![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Reageren op externe stimuli Neen - Beïnvloeden hun omgeving Ja - Zijn gewaar van hun omgeving Neen - Passen zich aan aan omgeving Neen - Gebruiken energie Neen - Planten voort Neen - Opgebouwd uit bepaalde materialen Ja - Handhaven van de homeostase Neen - Hoge mate van orgaisatie Ja/neen (afhankelijk van tijd) Omdat het dier niet voldoet aan enkele criteria, is volgens Zapatista's definitie van leven is het dier wel degelijk dood.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 11 november 2011 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik verder ga met discussie dan lees ik hier straks meer dan 10000 definities van het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En op GEEN ENKELE manier blijkt uit mijn vorige post dat ik gezegd heb dat een of ander hypothetisch schaap HET leven is. Het leven is geen entiteit, organismen zoals het schaap kunnen wel levend zijn als het aan die factoren die ik heb opgenoemd voldoet. En opnieuw, als enkele factoren wegvallen dan is dat organisme dood.
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Zo simpel kan het zijn, ik heb de indruk dat porpo het onnodig ingewikkeld maakt en zich daarbij in allerlei bochten moet draaien. Het is simpelweg triestig om te zien.
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 11 november 2011 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- werkend metabolisme - homeostase - mogelijkheid tot groeien - reageren op stimuli - voortplanting - aanpassing Een geslacht schaap scoort negatief op ieder criterium.
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb al eens iets gelijkaardig gezien, maar soms is het net of hij taal en woordenschat an sich compleet in vraag stelt.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat belooft een hete winter te worden in Antwerpen... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat nagels knippen geen pijn doet, dus laat ik mezelf ook niet verdoven als ik mijn nagels laat knippen. Waarom zou je een dier niet verdoven alvorens het te doden? heb je dan geen greintje respect voor dat dier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Euthanasie gebeurt meestal door de persoon vredig te laten inslapen, er zijn geen waargenomen gevallen van dokters die de euthanasiewens vervullen door de patiënt te kelen.
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neem een factor Reageren op externe stimuli bijvoorbeeld. Jij eet het dier op: jij reageert op externe stimuli. Dus het dier is niet dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor een ander is respect tonen mogelijk wanneer jij vegetarisch bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In overtuiging leven we in dezelfde wereld met totaal verschillende wereldbeelden, we verschillen van mekaar fundamenteel in alle percepties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je geloofsgenoten zouden nogal wat zaken graag wettelijk zien worden. Kinderverkrachting bijvoorbeeld. In sommige van de ons omringende landen zijn ze daar al half in geslaagd. De jurisprudentie is er al. http://info.kopp-verlag.de/hintergru...ewaltigen.html ![]() ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 11 november 2011 om 23:48. Reden: link verbeteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En heb jij soms probleem met het verkrachten van kinderen, partners en katten INDIEN het via het parlement wettelijk wordt verklaard? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() De contradictie en onzinnigheid is onwaarschijnlijk.
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 12 november 2011 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Best grappig, een gelovige die beroep doet op logica.
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is belachelijk inderdaad als je gelooft dat je een product bent van überhaupt doelloze willekeurige processen in de natuur omdat logica ultiem is en het staat boven de natuur. |
|
![]() |
![]() |