![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Afhankelijk van het statuur (arbeider of bediende) en de sector; betaalt de werkgever 1 week of 1 maand gewaarborgd inkomen.
Veel arbeiders worden de eerste dag ziekte niet betaald. (carensdag) Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar "when in Rome, do like the Romans". We zijn hier in België, waar het offerfeest eigenlijk pasen is, het offerlam... En het suikerfeest vergelijkbaar is met onze carnaval. Dus, kunnen onze beste medeburgers zich niet een beetje aanpassen, echt niet zo'n klein beetje?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 september 2010 om 06:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij ons op het werk is er helemaal geen probleem met "zieken" op het suikerfeest; de werknemers die thuis willen blijven, kunnen dan een dag verlof opnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus in feite laten we zeggen hebben we hier twee wetten die elkaar tegenwerken. Sowieso zou de maatschappelijk correcte oplossing zijn dat het suikerfeest bvb vanaf die groep 30% van de maatschappij wordt, een wettelijke feestdag wordt naast bvb ons paasfeest. En dat het paasfeest dan geen feestdag is voor de moslims, en deze twee dagen uitwisselbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is er een goeie tekst
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=9C2V2LNE een ramadan voor iedereen. Citaat:
Ben ik op die manier een betere moslim dan alle moslims samen. Is het suikerfeest dan ook een absoluut overbodig feest in onze maatschappij. Is het tijdens de dag vasten, en nachtelijke orgieen een hypocriete bedoening. EN gaat ze voorbij aan de essentie. Dus vanaf nu stel ik voor dat we de RAMADAN ook invoeren op de sociale zekerheid, en iedereen 40dagen doen leven met 1 euro per dag, een kwestie van onze belgische begroting recht te trekken. Dat is aktie.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 september 2010 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een uitstekende idee, beste mensen, ik zal jullie zeggen wie de Sociale Zekerheid kapotmaakt dat zijn de Belgische oudjes, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu is Brussel arm. Toeval?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze baas geeft zelf vrijaf aan mensen die het suikerfeest vieren,wat ik erg goed vind
Wij vieren toch ook Kerstmis |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() die meeste oudjes hebben tenminste nog hard gewerkt in de tijd toen men nog ging lachen als men prate over 38 uren week. steek de schuld maar op ouderen maar we weten beiden wel dat luiaards en zogezegde zieken wel het grootste venijn zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw "moslims verdienen dit en moslims hebben recht op dat" stuit normale mensen tegen de borst.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slaaf.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wil jij moslims laten bepalen wat wij al dan niet invoeren?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien een migrant niet hard wil werken, ontsla hem en neem een ander aan Indien deze ook slecht en zwak is schop hem ook buiten en ga zo maar voort En indien de autochtonen het nu kotsbeu zijn, waarom brengen jullie dan zoveel vreemdelingen binnen? Ik ben zelf tegen die open grenzen politiek Ik ben ook een voorstander van het exporteren van know how en kennis en niet het importeren van derde wereld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Omdat zij schrik hadden om voor racist uitgemaakt te worden hebben zij alles laten begaan De Vlamingen hebben Brussel gegeven aan de Walen en hun helpers, indien de Vlamingen wat meer haar tussen hun tanden hadden dan was het nooit zover gekomen Maar laten we optimistisch zijn, het kan altijd keren, er zijn nog genoeg kansen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn meer dan genoeg mensen die zelfs op kerstdag of nieuwjaar werken; ziekenhuizen, metaal en petrochemische industrie,... Ik heb bv zelfs ooit nieuwjaar gevierd op het werk met de collega's.. en daar was wel geen moslim in de wijde omgeving te bekennen ![]() Of je nu moslim, christen, hindoe, of atheist bent; iedereen moet soms vakantie opofferen voor zijn feest of welke reden dan ook. Je kan onmogelijk van elk geloof de officiele feesten als wettelijke feestdag gaan inplannen dat maakt het onnodig complex en economisch onverantwoord. Tenslotte; als christen moeten wij ook niet al de verlofdagen in Irak, Iran, Pakistan, Afghanistan of zelfs China en Thailand gaan opeisen als betaalde verlofdag. Trouwens zij hebben of zouden daar zelfde "pobleem" hebben als wij hier hoor.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zouden ze terug gedwongen moeten laten werken. De straten schoonmaken zodat de hangjongeren hun witte nikes niet vuilmaken! Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 september 2010 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armoede kan best getijen in Antwerpen,bewijze onze 75 jaar met sossen
Het is de vraag of wij hier het open asiel van Europa moeten zijn? Ik leef al lang niet meer in Antwerpen,ik woon er nog wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verplicht verlof of moet die pipo's komen met kerst?