![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() ben er ook eens aan geribbeld in Barcelona. een Engelsman stapt naar me toe op de luchthaven.. typische smalltalk. hij vertelt dat ie gewelddadig bestolen is, toont me een knie die opgezwollen is (echt een rode, etterende bult). dat beeld overtuigde me toch. hij terug wil naar Engeland om daar naar het ziekenhuis te gaan. hij heeft 24€ nodig. ik geef de man 25€ en laat hem mee eten van m'n zak chips (tja, ik had niks anders bij om te eten). hij blijft bij me zitten we babbelen wat verder, kerel is extreem dankbaar. hij vraag me m'n email en beloofd me later het geld terug te sturen eens ie terug is in Sussex.
ik heb nooit die man teruggehoord. tip die ik pas later besefte: als iemand echt geld nodig heeft en je besluit die persoon helpen, stel gewoon voor "ok we gaan je ticket tesamen gaan halen". als die persoon raar reageert weet onmiddellijk dat het geld voor iets anders is. het moment dat iemand met je geld niet daar de ticketbalie loopt is het moment dat je hem best bij de kraag grijpt ![]() Where is Gary toch eens checken, benieuwd om te zien! Laatst gewijzigd door Tamam : 15 december 2010 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan jij zomaar aan iedereen zien of ze het menen of niet ? Ik heb in Brussel Zuid zoal eens een gezin vluchtelingen met kinderen die naar Antwerpen probeerden te geraken waar ze familie hadden in de regen laten staan. Nu de maand daarop kreeg iedereen die er naar vroeg geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge ooit in contact gekomen zijt met den blik die ge dan toegeworpen krijgt, zult ge die vraag niet meer stellen...
Nee echt, ben "Garry" nog niet tegengekomen en ik heb toch al wat luchthavens onveilig gemaakt. Trouwens als er mij ene komt vragen van geeft, mij eens x euro om ... dan is het antwoord gewoon nee. Ah ik heb ooit wel eens een madammeke geholpen, ... maar die zat wel echt in de problemen, ... en dat was dan bovendien nog geweldig lachwekkend. In de UK zijn er zo van die zonnebanken en die werken met klein geld, ... op ne morgen passeer ik zo een tent, staat er daar een in het deurgat, zonder schoenen aan, zo wat te treuzelen, ... hebt ge mij geen 50 pence, ... want mijn schoenen en sjakosjh staan nog in dat zonnebankkot... Kom ik heb dat kind dan maar geholpen.... en mij daarna bescheurd van t lachen, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() van zebedeüs : goedgelovige, niet al te snugger.
Zoals in : Ja maat, die mannen die geloven dat wikileaks opgezet spel is van de CIA of iets dergelijks, zijn nogal eens zebedeüssen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 16 december 2010 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan station Antwerpen-Centraal is er ook steeds zo'n irritant ventje dat om geld komt vragen. Ik tel gewoon de keren dat ie dat al heeft gedaan en meldt dan de som van de keren dat ie me lastig kwam vallen. Dan is ie snel weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik heb altijd wél tijd uiteraard, maar ik ben er toch eerlijk in dat ik lieg.
![]() |
![]() |