![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Belangrijker voor Delta Lloyd was de overname van de Bankunie ! Dit was een goed bestuurde kleinere bank uit de Kempen (Turnhout) die het van de gewone rekeninghouder/spaarder moest hebben (type Argenta) geworven door lokaal goed bekende kantoordirecteurs. (dikwijls op zelfstandige basis) Zoals zo dikwijls in Vlaanderen hebben de toenmalige bezitters van de Bankunie, die tevens de oprichters waren, hun onderneming aan een Nederlandse verzekeringsmaatschappij verkocht, nl Delta Lloyd. Delta Lloyd heeft altijd geweten wat ze kocht. Nu willen ze hun investering optimaliseren. Eerst het kantorennet optimaliseren t.t.z. een groot aantal sluiten. (deze maand nog één in Brasschaat) Nu gaat men de rekeninghouders uitzuiveren ! Daar moeten wel nog een groot aantal "bescheiden" rekeninghouders bij zijn vanuit de tijd van Bankunie. Hier gebeurt precies hetzelfde van wat zovele door buitenlands kapitaal overgenomen Vlaamse KMO's. Rationaliseren door ontslag van personeel tot sluiting en overbrengen van productie. Grootste slachtoffers zijn het huidige personeel ! Door het opzeggen van rekeningen zal deze situatie niet verbeteren. Voor hen blijf ik klant tenzij ik ook wordt buitengesmeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Aldi is anders wel winstgevend
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie niet aan de strenge voorwaarden voldoet - maximaal de helft van de 250.000 klanten - zal volgend jaar na een individueel gesprek vriendelijk maar beslist de uitgang gewezen worden, luidt het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Dat klopt dan ook weer. Anderzijds is Piet de kapitalist zo eerlijk om uit te komen voor zn mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Waarom zouden ze? Elke bank redeneert op die manier.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 14 december 2010 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De zoveelste leugen die hier gepost wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Allé, nu weet ik in welke brievenbus ik al die folder van de Aldi kan steken. Mijn geld krijgen ze niet (ik ben toch te arm, lol), maar misschien kunnen ze wel al dan oud papier proberen te verkopen.
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp de commotie niet goed, dat het schandalig is dat ze zo denken, dat klopt. Maar dat gebeurt bij andere bedrijven ook, elk bedrijf heeft zijn doelpubliek.
Zoals iemand eerder in deze thread aangaf: DL is een zinkend schip. De arme mensen wordt de exit gewezen, de rijkere weten echter ook wel beter en, tenzij ze door puur toeval zonder economisch inzicht aan al dat geld zijn geraakt, zullen vanzelf met die armeren ook verdwijnen naar andere banken. Zou er een trend binnen de bankwereld ontstaan om arme mensen af te schuiven, zou ik kunnen inkomen in de commotie dat er moet opgetreden worden. Maar één bank die dan nog zinkend is, is een quantité négligeable en die mensen zouden moeten blij zijn van die bank af te zijn
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Delta Lloyd is bij mijn weten zelfstandig de financiële crisis doorgekomen zonder hulp van de overheid/belastingsbetaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Voor veel mensen is het allicht een schok, maar de meeste 'grootbanken' maken geen winst op de 'kleine visjes' (de gewone klanten). Ondanks alles wat die kleine visjes hun maar al te graag aansmeren.
![]() Het is van de grote bedrijven, dat een bank het moet hebben. Iedere grote bank hanteert trouwens al jaren 'specials' voor zijn vermogende klanten. Van een persoonlijke bankier tot een aparte kantoren waar je onder een vermogen van 1 000 000 euro niets hoeft te komen zoeken (van oa KBC weet ik dat ze zo'n kantoor heeft, ik geloof Dexia en BNP Paribas ook). Het is ook al langer bekend dacht ik, dat de vermogenderen onder ons een heel ander beleggingsaanbod krijgen te zien dan de minder kapitaalkrachtigen, en dat deze ook veel beter worden geïnformeerd over dat eerste. Kortom: geld hebben loont, ook bij de bank. ![]() Ik stel me wel de vraag wie 1300 euro per maand kan sparen als individu, en dan nog wel als bachelor of als zelfstandige (een bakker??) bvb. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 december 2010 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() op het paleis mag ik ook niet binnen... nochtans betaal ik daar ook voor
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Schandalig eigenlijk...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Mensen met een leuk vermogen gaan niet naar delta loyd, die zetten dat op banken die daar specifiek voor gelden. Weldra in het uitstalraam: Deltaloyd.
|
![]() |
![]() |