Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2011, 08:24   #21
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De enige correctie reactie zou zijn:"We nemen aan wie wij willen, en daar hoeven we geen verantwoording over af te leggen."
Jammer genoeg is de wetgever in deze soort affaires héél fout.
Haha.
De kippen die naar elkaar pikken en dan doet de haan zijn intrede.

Maar alle gekheid op een hoenderstokje: deze wetgeving heeft ook voordelen hoor.

Bij de weg, die twee links naar de Standaard zijn toch idem? Hoe kunnen het dan verschillende artikels zijn, zoals toch geinsinueerd?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 18 juni 2011 om 08:27.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 08:39   #22
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je kent de Adecco-lijst wel hé: de lijst van bedrijven die klant waren bij Adecco, en die enkel BBB-interims wilden hebben.
BBB van blanc bleu belge.

Normaal gesproken was die lijst enkel in handen van het gerecht.

En nu wou de PVDA ook eens een DeDekkerke (een primeur in de gazetten omtrent een politiek schandaal) doen, maar helaas voor hen, ze deden er een Lieteke (een flater) bij.

de standaard zegt het zo: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110616_017
en de frut zo: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110616_017 .

Nu heb ik zo'n vermoeden dat die apen van de PVDA zoiets opzettelijk doen. Waarom? Ze doen alles opzettelijk om met hun communistische agenda te kunnen propageren.

Ben ik mis ?
Zouden jullie Delhaize aanraden om klacht in te dienen, en schadevergoeding te eisen van onze engelbewaarders van de klassenstrijd?
Waar staan die fouten in de lijst?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 08:41   #23
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
De optie "Delhaize vertelt de waarheid niet" al eens overwogen? Denk je nu echt dat er veel bedrijven gaan toegeven dat ze dat vragen? Die lijst komt overigens gewoon uit het gerechtelijk dossier en is dus van het veroordeelde Adecco zelf afkomstig. Dat Delhaize dan maar bij Adecco gaat klagen.
C&A was tenminste zo eerlijk om te vertellen dat het mogelijk is dat dit voorgekomen is; maar dat dit niet de officiële personeelspolitiek is.
Oud 18 juni 2011, 08:53   #24
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
D�*t noem jij "eigen onbekwaamheid"? Kleurgebonden "onbekwaamheid": kun je nog racistischer zijn?
Zijn het mss uw "jongeren" die een stempel zetten op mensen met een kleurtje??? Af en toe iets verder nadenken ...
Héél deze toestand heeft niets te maken met racisme... (als "racisme" eigenlijk nog een reden van bestaan heeft, zo'n uitgemolken woordje)
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 11:51   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht

Bij de weg, die twee links naar de Standaard zijn toch idem? Hoe kunnen het dan verschillende artikels zijn, zoals toch geinsinueerd?
Foutje van mij, bij het knippen en plakken.
In de Frut verscheen een quasi gelijkaardig artikel als in de Standaard, daarom heb ik het erbij willen zetten.
Excuus.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 11:55   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar staan die fouten in de lijst?
,
Jij volgt een eigenaardige logica.

Een normaal mens zou zeggen: als je iemand beschuldigt van iets ernstigs zoals racisme, dan geef je daar best bewijzen bij.
Dus, de ganse lijst, van het eerste bedrijf tot het laatste, zijn onjuist vermeld op de lijst.

Maar ernstig nu:
ik zie moeilijk zo'n groot bedrijf zeggen:
wij zijn verbaasd ... als ze vb. even daarvoor zouden verhoord geweest zijn door de politie, waarbij hen bewijzen onder de neus gewreven werd.

Mijn besluit daaruit: elk bedrijf met een professionele communicatie, dat zegt dat het hen verbaasd dat ze op de lijst zouden staan, is onschuldig.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 18 juni 2011, 13:02   #27
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
,
Maar ernstig nu:
ik zie moeilijk zo'n groot bedrijf zeggen:
wij zijn verbaasd ... als ze vb. even daarvoor zouden verhoord geweest zijn door de politie, waarbij hen bewijzen onder de neus gewreven werd.

Mijn besluit daaruit: elk bedrijf met een professionele communicatie, dat zegt dat het hen verbaasd dat ze op de lijst zouden staan, is onschuldig.
Ja, PR-diensten van bedrijven die liegen om geen klanten te verliezen, dat lijkt me helemaal ondenkbaar. En zeker van grote bedrijven met een boel franchisehouders die zelf instaan voor de aanwerving van personeel, maar waarvan de PR-dienst gecentraliseerd is. Dat kan gewoon niet waar zijn.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 13:08   #28
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
En als dat nu zo is, als dat bvb voor een of ander filiaal is, waar klanten daar effectief een probleem over maken, ...

kan je zeggen die klanten zijn racisten, mij goed, ... maar ik als baas mag toch nog altijd de meest geschikte kandidaat kiezen ?
Dan is er iets grondig mis met die (enkele) klanten, niet met de werknemer.

Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juni 2011 om 13:08.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 13:15   #29
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Zijn het mss uw "jongeren" die een stempel zetten op mensen met een kleurtje??? Af en toe iets verder nadenken ...
Niet (weer eens) persoonlijk worden. De jongere(n) die ik "de mijne" kan noemen valt niets te verwijten.
Citaat:
Héél deze toestand heeft niets te maken met racisme... (als "racisme" eigenlijk nog een reden van bestaan heeft, zo'n uitgemolken woordje)
Néé, deze thread bewijst (ééns te meer) dat racisme helaas nog degelijk bestaat.

Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juni 2011 om 13:16.
Oud 18 juni 2011, 13:16   #30
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
,

Een normaal mens zou zeggen: als je iemand beschuldigt van iets ernstigs zoals racisme, dan geef je daar best bewijzen bij.
Dus, de ganse lijst, van het eerste bedrijf tot het laatste, zijn onjuist vermeld op de lijst.
Die lijst komt uit het gerechtelijk onderzoek.

Waar zijn je bewijzen voor je beschuldiging dat PVDA fouten maakte?
Oud 18 juni 2011, 13:17   #31
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ja, PR-diensten van bedrijven die liegen om geen klanten te verliezen, dat lijkt me helemaal ondenkbaar. En zeker van grote bedrijven met een boel franchisehouders die zelf instaan voor de aanwerving van personeel, maar waarvan de PR-dienst gecentraliseerd is. Dat kan gewoon niet waar zijn.
PR-diensten liegen NOOIT.
Oud 18 juni 2011, 13:23   #32
Glenneke
Provinciaal Statenlid

Glenneke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze voegde er aan toe dat ik wel kon dienen om rekken te vullen of de kassa te doen”, getuigt Savita.
De Clue: kassa's en rekken aanvullen dan kom je ook in contact met de klanten dus het zal wel aan haar capaciteiten liggen en niet aan de kleur of klant
Oud 18 juni 2011, 14:20   #33
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet (weer eens) persoonlijk worden. De jongere(n) die ik "de mijne" kan noemen valt niets te verwijten.
Néé, deze thread bewijst (ééns te meer) dat racisme helaas nog degelijk bestaat.
Deze draad bewijst enkel dat men niet eens meer selectief mensen mag aannemen ..
Deze persmededeling bewijst enkel maar dat uw (ja uw, u bent toch een grote verdediger van criminele- en relallochtonen) jongeren een bepaald beeld geven aan migranten. Schiet dus niet met (het uitgemolken) racisme naar bedrijven die enkel uit zijn op een goede nieuwe werknemer, schiet met woordjes naar degenen die 't beeld van allochtonen zo maken , degenen die zich misdragen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 16:31   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die lijst komt uit het gerechtelijk onderzoek.

Waar zijn je bewijzen voor je beschuldiging dat PVDA fouten maakte?
Wie zegt dat het juist is dat die lijst uit een gerechtelijk onderzoek komt?

En wat betreft de PVDA: die krijgen een kramp in hun beide handen, als ze een waarheid tikken op hun toetsenbord ...

Oud 18 juni 2011, 16:34   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
PR-diensten liegen [b]NOOIT.
...
Ik denk wel dat professionele pr-diensten weten wanneer ze mogen liegen: als het zeker niet uitkomt.
Want als het wel uitkomt, dan is de schade veel groter.

Ik denk ook dat die pr-diensten heel goed weten dat ze meer klanten bijwinnen, dan dat ze er zouden verliezen, indien ze toegaven dat zovele jaren terug, hun eigen klanten niet op dezelfde manier aankeken tegen allochtoon personeel in contact met klanten, als dat die klanten dat nu doen.

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 juni 2011 om 16:35.
Oud 18 juni 2011, 16:35   #36
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat het juist is dat die lijst uit een gerechtelijk onderzoek komt?

En wat betreft de PVDA: die krijgen een kramp in hun beide handen, als ze een waarheid tikken op hun toetsenbord ...
Dat zijn vré bewijzen.
Oud 18 juni 2011, 16:35   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zijn vré bewijzen.
Dat zijn geen bewijzen; dat is ervaring.

Oud 18 juni 2011, 16:38   #38
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
,

Een normaal mens zou zeggen: als je iemand beschuldigt van iets ernstigs...
Oud 19 juni 2011, 22:08   #39
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:42   #40
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat zou het vervolgcentrum Pater Leman tegenhouden om zijn kruistocht verder te zetten, en klacht neer te leggen tegen al die bedrijven ??

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be