![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Aan etnomanie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -ambtenaren en hun dubbel pensioen
-ambtenaren die parapluutje trekken en u ofwel niet helpen, ofwel voor een komma zitten te kloten, ofwel dubbelinterpreteerbare wetten aan hun laars lappen maar eisen dat jij ze uitvoert - lasten op arbeid die overdreven hoog zijn, en gebrek aan visie van ons politiek korps daaromtrent - copy paste journalistiek - politiek die zit te leuteren over BHV maar niets doet aan de economie - klokkeluiders die veroordeeld worden, ik wil een wikileaks voor de belgische politiek |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag een keer aan maarten of hij een polileaks kan beginnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dat ik in deze tijden ouder ben.
Waar is de tijd dat alles in de wereld nog nieuw en plezant was? Hoe ouder je wordt, hoe minder tijd je hebt om van iets te genieten of leuke dingen te doen... ...tot aan uw pensioen. Jeuj. Laatst gewijzigd door Mam : 13 oktober 2011 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Europa zou daar een regel voor kunnen schrijven die België (of Vlaanderen want is dat nu niet bevoegd voor het verkeersreglement) dan in een wet moet gieten. (of decreet in Vlaanderen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gazetten
Politici TV-programma's Mensen die Oasics zeggen tegen Asics Folderkes krijgen aan het station en elders Eerste bach'ers die het stoer vinden gazetten te lezen tijdens de les
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 oktober 2011 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Er is maar 1 goeie frituur in gans Leuven, en die sluit niet op donderdag.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat ik tussen sigarettenpeuken en lege blikjes op mijn bus moet staan wachten. Vieze mensen
![]()
![]() |
#35 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit + dingen zoals word-art. Het ergert mij gewoon als ik kan zien dat iets in office gemaakt is om 1 of andere reden.
![]() Verder nog ergernissen van vandaag:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Dat er al eens grijs haartje komt piepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En da's meteen ook een ergernis in deze tijden.
|
![]() |
![]() |