![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Als men overgaat tot belasting op consumptie , en men voegd een dubbel betaalterminal in , dan gaat de prijs van de handelswaar naar de rekening van de winkelier en de percentage belasting op consumptie recht naar de overheid . controle nagenoeg feilloos en overbodig . mensen controleren Is onvriendelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan moeten de controleurs nog weinig vragen stellen.
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denk ji nu werkelijk dat je er zo gemakkelijk vanaf bent? Precies ook nog weinig ervaring met de fiscus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ze van dubieuse oorsprong zijn dan raad ik u af om ze op je bankrekening te zetten alsook 10 dagen na mekaar na de miekes te gaan. Anders betaal met je bankkaart op bordeel dan kan je teminste iets bewijzen.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 1 februari 2012 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat zijn post betreft; dat we nog 25% gaan verarmen kan best eens waar zijn, dat jongeren nog enkel een toekomst hebben als ontduiking stevig aangepakt wordt is vaag op zijn best en discutabel. Persoonlijk ben ik er niet tegen alvast maar het moet dan in de juiste verhoudingen gebeuren; niet enkel de kleine man of de middenklasse viseren en het grootkapitaal buiten schot latende. Wat die toekomst betreft dat is veel te uitgebreid en al vaak besproken maar tot op vandaag nog lang niet duidelijk en helemaal niet zeker. Hoe het heden ingericht wordt ligt daar ontegensprekelijk aan de basis van.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 2 februari 2012 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Decroo junior is tegen vermogensbelasting,te MOBIEL zegt de kerel.Zegt toch genoeg me dunkt.Waar zitten die hunnen poen verstopt,zelfde bank als die van Degucht zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het zou er misschien wel van kunnen komen. Indien ze je dossier dan overmaken aan het parket en deze gaan verder (of starten vanuit de info van de BBI ) dan zitten ze volgens mij met een héél groot probleem en kan je advokaat de onrechtsgeldigheid inroepen omdat je in de voorloop van het onderzoek geen bijstand had van een advokaat. Waar zitten hier de juristen ? Wat is hun mening ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af wat jij daar met een advocaat zou gaan aanvangen. Jij bent zeker geen bedrijfsleider of zelfstandige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat ik een riant inkomen heb zou ik zo'n maatregel geweldig vinden, maar mijn poetsvrouw die maar een klein inkomen heeft zou haar koopkracht met dit systeem fel achteruit zien gaan. Komt er nog bij dat wij in een land wonen van een zakdoek groot en als dusdanig heel wat aankopen in het buitenland zouden gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In vennootschappen natuurlijk.
Laatst gewijzigd door speurneus : 2 februari 2012 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Even in monaco gaan kijken. Eén kraan en één electrisch toestel aan een timer koppelen (voor het water ga je maar eens kijken in het eerste het beste tuincenter) en klaar is kees...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Dit zijn dus zeker geen ecologische maatregelen...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo is het met de fiscus toch ook. Als jij en de fiscus niet tot een onderling vergelijk komen kan de fiscus jou dossier aan een onderzoeksrechter over maken. En als je voor die man moet verschijnen dan pas moet je worden bijgestaan door een advocaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik Knokke resideren er zo honderden. Vergeet ook niet om afspraken te maken om je brievenbus regelmatig te laten ledigen wat die controleren ze ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nieuwe wet zegt "VANAF HET EERSTE VERHOOR" dus vanaf dat er een pv is opgesteld zonder advokaat door welke politiinstantie ook is deze ongeldig. Of heb ik deze nieuwe wet misbegrepen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien, ik ben bereid daar even mijn lul uit de broek te halen om het te tonen. Er staat niet bij met welk bewijsmiddel ik dit mag doen. MAAR ik zou wel eens graag vernemen op welke rechtsregel dat jij je baseert om in te roepen dat ze een vermoeden mogen gebruiken om mij te belasten. Laatst gewijzigd door Stingray : 2 februari 2012 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |