![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() €18000 per jaar om donderdag avond de tapijten te gaan stofzuigen, en op vrijdag ochtend de deuren van de moskee open te zetten? Tof bijjobke.
Vergeet niet dat een Iman niet meer is dan iemand die Arabisch kan spreken en de Hadj heeft gedaan, alswel beweerd de Koran te kennen. Langs de andere kant, een taal leren die meer weg heeft van keelschrapen om't stof op te fluimen, naar een stad te reizen waar vrouwen zeldzaam zijn en al helemaal niet benaderbaar, waar bier onbekend is ... Nope, ik zal morgen maar een extra smeedijzeren tuintafel maken.
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() JA, voorzekerst in die landen waar het strafbaar is met een bijbel rond te lopen
![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt problematisch als het slachtoffer bereid is en graag heeft om opgelicht te worden. Een oplichter kan een oud mensje vaak gaan bezoeken en met mooie praatjes haar/zijn geld afhandig maken ... terwijl die bejaarde toch heel gelukkig blijft met het dagelijks bezoekje ... Ik zie dus niet graag dat brave mensen opgelicht worden; ook niet door oplichters die beweren dat er enig effect uit kan gaan van "gezamenlijk komen dingen zeggen of liedjes zingen in een bepaalde plaats, en centen smijten in een spaarpot/offerblok ...."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 'nuff said |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() ALs ze volledig zijn wel. Kleine toegevingen zorgen helaas voor grote gapende gaten. Ik hou van de huidige Paus, het is een wijs en gematigd man. Ik ben niet TEGEN de volksmissen, ik ben voorstander van de latijnse ritus, maar als die er niet is, is het belangrijk dat die volksmis volledig en goed gedaan wordt, wat nooit het geval is helaas. Dat ligt aan een bepaalde generatie priesters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik vind trouwens dat wij niet moeten opdraaien voor de kosten van een imam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn, dan ook niet voor de kosten van een priester.
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat "Rome" al de priesters betalen, en laat "Mekka" al de imams betalen.
Probleem opgelost.
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*, dat is dan weeral afgehandeld.
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 4 oktober 2011 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() als ge dan toch bezig zijt leg dan ineens de vakbonden mee droog
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Lol, je moet eens een degelijke cursus geschiedenis openen. Weinig serieuze historici spreken nog van 'dark ages', in tegendeel zelfs, de Kerk was net één van de grootste ondersteuners van de wetenschap in die tijd. Welk motief men daarbij had is natuurlijk een andere discussie.
Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 oktober 2011 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hier één en al vriendelijkheid ... dat pakt een mens ...
http://www.youtube.com/watch?v=fc_TE...ayer_embedded#!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ON-topic: Wat betaalt de staat aan een imam ? Eeendrwelk geloof ,moetmaar betaal wordne dooor hunvolgelingn !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan ook zo'n map maken waarin het gebied dat het slechtst geïslamiseerd was en relatief het verst van het Islamitische hartland verwijderd de meeste vernieuwing boekte tijdens de Middeleeuwen.
![]() Vandaag de dag zijn beide religies een rem op de ontwikkeling, tenzij als museumstuk, volgens mijn bescheiden mening althans. Laatst gewijzigd door Weyland : 8 oktober 2011 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Basaal is een imam iemand die voorgaat in gebed. Meer niet. Hij dient slechts de juiste gymnastische bewegingen te maken vergezeld van de juiste mantra's. Als je helemaal niks kan, dan kan je nog altijd imam worden. En dat ben je als een groepje mannen zegt: jij bent onze imam. |
|
![]() |
![]() |