit. Laatst gewijzigd door fox : 9 juli 2010 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adrenaline.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: