![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk
Bij wijd uitlopende discussie zijn ze natuurlijk geneigd er al snel het bijltje bij neer te gooien. Vraag of bericht van forumlid =>en antwoord politicus=> reactie Forummer => besluit politicus en daarmee Schlüss Verdere uitweidingen onder forummers al of niet naar subdraad |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die hebben net zoals iedereen vrije toegang in het zogenaamde vrije forum natuurlijk dat dan ook vrij vrij gemodereerd is ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nogal wat prominente lijsttrekkers en lijstduwers die op federaal en regionaal niveau hun strepen hebben verdiend. Ik zou mij beperken tot die groep.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat geval brengt zo'n sessie niks nieuws en lijkt me een forumsessie overbodig.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bah! ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....t=mensenoffers Ge moet griezels zoals ik dan ook geen open doelen geven hé... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Normaal gezien wel. We zullen zien.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |