![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat nu ? Zijn de schotelantennes uitverkocht ?
Krijgen anders-gelovigen dan ook TV programma's in de islamitische landen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Daar kan ik boeken over schrijven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je mensen behandelt als zwakkeren, dan dreigen ze 'zwakker' te blijven of zelfs te worden. Ik neem aan dat Moslims hun zaken zelf kunnen regelen, anders pech gehad?
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onder het mom van 'zwakkeren' krijgen ze alles gedaan. Als het maar stemmen opbrengt. België wordt op die manier verkocht. Weg ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en FC De Kampioenen.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Waarom met ons overheidsgeld NOG een zender er bij ? Dikke zever vind ik dit. Men zou dat moeten verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() We betalen nu al te veel, het is welletjes. Ideaal zou zijn dat al die religieuze programma's afgeschaft worden. Dat de gelovigen naar de tempel gaan, en daar bidden. Of ze kunnen in hun eigen kot bidden en zingen enz, en op eigen kosten.
Laatst gewijzigd door den dinges : 20 augustus 2010 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet alsof daar iemand naar kijkt hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Nederlandstalig. Dat is de reden.
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet elke moslim is de Arabische taal machtig trouwens. En bij mijn weten heb ik ze nooit op 2M en al die andere kanalen horen spreken over de 'Belgische' politiek, het zou me zelfs verwonderen ![]() Mensen zeiken uit onwetendheid over de islam en nu ze eindelijk afkomen met zo'n informerende programma's is het nog niet goed ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 augustus 2010 om 02:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de NOS : "Geen licentie nieuwe moslimomroep De nieuwe moslimomroep SMON is voor de eerste uitzending zijn licentie al kwijtgeraakt. Het Commissariaat voor de Media heeft de zendtijd ingetrokken, vanwege de breuk tussen de partijen die in de omroep zouden samenwerken. De SMON zou de omroep vormen met de Academica Islamica, maar die heeft de samenwerking opgezegd. De Academica Islamica had onder meer problemen met de benoeming van interim-directeur Maurice Koopman, die 85.000 euro zou krijgen voor een werkweek van anderhalve dag. Hoorzitting In december kreeg de SMON de zendtijdlicentie van het CvdM, omdat de omroep de meeste garanties bood dat alle generaties moslims als doelgroep vertegenwoordigd zouden worden. Verder was het bestuur volgens het CvdM zo georganiseerd dat er geen angsten waren voor conflicten zoals bij vroegere moslimomroepen. Het Commissariaat houdt binnenkort een hoorzitting over de kwestie. Het is nog onduidelijk hoe de zendtijd van de moslimomroep vanaf september wordt ingevuld." http://nos.nl/artikel/178081-geen-li...limomroep.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Maar dan geen programma's met geleuter over de islam of koran. Een kookprogramma zou ik wel nog zien zitten. De meeste moslims in ons land zijn van Turkse of Marokaanse afkomst. En daar zijn echt wel veel heerlijke recepten te rapen. Iets als S.O.S Ali of Mohammed's pan.
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hebben al genoeg problemen met de minachting van onze moedertaal. Aanpassen of koffers pakken. En BTW die uitleg over de islam niet nodig, kijk en lees wat de taliban doet met vrouwen en kinderen enz... Dat het godsdienstwaanzinnigen zijn zien we dagelijks op nieuws, dus bespaar u de moeite over die taqijq verhaaltjes. Als ik die snotapen van 10j onze meiden hoor naroepen weet ik genoeg. En eentje heeft er eens goe zijn vet van mij gehad, das de taal die ze blijkbaar verstaan. Da etterbakje nie meer gezien in de buurt. ![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 21 augustus 2010 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* BOS - Boeddhistische Omroep Stichting * HUMAN - Humanistische Omroep * IKON - Interkerkelijke Omroep Nederland * JO - Joodse Omroep (voorheen NIK Media) * OHM - Organisatie voor Hindoe Media * RKK - Rooms-katholiek Kerkgenootschap (Nederlandse kerkprovincie) * SMON - Stichting Moslim Omroep Nederland (vanaf september 2010) (vorig jaar : Nederlandse Islamitische Omroep (NIO) Nederlandse Moslim Omroep (NMO)) * ZvK - Zendtijd voor Kerken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |