![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo, heb ik ook eens een zeurpost gemaakt. Ons is de advocaat van de duivel, en Bender's shiny metal ass...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 november 2010 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Het is niet het uiterlijke dat telt maar het innerlijke.
![]()
![]() |
#24 |
|
![]() Hé, verrek, gisteren was Cdude nog voor een week geband, en nu opeens permanent. Flauw hoor. [/ja ja, nogal offtopic]
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop overigens dat je 2 meter lang bent.... 106kg zou ik niet meteen toewensen aan iemand van pakweg 1m72... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Californicator (Schwarzie) pakt het slimmer aan. Stukken woestijn bebouwen met een door spiegels omringde toren die via een turbine de Wattjes moet leveren. Die zal zo snel niet versleten zijn. Binnen 10 jaar zie ik hier heel wat burgertjes janken dat de halfgeleiders van hun dakcellen het nog amper doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als je het wil weten, ik ben 182 cm mijn gewicht is een +-100 kg en ik heb een groot deel van mijn volwassen leven aan body building gedaan. Op een buikje na hangt er niet zoveel vet aan mijn lichaam hoor. Scherp en droog getraind woog ik indertijd nog steeds 88 kg. Goed zo? ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |